Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe gaan jullie met verdriet om?

Wild_Female
02-04-2004, 20:28

Ik vroeg me gewoon eventjes af hoe jullie met verdriet om gaan... Als er bijvoorbeeld iemand is overleden... Of liefdesverdriet... Of een ander soort vorm van verdriet??

alhoceimachaima
02-04-2004, 20:38
gewoon met iemand erover praten of bidde allah swt maakt me altijd weer blij subahanallah allah akbar

Miss9
02-04-2004, 20:44
ik probeer er altijd aan te denken dat Allah (swt) ons geen dingen laat overkomen die wij niet aankunnen,en hij (swt) opent pas een nieuwe deur zodra de ander is gesloten... zorg gewoon dat je altijd het beste in iets ziet

alhoceimagek
02-04-2004, 20:46
Juist Jah, Bidden Voor Diegene Als Ie Is OPverleden, Als Je LiefdesVerdriet Hept, Ga Lekker Een Andere Zoeken!! :p Kus :Miss Gangsta :maf2:

Wild_Female
02-04-2004, 20:51

Origineel gepost door mereyem sallam alaykoem lieve meid als je verdriet hebt..wat je ook meemaakt,zal je hart verdrietig zijn en zullen je ogen huilen.dat is meer dan normaal,wij zijn allemaalmens geschapen door allah swt met gevoelens die geuit moeten worden. er wordt van ons geacht dat we zullen bidden als we verdriet hebben en allah swt te vragen om ons te steunen in moeilijke tijden,bid elke keer dat je verdriet hebt 2 rak'aat en allah swt zal je helpen. elk gevoel dat naar boven komt is echt..verdring het niet,laat het toe.en huil als je pijn hebt..... k weet niet waarom je verdriet hebt,ik weet alleen dat het heel veel pijn meebrengt als je iemand verliest,elk soort verdriet is anders,maar verlies blijft nog steeds het enige dat me heel erg heeft geraakt in dit test leventje. liefs en veel sterkte.. He..dankjewel!.. 2 dagen geleden is er iemand overleden..ALLAHIERAHMOE! Een Marokkaanse jongen van 17 jaar...Hij is met een zeer geweldadige manier om het leven gebracht... Iedereen in mijn omgeveing is er kapot van...en ik zie ook dat iedereen er op zijn of haar eigen manier mee omgaat.. Sommige mensen houden zich zo sterk... :( Ik kende hem alleen van gezicht en zag hem vaak op school.. Ik kende hem niet persoonlijk maar toch heeft het me diep geraakt..

alhoceimagek
02-04-2004, 21:09
Origineel gepost door Wild_Female He..dankjewel!.. 2 dagen geleden is er iemand overleden..ALLAHIERAHMOE! Een Marokkaanse jongen van 17 jaar...Hij is met een zeer geweldadige manier om het leven gebracht... Iedereen in mijn omgeveing is er kapot van...en ik zie ook dat iedereen er op zijn of haar eigen manier mee omgaat.. Sommige mensen houden zich zo sterk... :( Ik kende hem alleen van gezicht en zag hem vaak op school.. Ik kende hem niet persoonlijk maar toch heeft het me diep geraakt.. Allah Ier Ahmoe, K leef met je meeej meid, hep je Hulp Nodig, Pm Me Maar.....!! ;) Kus :Miss Gangsta :maf2:

Mouny
02-04-2004, 21:12
Veel Bidden En Dou3a Doen Meiske.... Allah Sluit Pas Een Deur Voordat Hij Een Andere Voor Je Opent..

Wild_Female
02-04-2004, 21:20
Origineel gepost door alhoceimagek Allah Ier Ahmoe, K leef met je meeej meid, hep je Hulp Nodig, Pm Me Maar.....!! ;) Kus :Miss Gangsta :maf2: Dankjewel he :)

Wild_Female
02-04-2004, 21:54
Origineel gepost door mereyem ja ik heb het gelezen lieve meid,vind het verschrikkelijk om te horen dat een van onze broeders muslimien gestorven is door moord. een ding is zeker;zijn dag was gekomen lieverd,probeer dat te begrijpen.de manier waarop is erger..het kon ook anders,maar hij is vermoord..allah swt houdt hier rekening mee incha allah,... het verlies is een klap,ineens word iemand uit je midden weggehaald.maar weet lieve zuster..hij is niet dood..hij is niet dood..hij is gewoon teruggekeerd naar daar waar we allemaal heengaan. dit leven is slechts een brug die we moeten bewandelen om in het hiernamaals ons echte leven te komen. Moge allah swt zijn famillie en vrienden sbar geven moge allah swt jullie verdriet verzachten en jullie beloning vergroten. heel veel liefs, mijn broer is 8april 2maanden overleden,het is een pijnlijke klap ,maar we moeten verder.gedenk onze overledenen,vergeet hem niet,dat is het belangerijkste... Moge Allah Swt...Jou & je familie ook heel veel sbar geven... Allahierahmoe... :( Dankjewel lieverd, jij ook heel veel sterkte!!!