Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De "veiligsheidsraad"

Pagina's : [1] 2

LZN
02-04-2004, 19:58

Wist je dat... De VS, Uk, Frankrijk,Rusland en China, de 5 permanente leden van de VN-VEILIGHEIDSraad, behoren tot de landen die de meeste folterwerktuigen produceren. De stuntbelt, een Amerikaans product, heel veel wordt gebruikt in China en Saoudie Arabie. De schokgordel zit om het middel van een gevangene ,zodat de bewakers ten allen tijde een elektrische schok kunnen toedienen. De gevangene kan zich na zo'n schok tijdelijk niet meer bewegen of verliest zelf het bewustzijn. De Vn veiligsheidraad is een raad van bloeddorstige naar geld hunkerende wolven,een marionet van de Verenigde Staten van Agressie. en Israel. Wie gelooft in de onafhankelijke, neutrale houding van de Vn loopt met oog en oorkleppen op. De democratie is om de mensen zoet te houden, opdat de wolven wereldwijd hun honger naar geld kunnen stillen..

rja
03-04-2004, 01:10
[i]Origineel gepost door De Vn veiligsheidraad is een raad van bloeddorstige naar geld hunkerende wolven,een marionet van de Verenigde Staten van Agressie. en Israel. Wie gelooft in de onafhankelijke, neutrale houding van de Vn loopt met oog en oorkleppen op. [/B] Is er een alternatief dan ? Amerika kan zich zonder de VN goed redden, ze hebben genoeg macht militair, politiek en economisch. Dat de permanente leden van VN veiligheidsheid raad een veto recht hebben lijkt me allleen verstandig, China , Rusland en Amerika hebben alllemaal genoeg macht op elke terrein , het veto recht voorkomt dat deze landen machtsspelletjes gaan spelen om zo toch hun zin te krijgen, dit veto recht heeft volgens mij heel conflicten - militair, economisch, politiek - voorkomen.

Tempelier
03-04-2004, 01:20
Als de veiligheidsraad een marionet van de VS is waarom konden ze die landen dan niet zover krijgen om de oorlog tegen Irak goed te keuren? En democratie zorgt ervoor dat jij hier sites neer kan zetten die ons land beledigen. Probeer het in Marokko eens zou ik zeggen.

Tempelier
03-04-2004, 01:28
Onzin, jij zei dat de veiligheidsraad doet wat Amerika wil. Hieruit blijkt dat dat onzin is.

Tempelier
03-04-2004, 01:34

De Vn gaat naar Irak om de Irakezen te helpen? Daar moet jij toch blij mee zijn wat dat betekend dat de VS zich dan hopelijk terugtrekt. Beter de VN die daar de baas is dan de VS of niet? En wat je allemaal zegt over democratie bewijst dat je in een droomwereld leeft.

rja
03-04-2004, 01:55
Origineel gepost door Abu_Aymane De Vn is een schijnorganisatie, het brood en spelen om de grote massa in de democratie te doen geloven, en rechtvaardigheid te insinueren wat een fabaletje is. De VN veiligheidraad is niet echt democratisch, de 5 permanente leden hebben een veto recht als het tot een stemming komt, ik heb je uitgelegd waarom de permanente leden deze veto recht hebben. Maar wil je dan dat een stem per land, dacht je dat Amerika het pikt , dat Marokko net zo veel macht heeft als Amerika in de VN . Als er geen VN is, vecht Ameriika zo'n conflict op een andere manier uit, het veto recht heeft heel wat oorlogen voorkomen.

rja
03-04-2004, 02:07
Origineel gepost door Abu_Aymane Verder zie ik niks anders dan speculatie en glazen-bol-theorietjes [/B] Bij jouw zie ik alleen maar jaloersheid voor de positie die Amerika in de wereld in neemt. De Arabische landen stellen niks voor, politiek niet, economische niet en militair ook niet en daarom hebben ze weinig invloed in de wereld.

rja
03-04-2004, 02:25
Origineel gepost door Abu_Aymane Kijk nog eens in je glazen bol en vertel eens wat je nu bij mij ziet? Dat je geen antwoord hebt op mijn argumenten.

arabchrstn
03-04-2004, 02:53
Origineel gepost door Abu_Aymane Wist je dat... De VS, Uk, Frankrijk,Rusland en China, de 5 permanente leden van de VN-VEILIGHEIDSraad, behoren tot de landen die de meeste folterwerktuigen produceren. De stuntbelt, een Amerikaans product, heel veel wordt gebruikt in China en Saoudie Arabie. De schokgordel zit om het middel van een gevangene ,zodat de bewakers ten allen tijde een elektrische schok kunnen toedienen. De gevangene kan zich na zo'n schok tijdelijk niet meer bewegen of verliest zelf het bewustzijn. De Vn veiligsheidraad is een raad van bloeddorstige naar geld hunkerende wolven,een marionet van de Verenigde Staten van Agressie. en Israel. Wie gelooft in de onafhankelijke, neutrale houding van de Vn loopt met oog en oorkleppen op. De democratie is om de mensen zoet te houden, opdat de wolven wereldwijd hun honger naar geld kunnen stillen. Prima, okay, je hebt gelijk. Hoewel ik absoluut niet houd van het vingertje wijzen (je vergeet dan namelijk de zelfreflectie), ben ik het met je eens. De grootste wapenindustriƫn (gesteund door Arabische aandeelhouders) huizen in die landen... Prima. En nu, wat moet er volgens jou veranderen? Wat is een juist alternatief volgens jou? (Ervan uitgaand dat je naast kritiek ook iets opbouwends bij kan dragen)

Pagina's : [1] 2