Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Borstvergroting?

Pagina's : [1] 2

Manoman
13-03-2009, 01:17

Ik kwam dit artikel tegen op internet, misschien wat jullie dames! ze garanderen dat het werkt....... http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/?menu=article&categoryID=296835&articleID=6152862 nou succes :rolleyes:

fasila
15-03-2009, 19:31
is da wel te vertouwen

fasila
15-03-2009, 19:33
is het een islamitische site? sinds wanneer mag je dan je borsten vergroten in de islam...

miss18
15-03-2009, 20:38
is het een islamitische site? sinds wanneer mag je dan je borsten vergroten in de islam... Ik weet niet of de geleerden van mening zijn dat het innemen van pillen gelijk is aan een operatie aangezien de pillen je borsten op een natuurlijke manier laten groeien. Er zijn bijvoorbeeld ook specifieke oefeningen die je borsten ook een cupmaatje of meer vergroten. Valt dit islamitisch gezien dan ook onder dezelfde categorie als plastische chirurgie? Het lijkt me sterk, maar Allahoe a3lem. Ik durf er verder geen oordeel over te trekken. Het zou wel fijn zijn als iemand hier een dalil over zou kunnen plaatsen.

zanoeba
15-03-2009, 21:56

Ik weet niet of de geleerden van mening zijn dat het innemen van pillen gelijk is aan een operatie aangezien de pillen je borsten op een natuurlijke manier laten groeien. Er zijn bijvoorbeeld ook specifieke oefeningen die je borsten ook een cupmaatje of meer vergroten. Valt dit islamitisch gezien dan ook onder dezelfde categorie als plastische chirurgie? Het lijkt me sterk, maar Allahoe a3lem. Ik durf er verder geen oordeel over te trekken. Het zou wel fijn zijn als iemand hier een dalil over zou kunnen plaatsen. het gaat er volgens mij om dat je niet tevreden bent met wat Allah je heeft gegeven en maakt niet uit op welke manier je borsten laat vergroten..je neemt de pillen toch met een bepaalde doel einde..zo denk iker over maar allaho a3lam dalil zou mooi zijn :)

miss18
15-03-2009, 23:08
het gaat er volgens mij om dat je niet tevreden bent met wat Allah je heeft gegeven en maakt niet uit op welke manier je borsten laat vergroten..je neemt de pillen toch met een bepaalde doel einde..zo denk iker over maar allaho a3lam dalil zou mooi zijn :) In principe heb je gelijk en ik ben het ook met je eens, maar er zijn ook mensen die zoiets hebben van wat als je niet tevreden bent met de vormen van je benen? Je gaat afvallen en sporten om ze een mooier vorm te geven. Staat dit dan ook niet gelijk aan ontevredenheid voor hetgeen Allah (swt) je gegeven heeft? Je kan denken, nee dat is totaal anders, maar ik denk dat hier geen 1, 2, 3 makkelijke antwoord op te geven valt. Het is een grote onderwerp en alhamdoelilah hebben we geleerden die zich erin verdiepen en ik hoop dat er een dalil te vinden is die ons duidelijkheid kan geven insha Allah.

zanoeba
16-03-2009, 20:51
In principe heb je gelijk en ik ben het ook met je eens, maar er zijn ook mensen die zoiets hebben van wat als je niet tevreden bent met de vormen van je benen? Je gaat afvallen en sporten om ze een mooier vorm te geven. Staat dit dan ook niet gelijk aan ontevredenheid voor hetgeen Allah (swt) je gegeven heeft? Je kan denken, nee dat is totaal anders, maar ik denk dat hier geen 1, 2, 3 makkelijke antwoord op te geven valt. Het is een grote onderwerp en alhamdoelilah hebben we geleerden die zich erin verdiepen en ik hoop dat er een dalil te vinden is die ons duidelijkheid kan geven insha Allah. ja het is inderdaad een moeilijke qwestie, maar zou er graag antwoord op willen krijgen. Hoop dat iemand hier antwoord op kan geven met dalil inschallah. Anders is er de gelegenheid deze vraag aan een imam te stellen meen dat er A.S. weekend een conferentie wordt gehouden in Den haag.:)

Anversia
17-03-2009, 01:22
niet nodig voor mij groot genoeg van nature ;);)

kamalgeil
17-03-2009, 01:28
Ik weet niet of de geleerden van mening zijn dat het innemen van pillen gelijk is aan een operatie aangezien de pillen je borsten op een natuurlijke manier laten groeien. Er zijn bijvoorbeeld ook specifieke oefeningen die je borsten ook een cupmaatje of meer vergroten. Valt dit islamitisch gezien dan ook onder dezelfde categorie als plastische chirurgie? Het lijkt me sterk, maar Allahoe a3lem. Ik durf er verder geen oordeel over te trekken. Het zou wel fijn zijn als iemand hier een dalil over zou kunnen plaatsen. Jou denkwijze keurt de travo s ook goed met hun pillen. en zo op een vrouw willen lijken.;)

1Marokkaanse
17-03-2009, 16:11
Ik kwam dit artikel tegen op internet, misschien wat jullie dames! ze garanderen dat het werkt....... http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/?menu=article&categoryID=296835&articleID=6152862 nou succes :rolleyes: Producten voor getrouwden:confused: ?? Strong Horse:maf: ???? Waar is dat goed voor?

Dunyas
17-03-2009, 16:31
Waarom komen de heren altijd met zulke producten aan? :rolleyes: :wow:

casasami
17-03-2009, 21:57
Waardeloos product als je naar de ingredienten kijkt. Het actieve bestanddeel (naast alle vulmiddelen) is rijstebloem. Nou dames, sorry hoor er is geen 1 wetenschappelijk onderzoek dat aantoont dat rijstebloem zorgt voor borstvergroting!!! Kortom, bespaar je geld en geef het aan een goed doel!!!!

fadoua1980
17-03-2009, 22:11
wou ik net bestellen, zijn ze uitverkocht:gniffel: Nee hoor, die dingen werken wel, alleen als je ermee stopt krijg je weer je eigen maat terug:hihi: Dus verspilling om niks..

miss18
17-03-2009, 23:23
Jou denkwijze keurt de travo s ook goed met hun pillen. en zo op een vrouw willen lijken.;) Kunnen travo's door middel van natuurlijke spieroefeningen op vrouwen lijken dan? :maf: Pillen en plastische chirurgie zijn niet de enige manieren om de borsten van een vrouw te vergroten. Hoe kan mijn denkwijze nou een geslachtsverandering goedkeuren? Ik zie de vergelijking niet die jij maakt. En voor de duidelijkheid, ik keur niks goed en ik keur niks af. Dat recht heb ik niet dus dat laat ik aan de geleerden over.

Bint__Abdullah
01-04-2009, 20:59

als je hierin trapt dan weet ik het ook niet meer

Pagina's : [1] 2