Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : advies

knoop
02-04-2004, 18:03

hey mijn xamnen komt er aan hoe hebben jullie voor elkaar gekregen dat jullie je diploma haalde? Weet je wat me moeder zij ze zij als je slaagt dan hang ik een tas buiten (dat doe je als je geslaagt bent) en als je neit slaagt dan hang ik jou buiten hahahaha. dussss nou moet ik me diploma echt halen man geef een advies hoe hebben jullie je huiswerk geleerd? :zwaai:

wannabe
02-04-2004, 18:07
heb de mijne volgend jaar inshallah...... veel succes meid....:zwaai:

Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 18:09
je moet je er niet zo'n zorgen om maken want als je zo gaat denken wordt het echt nix!!heb wat zelfvertrouwen!!!! leer wel maar niet teveel,maak jezelf niet gek!!ga optijd slapen met je gedachte niet bij je exa. ik weet dat het moeilijk is maar als je eenmaal de eerste achter de rug hebt gaat het allemaal wat makkelijker!!wollah. ga na je exa niet gelijk naar huis om te leren maar ga ff wat leuks doen met je vriendinnen!!wollah meid maak je niet te druk,want als je zo je exa ingaat haal je het nooit!!!neem de tijd om je gedachtes ff ergens anders op te zetten wollah!!!!!!o'ja leer nooit uren achter elkaar want dan weet je geeneens meer als je het hele boek heb doorgelezen waar het begin over ging!!dus lees een hoofdstuk en ga dan ff bv wat drinken of eten en na 5 of 10 minuutjes ga je weer verder!!zet hem op,je haalt het!!!!!!!insjallah.

Lady_moi
02-04-2004, 18:17
Blokke blokke blokke!!

Echie
02-04-2004, 18:40

ik moet ook dit jaar X-amen doen! en als ik et woord examen al hoor dan begin ik em al te spacen! maar jah....we hebben een maand om te leren! En je moet je niet druk maken! vooral veel oefenen uit je examenbundel en dan komt alles goed! zoo veel mensen zakken niet! Gewoon je best doen! Kuss

Sherynne
02-04-2004, 18:57
ja ik heb dit jaar ook examen :( maar welke opleiding als ik vragen mag en hoe sta je ervoor? :zwaai:

babybrown
02-04-2004, 19:39
Uitloggen!

MyRoZiaH
02-04-2004, 22:17
Alsje nu begint kun je alles rustig opbouwen .. je kunt je tijd van nu tot examen inplenne.. daagjes inplennen waarbij je de boeken niet ziet is ook goed .. Ontspanning en beetje relaxen is echt belangrijk ... Als je iets leert .. ga dan na of je het gesnapt hebt.. zo kun je rustig verder leren ..

camjo
03-04-2004, 00:57
Origineel gepost door knoop hey mijn xamnen komt er aan hoe hebben jullie voor elkaar gekregen dat jullie je diploma haalde? Weet je wat me moeder zij ze zij als je slaagt dan hang ik een tas buiten (dat doe je als je geslaagt bent) en als je neit slaagt dan hang ik jou buiten hahahaha. dussss nou moet ik me diploma echt halen man geef een advies hoe hebben jullie je huiswerk geleerd? :zwaai: Probeer niet alles in één keer te leren..maar wel in stapjes...ondertussen wat ontspannen (of iets anders doen dan leren) Denk..dat wat moeilijk is...eigenlijk het beste is....want het gemakkelijkste kan eigenlijk iedereen aan. Orden je tijd...verlies niet veel tijd aan internet of andere zaken die veel tijd opslorpen..maar met mate je tijd goed verdelen. En als laatste en meest belangrijkste punt.. JE MOET HET ZELF WILLEN OM TE SLAGEN...ANDERS KAN HET NIET LUKKEN. Veel geluk...en wilskracht

nadoria86
03-04-2004, 09:11
aaah man waar maak je je druk om ik heb ook examens dit jaar maar je moet er nie zoveel over nadenken, gewoon goed meedoen in de lessen de opdrachten maken uit je examenbundels en dan ben je al goed voorbereid!!!! duss denk ff ergens anders aan....is beter

Lady_moi
03-04-2004, 12:06
:goedzo: Origineel gepost door Mohammed Justice Probeer niet alles in één keer te leren..maar wel in stapjes...ondertussen wat ontspannen (of iets anders doen dan leren) Denk..dat wat moeilijk is...eigenlijk het beste is....want het gemakkelijkste kan eigenlijk iedereen aan. Orden je tijd...verlies niet veel tijd aan internet of andere zaken die veel tijd opslorpen..maar met mate je tijd goed verdelen. En als laatste en meest belangrijkste punt.. JE MOET HET ZELF WILLEN OM TE SLAGEN...ANDERS KAN HET NIET LUKKEN. Veel geluk...en wilskracht