Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse meisjes doen niet veel aan sport.....

Pagina's : 1 [2]

alhoceimachaima
03-04-2004, 17:51

karate kickboksen voetballen wat moet ik nog meer gaan doen:rolleyes:

miss_roterdamia
03-04-2004, 19:34
Origineel gepost door Amal_fessia Marokkaanse meiden doen genoeg aan sport: een paar voorbeelden: -alle gangen dweilen (in marokko nog erger..4etages) -stofzuigen verbrand je zo een 300caloriƫn. -vuilniszakken naar buiten brengen (denk aan trappen op en af lopen met een vuilniszak in je hand) -afwassen en afdrogen..je verbrand vet bij elke beweging -boodschappen doen..(denk aan lopen door de supermarkt en alles op de lopende band zetten en weer terug in je karretje en weer alles opstapelen in je plastic tasjes. dit zijn er maar weinig van...ik kan zo wel doorgaan maar ik heb genoeg gesport voor vandaag...dat typen is vermoeiend.. Allez aurevoir mensen! hahahaha wollah illa . je hebt egt gelijk , wij doen meer danjongens mannen. alleen moeten er nog wedstrijden voor die dingen komen dan worden we ook bekend !!!!

G-Bella
04-04-2004, 00:08
Origineel gepost door said2 ja van jou wist ik wel dat je lui ben :D Volgens mij ben je zelf LUI !!! Luilakje :ego:

LoVeLy_NaDoRiA
04-04-2004, 13:04
Origineel gepost door said2 In januari bleek uit het rapport van de Commissie-Blok dat het met de integratie van allochtonen in Nederland niet zo slecht gesteld is als werd gedacht. Maar hoe zit het eigenlijk in de sport? Met de jongens en mannen gaat het nog wel, velen zijn lid van een sportvereniging. En er zijn bekende Marokkaanse voetballers: Tarik Oulida, Nourdin Boukhari en Ali Elkhattabi. Bij de boksers zijn er Nordin Ben Salah en Husnu Kocabas, een Turk. Maar dan de meisjes. Kunt u er een opnoemen? Nee, dat is niet voor niks. Uit onderzoek blijkt dat Turkse en Marokkaanse meiden nauwelijks aan sport doen. Met andere woorden: de integratie is mislukt. Hoe dat komt? De feiten op een rijtje. dames is dat echt zo dat jullie niks aan sport doen ? :D :boogie: kickboksen :boogie:

G-Bella
04-04-2004, 14:51

Origineel gepost door said2 helemaal niet ik voetbal elke dag bijna Ik zet ff je eigen tekst erbij... :D :D Origineel gepost door said2 nou dat weet ik dus niet zo zekker ,heb toch me twijvels er over :D

miryam196
04-04-2004, 16:38
hey mensen ik doe ook aan spo rt ik heb 4 jaar gevoetbald na een zware blessure ben ik wat anders gaan doen ik traoin nu 4 keer per week ik zwem en dat bevalt me reuze. Maar het ius wel waar dat de meerderheid niet aan sport doet

mocrolayd
04-04-2004, 18:25
ikke wel ik doe aan fitness!!!! yeah lekker gezond bezig!!!!:D

Endless
04-04-2004, 19:24
Fiets 6 dagen per week, school etc. :cool:

Chirihen
04-04-2004, 19:54
salammmmmmmmmmmmmmmmm iwa als ik ga sporten wie gaat dan schoonmaken iemand moet dat toch doen. hahahahahhahahahaha :zwaai:

Pagina's : 1 [2]