Bekijk originele versie : Jullie dames vertonen te veel zwakke plekken!
praatjes
02-04-2004, 17:55
Met een oogopslag zie ik alle gebrekken op een rij die elk van jullie dames bezit. Jullie laten te veel gaatjes en poortjes open, wat jullie makkelijk toegangbaar maakt. kwetsbaar zijn jullie elk, de controlle over jullie zelf is makkelijk in te nemen!! :)
Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 18:03
ja,je hebt gelijk!!jongens kunnen te snel door ons heen prikken.
klopt wel........... de meeste zijn naief.....
praatjes
02-04-2004, 18:07
Origineel gepost door independent
praat voor de meisjes die alleen jij kent a.u.b .
ik heb zoiets anders nog nooit over mezelf gehoord :toink:
:zwaai:
Dan hoor je dat nu, beter nu voor dat het te laat is. Als ik mijn ogen even te kijk zet, dan zie ik dat jij ook net zo in elkaar zit en niet veel anders. Je bent niet lang niet goed bestand iedereen heeft en kan jou komen eigennen!
01LaHbIbAh09
02-04-2004, 18:07
Daar gaan weer!!! :)
Ik zou bijna denken dat hij iedere keer dezelfde Topic's opent :)
praatjes
02-04-2004, 18:09
Origineel gepost door Miss_Tjinkwiet
ja,je hebt gelijk!!jongens kunnen te snel door ons heen prikken.
Precies! Jij hebt meegemaakt :D
praatjes
02-04-2004, 18:10
Origineel gepost door wannabe
klopt wel........... de meeste zijn naief.....
Nee, allemaal. Echt je komt er bij alle makkelijk doorheen!
Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 18:11
he praatjes praat ff met hobi zina!!!!!
praatjes
02-04-2004, 18:12
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Daar gaan weer!!! :)
Ik zou bijna denken dat hij iedere keer dezelfde Topic's opent :)
Deed jij dat maar vaker, denken. Dan had ik nooit zulke topics hoeven te opennen! :)
Mona_girl007
02-04-2004, 18:14
Origineel gepost door praatjes
Met een oogopslag zie ik alle gebrekken op een rij die elk van jullie dames bezit. Jullie laten te veel gaatjes en poortjes open, wat jullie makkelijk toegangbaar maakt. kwetsbaar zijn jullie elk, de controlle over jullie zelf is makkelijk in te nemen!! :)
Dat laten we denken...
En jullie zijn zo dom om het te geloven en dan willen jullie ons daar proberen te pakken terwijl we heel goed weten waarmee we bezig zijn...
Ik zal je 1 ding zeggen een vrouw kan elke vrouw spelen die ze wilt... en ze kan je laten geloven wat je wilt....
ik spreek dan over echte vrouwen geen pubermeisjes....
Nee, allemaal. Echt je komt er bij alle makkelijk doorheen!
kifash? bij elk meisje uitgeprobeerd??? :confused:
weet niet uit welke buurt jij komt...... :cool:
01LaHbIbAh09
02-04-2004, 18:15
Deed jij dat maar vaker, denken. Dan had ik nooit zulke topics hoeven te opennen! :)
Sorry hoor, maar je zegt iedere keer weer hetzelfde, ik vindt je antwoorden helaas niet meer Orgineel :)
Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 18:16
praatjes vraag is aan je zusje advies over hoe je vrouwen moet behandelen man!!!!!!!!!!
praatjes
02-04-2004, 18:20
Origineel gepost door Mona_girl007
Dat laten we denken...
En jullie zijn zo dom om het te geloven en dan willen jullie ons daar proberen te pakken terwijl we heel goed weten waarmee we bezig zijn...
Ik zal je 1 ding zeggen een vrouw kan elke vrouw spelen die ze wilt... en ze kan je laten geloven wat je wilt....
ik spreek dan over echte vrouwen geen pubermeisjes....
Uiteindelijk laten laten jullie het toch vallen, en krijgen wij waar voor ons geld! Wat kom je me vertellen, weet het als geen een ander!
Je mag elke vrouw spelen wat jij wil, uiteindelijk gaat het ons maar om een ding en dat heeft elke vorm van een vrouw! :D :D
praatjes
02-04-2004, 18:22
Origineel gepost door wannabe
kifash? bij elk meisje uitgeprobeerd??? :confused:
weet niet uit welke buurt jij komt...... :cool:
Het trukje slaagt bij elk meisje, bij jou zal het vlekkeloos doorstaan!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.