Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hamas 16 Jaar Jubileum

Pagina's : [1] 2 3 4

selima17__1986
02-04-2004, 17:12

Hamas Flash AnimationHamas Flash Animation 16 years Aniversary (http://www.hamasonline.com/indexx.php?page=hamas) 16

Fitrah
02-04-2004, 19:07
Mooie flash...

ZeYNeP_Z
02-04-2004, 19:21
Nog leuker zou zijn als die Hamas leiders, slimmer en veel en veeel minder geweldadiger zouden optreden tegen de Joden die Palestijnen vermoorden en onderdrukken? Ik denk dat Israel het dan wel zou opgeven als ze langzamerhand zouden beseffen dat Palestijnen koppie koppie hebben en de Joden uitlachen om hun barbaarse activiteiten. Ja dat zou leuk zijn :D en er zouden minder slachtoffers vallen vanuit beide kanten.

AlHoceima_Leila
02-04-2004, 19:24
Mooi man MashAllah

ZeYNeP_Z
02-04-2004, 19:26

Origineel gepost door Chamsedin Zeynep dat zou alleen kunnen gebeuren in een aflvevering van Boby's world Laten we Bobby daar ff op aanspreken, misschien kan onze kleine Bobby hamas leiders op een dergelijk idee brengen. :D

d0c25
02-04-2004, 19:40
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Nog leuker zou zijn als die Hamas leiders, slimmer en veel en veeel minder geweldadiger zouden optreden tegen de Joden die Palestijnen vermoorden en onderdrukken? Ik denk dat Israel het dan wel zou opgeven als ze langzamerhand zouden beseffen dat Palestijnen koppie koppie hebben en de Joden uitlachen om hun barbaarse activiteiten. Ja dat zou leuk zijn :D en er zouden minder slachtoffers vallen vanuit beide kanten. ja joh. En als je man je elke dag mishandelt dan moet je koppie koppie doen en niks terug doen. Zodat hij inziet dat hij belachelijk aan het doen is :rolleyes:

Grover
02-04-2004, 19:50
Origineel gepost door Dimitris Doc ga jij nou maar weer probeer meisjes te ronselen op muziek, misschien dat ze vanavond wel voor je willen buikdansen. En dat het "jubileum" van Hamas hier wordt vermeld, zegt veel over dit forum. deze opmerking zegt ook meteen veel over jou

d0c25
02-04-2004, 19:54
Origineel gepost door Dimitris Doc ga jij nou maar weer probeer meisjes te ronselen op muziek, misschien dat ze vanavond wel voor je willen buikdansen. En dat het "jubileum" van Hamas hier wordt vermeld, zegt veel over dit forum. :gaaaaaaaaaap:

AlHoceima_Leila
02-04-2004, 19:54
Origineel gepost door Dimitris Doc ga jij nou maar weer probeer meisjes te ronselen op muziek, misschien dat ze vanavond wel voor je willen buikdansen. En dat het "jubileum" van Hamas hier wordt vermeld, zegt veel over dit forum. Zozo ben jij de leukste thuis ?

Scottie
02-04-2004, 21:51
Nou, net als al-Quaida gaat Hamas aan zichzelf ten onder. Dit soort organisaties heffen zichzelf niet op als er een Palestijnse staat is. Dus voorkomen zij dat die staat er komt. En als die er toch komt, regeren zij die staat: van terreur komt terreur. De Palestijnen hebben in het oprichten van een staat meer last van Hamas dan vreugde. Het zou me dan ook niet verbazen als sommige Palestijnse leiders al contact hebben met Israel om Hamas uit te schakelen en de weg naar een eigen land te effenen.

ZeYNeP_Z
02-04-2004, 21:56
Origineel gepost door d0c25 ja joh. En als je man je elke dag mishandelt dan moet je koppie koppie doen en niks terug doen. Zodat hij inziet dat hij belachelijk aan het doen is :rolleyes: Lieve Schat, Dan kun je altijd nog scheiden en heb je er geen last meer van.Trouwens als ik mijn man zou slaan, zou ik nog geweldadiger zijn.Dat wil ik hem en uiteraard mezelf, niet aandoen :D Ik ben liever sluw en zwijgend, dan geweldadig en dom :)

ZeYNeP_Z
02-04-2004, 22:04
Origineel gepost door Abu_Aymane Dan kopen de zionisten iemand om ( zoals het sprookje van de 14 jarige jongen gestuurd door Hamas), of ze ensceneren een bomaanslag, en geven daar de Palestijnen de schuld van. Niet alleen de hamas leiders moeten slim zijn maar de hele bevolking. Als je je verkoopt voor een paar centjes en je volk verraadt, is zo'n persoon zelfs wel in staat om zijn geloof op te offeren voor wat geld of dergelijke.

ZeYNeP_Z
02-04-2004, 22:05
Origineel gepost door Abu_Ousama javascript:MM_openBrWindow2('MediaC/flash/shohada.htm','02','scrollbars=yes,width=617,height =423') Zainab..jij drinkt zeker nooit koffie he? Mijn naam spel je zo, niet op z'n arabisch :)

d0c25
03-04-2004, 12:04
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Lieve Schat, Dan kun je altijd nog scheiden en heb je er geen last meer van.Trouwens als ik mijn man zou slaan, zou ik nog geweldadiger zijn.Dat wil ik hem en uiteraard mezelf, niet aandoen :D Ik ben liever sluw en zwijgend, dan geweldadig en dom :) dus je blijft bij hem en laat je verrot slaan, tot je dood bent. Zeker slim ;)

ZeYNeP_Z
03-04-2004, 12:16

Origineel gepost door d0c25 dus je blijft bij hem en laat je verrot slaan, tot je dood bent. Zeker slim ;) Ik denk niet dat je het hebt begrepen. Om meer "klappen" te voorkomen dan ga je toch scheiden zonder geweldadig te zijn i.p.v terugslaan en ook wat stoten terug ontvangen?Dat bedoel ik en niet mezelf als een boksbal laten gebruiken :D

Pagina's : [1] 2 3 4