Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Screentest DEAL OR NO DEAL! Iemand ervaring?

Pagina's : [1] 2

noortje3007
12-03-2009, 17:27

Beste dames en heren, Zijn er mensen die enige ervaring hebben met de screentest van deal or no deal?? Wat gaat er gebeuren? Wat gaan ze doen/vragen? Ik ben uitgenodigd voor volgende week voor een screentest in Aalsmeer en ben nu benieuwd wat het eigenlijk inhoud? Bedankt mensen.... Liefs Noortje

Mo_Stylo
12-03-2009, 17:53
Waar heb je je aangemeld? Ik wil ook meedoen :)

noortje3007
12-03-2009, 18:10
Waar heb je je aangemeld? Ik wil ook meedoen :) Aanmelden heb ik echt al enige tijd geleden gedaan, via internet.. En vandaag kreeg ik een telefoontje voor een uitnodiging voor een screentest. Probeer het via de site van deal or no deal. Succes! :goedzo:

QueenBee
12-03-2009, 18:14
ok als je ook maar een paar hersencellen in je hoofd hebt zitten laat je die hele screentest zitten.

noortje3007
13-03-2009, 00:40

ok als je ook maar een paar hersencellen in je hoofd hebt zitten laat je die hele screentest zitten. Want??????????

Gypsymeid
13-03-2009, 09:03
Want?????????? Ze is gewoon jaloers zie je dat dan niet. Go for it, screentest stelt denk ik niks voor. Je moet enkel normaal overkomen. Ze willen natuurlijk geen tokkie of junkie ofzo op tv hebben, dat lijkt mij de engiste reden:) En je moet niet verlegen zijn, iemand die dichtknapt voor een camera is ook niet echt leuke televisie..

noortje3007
13-03-2009, 12:16
Ze is gewoon jaloers zie je dat dan niet. Go for it, screentest stelt denk ik niks voor. Je moet enkel normaal overkomen. Ze willen natuurlijk geen tokkie of junkie ofzo op tv hebben, dat lijkt mij de engiste reden:) En je moet niet verlegen zijn, iemand die dichtknapt voor een camera is ook niet echt leuke televisie.. Hahaha ja zou best kunnen, maar nergens voor nodig om jaloers te zijn.. Anyway, thanx voor je reactie.. :goedzo:

Gypsymeid
13-03-2009, 13:56
Hahaha ja zou best kunnen, maar nergens voor nodig om jaloers te zijn.. Anyway, thanx voor je reactie.. :goedzo: Veel succes, als je er in zit even laten weten eh, dan ga ik kijken. Me ouders kijken sowieso altijd al. En niet te hebberig worden, sommige willen meer en meer geld..en verliezen alles...

leipe_tangawia
13-03-2009, 15:18
sooow leuk:D

zuidholland
13-03-2009, 15:40
ik ga me ook aanmelden mag ik die site ik heb geduld dus wil het zeker meedoen schatjeeee geef de site eff..

zuidholland
13-03-2009, 15:45
hey meid waarom wil tie niet gaan ik klik op opgeven voor deal or no deal maar wil niet verder gaan wat moet je doen dan?

noortje3007
13-03-2009, 15:51
Veel succes, als je er in zit even laten weten eh, dan ga ik kijken. Me ouders kijken sowieso altijd al. En niet te hebberig worden, sommige willen meer en meer geld..en verliezen alles... Ik zal je zeker laten weten als ik er doorheen ben, eerst die screentest maar even afwachten.. :D Dank je wel schat! En nee ben zeker niet hebberig hahahaha

noortje3007
13-03-2009, 15:51
sooow leuk:D Ja he lijkt me superleuk om gewoon mee te doen!

noortje3007
13-03-2009, 15:53
hey meid waarom wil tie niet gaan ik klik op opgeven voor deal or no deal maar wil niet verder gaan wat moet je doen dan? hey hey en is het inmiddels gelukt? Misschien hebben ze een storing? Ik heb echt al een aantal maanden geleden aangemeld, ook via de site.. Laat even weten als het gelukt is.. Succes! :goedzo:

zuidholland
13-03-2009, 16:01

heyyyyyyyyyyyy heb me ook aangemeld jeetje wat vragen ze veel.. vind het best eng als ik ervoor word gebeld en trouwens ik heb me eigen foto niet ik heb wat anders bij gezet is dat ook mogelijk denk je?

Pagina's : [1] 2