Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat als je ouders hem/haar niet accepteren!

Pagina's : [1] 2 3

DieselGirly
31-10-2002, 13:49

Hallo mensen, hoop dat alles okee en wel met jullie is! ik kom even terzake meteen! Wat te doen als je ouders je geliefde niet accepteren, dan heb ik het niet eens over een ander geloof! Ik denk daar wel vaak aan, al heb ik niet eens de geliefde van me leven gevonden! WAT TE DOEN DAN!! :( groetjes fouzia......

chicka
31-10-2002, 14:00
hoi allemaal dit is toch dom, "wat als je ouders hem niet accepteren"! je ouders trouwen toch niet met hem maar jij ze zullen wel moeten accepteren .

-Reda-
31-10-2002, 14:03
dan pech voor hun...zij hebben nix met mn keuze te maken...

DieselGirly
31-10-2002, 14:04
CHIKA......je ouders trouwen niet met hem..duh......dat weet iedereen! maar vriendin van zoenja! hoop jou het beste meissie.......

sherine
31-10-2002, 14:07

het is allemaal makkelijk praten jij gaat toch met diegene trouwen. bij mij wel ja ik trouw gewoon met diegene vanwie ik hou omdat me ouders achter me staan ( gelukkig) maar niet elke ouders denken daar zo over. neem nou vriendinnen van mij sommige meiden zijn echt gelukkig met hun vriendje maar durfen het keer op keer maar niet tegen hun ouders te vertellen.zetten ze toch die stap weten ze wat nadert....... een harde trap/klap en als ze doorgaan dan bannen uit de familie ze zien het als een schande. dat is hetzelfde vergelijkbare verhaal als je kijkt bij de forum wat als je homo of lesbie bent. het beste is goed zorgen dat je goed met je ouders kan praten/communiceren op jongere leeftijd en een hechte band maken. doe je niet blijf je in 2 wereldjes leven dan zijn vaak dit soort dingen een harde klap voor je toekomst JOUW TOEKOMST

DieselGirly
31-10-2002, 14:10
MAKKELIJK GEZEGT DAN GEDAAN....VOOR DE MENSEN DIE HIER ZO LUCHTIG OVER NADENKEN....

kenitraouia
31-10-2002, 14:10
Ik heb er ook vaak aan gedacht 'stel dat mijn ouders hem niet zouden accepteren'. Ook al is hij van mij afkomst. Je hebt van die ouders die moeilijk doen. Maar uit eindelijk ben JIJ de gene die met hem trouwt en tot dat de dood jullie scheidt. Ik zal er in ieder geval voor vechten en als het echt niet kan dan zal ik van verdriet sterven :(

NaDoR.ZiNa
31-10-2002, 14:11
NoU Ik HeB DaT PrObLeEm DuS OoK MiJn VrIenD Is NiEt MaRoKaAns MAaR WeL IslAmitsCh En DaAr HeB Ik NoG WeL GeLuk MEe AlLeEn MiJn VadEr DiE Is Er DuS ViA ViA AchTeRGeKoMeN TweE WeKEN GeLeDeN En KeUrD HeT DuS EgT NiEt GoEd MIjN MoEdEr WeEt HeT OoK MaAr ZiJ HeeFt Er GeEn PrObLeMeN MeE eN ZiJn OuDeRs HeB Ik Al VaAk OnTMoeT En VoOr ZoVeR Ik WeEt ViNdEN ZiJ HeT OoK GoEd AllEeN MiJn VaDeR Dus. MiSsChIeN MoeT HiJ Er NoG AaN WeNNen En WiLt Ie NieT In ziEn DaT ziJn DOcHtEr GrOoT WoRdt En DaT Die TiJd VaN TrOuWen EnZo Er VoOr MiJ OvEr EeN PaAr JaAr AaNkOmT! MaAR JaH WaT AlS HiJ HeT OvEr EeN PaAr JAaR NoG NiEt GoEd KeuRt??? DaN ZiT Ik EgT WeL Ff MeT EeN GrOoT PrObLeEm!!!!!! HeEfT IeMAnd NoG tiPs VoOr Me?????

naomi23
31-10-2002, 14:13
[QUOTE]Origineel gepost door Fouzia19 [B]Hallo mensen, hoop dat alles okee en wel met jullie is! ik kom even terzake meteen! Wat te doen als je ouders je geliefde niet accepteren, dan heb ik het niet eens over een ander geloof! Ik denk daar wel vaak aan, al heb ik niet eens de geliefde van me leven gevonden! WAT TE DOEN DAN!! :( wat is dan de rede dat de ouders je geliefde niet accepteren?? jij zei ik heb niet eens de geliefde van me leven gevonden. ONEEEEEEE wie is james???????????????????????????? :verliefd: :D :D kusjes naomi23 en saico

-Reda-
31-10-2002, 14:15
Origineel gepost door Fouzia19 MAKKELIJK GEZEGT DAN GEDAAN....VOOR DE MENSEN DIE HIER ZO LUCHTIG OVER NADENKEN.... ow jah? je zal het zien...ik neem het zeker voor mezelf en mn oekomst op...ze mogen alleen advies geven...niet afkeuren...zo hoort elke weldenkende ouder te zijn naar mijn mening...

DieselGirly
31-10-2002, 14:15
NEE SORRY MEID IK HOOP DAT PAPS BIJ DRAAIT!! EN DAT JE GELUKKIG WORD.....MAAR VERBIEDEN JE OUDERS HEM DAN NIET TE ZIEN?!

DieselGirly
31-10-2002, 14:17
maar meneertje wat doe je als haar ouders eht dan niet accepteren he?! STIEKEM TROUWEN?.....WEGLOPEN ?!.....OF DUMPEN EN OPZOEK NAAR EEN ANDER?!

-Reda-
31-10-2002, 14:20
Origineel gepost door Fouzia19 maar meneertje wat doe je als haar ouders eht dan niet accepteren he?! STIEKEM TROUWEN?.....WEGLOPEN ?!.....OF DUMPEN EN OPZOEK NAAR EEN ANDER?! dat heb ik al meegemaakt, en het gevolg is dat we uit elkaar zijn gegaan, omdat haar pa haar gek maakte...dat was uit haar bestwil...want zij lijdde er gewooon onder...gelukkig heb ik niet zulke ouders...

NaDoR.ZiNa
31-10-2002, 14:22
NoU MiJn VaDeR HeEfT HeT NIeT LeTtErLiJk MeT DiE wOoRdEn GeZegD MaaR Jah HiJ WiL DaT EiGeNlIjK DuS NiEt MaAr Ik Zie HeM NoG WeL StEeDS WaNt JAh AlS Ik DaN ZoU DoEn WAt Me VaDeR ZoU ZeGgEn ZiT Er HeLeMAaL GeEn HOoP MeEr IN VoOr Ons!

DieselGirly
31-10-2002, 14:23

oooohhhh......dat is wel errug hoor.....is ze nu zeker met de jongen die haar ouders hebben gekozen?!

Pagina's : [1] 2 3