Bekijk originele versie : Fotoreportages!!!
hallo allemaal :zwaai:
WIL JE DE MOOISTE DAG VAN JE LEVEN FOTOGRAVEREN DAN KEN IK EEN HELE GOEIE FOTOGRAAF VOOR JULLIE NL. MIJN BUURMAN.
HIJ HEEFT AL OP VERSCHILLENDE BRUILOFTEN EN VERLOVINGEN FOTOS GEMAAKT EN HIJ DOET HET ECHT HEEL GOED EN INSHA ALLHA OP MIJN BRUILOFT GA IK HEM OOK NEMEN.
ZIJN E-MAIL ADRESS IS bfm.devos@chello.nl
EN ZIJN TEL IS 0299771257
dus ik zou zegge mail of bel hem voor verdere informatie.
groetjes leila
deleila,
bedankt voor jouw reactie, ik zal wederom mijn uiterste best doen op jouw huwelijk.
Dick
Ja zeker mensen, Dick is een absolute aanrader. Ik heb namelijk een heel mooi album en dat dankzij hem.
Ik zou zeggen het is zeker de moeite waard om ff te bellen of te mailen voor meer informatie.
Groetjes,
Raggie
seyma_meknesia
08-04-2004, 09:58
nou ik ken er ook een goeie www.foto-obus.nl ga maar eens cheken hij is zeker goed voor een bruiloft hij maakt alle foto's behalve naakte dus dames die naakt op een foto willen sorry hahahahaha
tabtabgirl
08-04-2004, 20:06
Oke dank jullie wel dames. Dank zij deleila ga ik m ook nemen. Ik heb wat van zijn fotos op internet gezien. kvondt het er goed uit zien. Dus hij gaat inchaallah bij mij ook fotograveren.
Alle bruidspaartjes,
Als jullie problemen hebben om op tijd een fotograaf te krijgen, zolang mijn agenda het toestaat kan je mij tot 24 uur van te voren boeken.
Voor meer informatie stuur dan een mailtje.
Pascha
beni_bouyachie
14-04-2004, 20:04
ej pasha ik vind je avatar er al erg leuk uit zien ..
Tip van mij upload een paar foto s en post ze hier ...
Keep your stuff spinning :goedzo:
Ja leuke avater heeft ie hè, is mijn handje en die van mijn manneke hihihiihihi
Mariampjee
16-04-2004, 18:48
ik was daar ook van partij, ze zag er tbarka'allah heel mooi uit!
misSanae
20-04-2004, 21:39
Kent iemand misschien een goede vrouwelijke fotograaf??
Ja je kan Nadia uit Lelystad proberen, die schijnt wel goed te zijn.
latifa666
21-04-2004, 16:29
Origineel gepost door misSanae
Kent iemand misschien een goede vrouwelijke fotograaf??
Fotografe Najwa tel: 0627313204 zet je bruiloft ook op dvd. :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Voor meer informatie over fotoreportages incl. foto's, vanaf 7 mei op internet
zie:
http://members.ams.chello.nl/a.topp
zeker de moeite waard.
Pascha
Aan allen die getrouwd zijn en waar ik een fotoreportage heb mogen maken, gefeliciteerd en veel geluk in de toekomst.
deblijebruidje
23-11-2004, 00:25
Hmmm heb je ook vrouwelijke fotograaf in dienst?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.