Bekijk originele versie : Wat voor studie volg jij?
kenitraouia
31-10-2002, 13:46
Salaam broeders en zusters! :)
Ik zou best wel willen weten wat alle leden voor opleiding/studie volgen. En aan wat voor profiel je zou moeten eisen en of het eventueel een leuke opleiding is en hoe lang je studie duurt??
Dit vraag ik jullie ook om zusje een paar tips te geven. Ze weet namelijk niet wat voor studie zij wilt doen. Ze is er dus niet 100% uit.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Ma3a salaam :zwaai:
Ik ben een dropout: ik heb geen van beide studies waar ik aan begonnen ben (Nederlandse taal en letterkunde, filosofie) afgemaakt.
Mijn advies: Maak je studie/school af!!!
Anders eindig je net als ik bij een marktonderzoekbureau. (Geintje, heb het er reuze naar mijn zin.)
kenitraouia
31-10-2002, 13:59
Wat leuk zusters. Mijn lieve zusje moet ik wel helpen. Heeft hulp van dr grote zus nodig! Karima_lal ik heb liever een baantje waar ik het naar me zin heb dan dat ik afstudeer en ik vind het niets.
ik studeer rechten en dit is mijn laatste jaar, ik weet dat het saai is maar ook dat het goed verdient.
NaDoR.ZiNa
31-10-2002, 14:17
Ik ZiT Nu In HeT 2e JaAr VaN ToErIsMe En ReCreAtiE! ReCreAtIe Is NieT VoOr MiJn WeGGelEgd WaNt dAt GaAt MeEr OvEr CaMpInGS EnZo DuS NeE DAT LaAt Ik MaAr AcHtErMe!
MaAr ToEriSme Is HeEl VeEl KeUS Je Kan Vb: ReIslEidSter ReIsAdViSeUsE(Dus WeRkEn Op EeN ReISBuRo) StEwArDeSs EN Alle AndErE BaNeN Die MeT ToErIsme Te MAken HebBen!
Ik ZOu ZeGgEn VrAaG WaT FoLdErS AaN Van VerScHilLeNdE OpLeIdInGeN;)
kenitraouia
31-10-2002, 14:22
Dit is haar laatste jaar havo, ik hoop dat ze het isnhallah haalt. Ik zelf doe de internationale handel en heb geprobeert haar over te halen om het zelfde opleiding te doen als ik. Artsen zonder grenzen ziet zij als een derde optie. Nou vraag ik ook aan jullie aan wat voor profiel die studie moet eisen. En hoeveel jaren je bezig moet zijn!
Soekran!
Ma3a salaam
IK BEN BEZIG AAN MIJN LAATSTE JAAR.GEZONDHEIDS EN WELZIJNSWETENSCHAPPEN!!!!!!!!!!!
Yoehoe!!!
Riquelme
31-10-2002, 14:40
ik ben 2 de jaars HBO student.
mimi3000
31-10-2002, 15:19
ik doe Financial Services Management. duurt 4 jaar. en het is een leuke opleiding als je van poen houdt. Je leert alles over belleggen, bankieren, consulteren enz. Het is heel breed, best leuk maar wel moeilijk. Je kan er ook de accountancy kant mee op
Ik doe Huidtherapie, HBo opleiding, richting gezondheidzorg, het is eigenlijk comstic alles wat met de huid te maken heeft. B.v deffinitief ontharen, met laser of elektrisch, maar ook brand op huid, littekens, acne , oedeen enz. Hierbij heb je Havo diploma nodig en niet een specifieke profiel, ik had wel Natuur en gezondheid(natuurkunde 1, scheikunde, wiskunde B1, Biologie 1+ 2) met Natuurkunde 2 als vrije deel. opleiding duurt 4 jaar
su6 verder!
laboudanda
05-11-2002, 21:33
IK volg de opleiding voor :
Assistent van de Assistent van de Assistent van de SchoonMaker
is goed hoor ff meehelpen WC schoonmaken en tips krijgen
al_hamka
05-11-2002, 21:39
Marketing & Management!!!!
Kga dit jaar inshallah STAGE LOPEN IN MAGHREB :hoera::D
Heb er echt zin innnnnnn willii niet normaal :D
** SouSou **
Boyfriend
05-11-2002, 21:48
Management International Business 2nd year
laboudanda
05-11-2002, 21:52
Origineel gepost door al_hamka
Marketing & Management!!!!
Kga dit jaar inshallah STAGE LOPEN IN MAGHREB :hoera::D
Heb er echt zin innnnnnn willii niet normaal :D
** SouSou **
Uh in MAROKKO stage lopen?...
Vliegjes vangen zeker?
mistarifest
05-11-2002, 22:04
Zelf doe ik ook havo. Dit is ook mijn laatste jaar en zelf weet ik ook nog niet wat ik ga doen. Het is echt moeilijk om een keuze te maken. Maar ja ik ga wel+ naar open dagen en zo. Zaterdag 9 november is er trouwens een open dag van hogeschool in Holland in rotterdam vroeger was dat het ichtus. Ik ga daar insalah naar toe. Misschien is het ook een idee voor degenen die niet weten wat ze willen doen ook hier naar toe te gaan. Het is van 10.00tot 15.00.
groetjes :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.