Bekijk originele versie : kwil dikker worden in mijn gezicht
Nissrine_21
02-04-2004, 14:59
Weet iemand misschien hoe ik dikker wordt in mijn gezicht.
Ik ben zelf erg slank, maar heb daarbij ook een dun gezichtje vind ik. Ik wil ook van die bolle wangetjes net als mijn zussies!!
Weet iemand misschien hoe ik dikker kan worden in mijn gezicht, en wel op natuurlijke wijze aub!! Dus kom niet aan met die siliconentroep
lela_Hanan
02-04-2004, 18:33
Origineel gepost door Nissrine_21
Weet iemand misschien hoe ik dikker wordt in mijn gezicht.
Ik ben zelf erg slank, maar heb daarbij ook een dun gezichtje vind ik. Ik wil ook van die bolle wangetjes net als mijn zussies!!
Weet iemand misschien hoe ik dikker kan worden in mijn gezicht, en wel op natuurlijke wijze aub!! Dus kom niet aan met die siliconentroep
Uhm ten eerste lekker gezond eten daar word je gezicht heel egaal van + je krijgt er een natuurlijke kleurtje bij... ;)
Je moet is langs een drogist gaan...daar hebben ze van die maskertjes waardoor je gezicht (voller) van wordt...
Veel succes meissie :zwaai:
Maroc_riffia
03-04-2004, 19:16
ik wil juist dat mijn gezicht dun gaat worden
Amal_fessia
03-04-2004, 20:04
Prop je mond vol en loop er een hele dag mee...gegarandeerd bolle en rode wangen!
bent_metalsia
03-04-2004, 20:22
nou ik vind dat je blij moet zijn met wat ALLAH je geschonken heeft. maar ja dat is mijn mening he.
je moet gewoon geduld hebben alles op z'n tijd
thella e mensen
xxx beslemaa
AhSamiraIno
03-04-2004, 21:36
Amal_fessia :haha: WhaHahaha
~*~ AhSamiraIno Was Hier ~*~
minatje83
04-04-2004, 18:32
Origineel gepost door lela_Hanan
Uhm ten eerste lekker gezond eten daar word je gezicht heel egaal van + je krijgt er een natuurlijke kleurtje bij... ;)
Je moet is langs een drogist gaan...daar hebben ze van die maskertjes waardoor je gezicht (voller) van wordt...
Veel succes meissie :zwaai:
weet je toevallig hoe het heet,want k wil het graag hebben
lela_Hanan
04-04-2004, 18:49
Origineel gepost door minatje83
weet je toevallig hoe het heet,want k wil het graag hebben
Sorry....ik kan niet op de naam komen, mijn vriendin kent de naam niet meer....ga is langs een drogist en vraag maar om een masker dat je gezicht voller maakt ;)
Ik hoop dat je er wat aan hebt
minatje83
04-04-2004, 19:37
Origineel gepost door lela_Hanan
Sorry....ik kan niet op de naam komen, mijn vriendin kent de naam niet meer....ga is langs een drogist en vraag maar om een masker dat je gezicht voller maakt ;)
Ik hoop dat je er wat aan hebt
zeker die abc drogistrij ofzo iets, want etos wist niet waar k het over had, dr werken daar ook van die domme chiks af en toe :kwaad:
Zullen we ruilen ik wil graag afvallen in me gezicht..Maar in ieder geval succes ermee...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.