Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom is het voor hoogopgeleide mensen moeilijk om de ware te ontmoeten?

Pagina's : [1] 2 3 4

foudie
02-04-2004, 14:27

Wie weet het antwoord op deze prangende vraag?

douadia
02-04-2004, 14:29
ZE stellen veel eisen en hebben haast geen tijd voor leuke dingen laat staan een RELATIE!!! groetjess

xxhananexx
02-04-2004, 14:52
Is dat zo...ik hoop het niet....Anders geldt het dus ook voor mij:(

Thug_Sebnia
02-04-2004, 14:54
voor iedereen is het niet makkelijk om de ware te vinden. :)

Idjies_n_Assel
02-04-2004, 15:12

Omdat ze in het begin te veel bezig zijn met hun studies , en direct met hun carrière. En dan beseffen ze pas dat ze ouder worden en willen dan op zoek naar een vrouw/man, en jah hoe ouder dat je wordt, hoe meer eisen je steld ( dit geld voor iedereen)

SweetxAngel
02-04-2004, 15:56
hoogopgeleiden kunnen naar hun mening niet zo snel iemand van eigen 'niveau'vinden..ik heb dat probleem ook ..ik ben zo slim en ik heb heel veel opleidingen gedaan ben echt een genie maar ik kan de ware maar niet vinden :maf: :haha: het ligt denk ik gewoon aan de persoon zijn/haar lot etc niet perce het feit dat hij/zei hoogopgeleid is

Hadria
02-04-2004, 15:57
Origineel gepost door foudie Wie weet het antwoord op deze prangende vraag? Wat een stomme vraag. :rolleyes: Het gaat niet of je hoog opgeleid bent of niet, maar het gaat om je innerlijk. Al ben je een professor en als een rot innerlijke /karakter hebt zal je geen ene leuke meisje ontmoeten/ vinden.

misses_mokhtari
02-04-2004, 17:03
als je hoogopgeleid bent en een goede baan hebt met veel cash en eruit ziet als mokhtari ben ik misschien wel de ware voor jou :jeweetog:

wannabe
02-04-2004, 17:06
Origineel gepost door misses_mokhtari als je hoogopgeleid bent en een goede baan hebt met veel cash en eruit ziet als mokhtari ben ik misschien wel de ware voor jou :jeweetog: :lol: get real..... :D

Mocro4eva
02-04-2004, 17:10
Origineel gepost door misses_mokhtari als je hoogopgeleid bent en een goede baan hebt met veel cash en eruit ziet als mokhtari ben ik misschien wel de ware voor jou :jeweetog: :giechel: Girl you are obsessed!

nouredinne_el
02-04-2004, 18:22
soorrry hoor wat een onzin hier allemaaalllllllllllllllll

wannabe
02-04-2004, 18:32
Origineel gepost door nouredinne_el soorrry hoor wat een onzin hier allemaaalllllllllllllllll :hihi: wat verwacht je anders..... :D

foudie
02-04-2004, 18:46
Origineel gepost door Hadria Wat een stomme vraag. :rolleyes: Het gaat niet of je hoog opgeleid bent of niet, maar het gaat om je innerlijk. Al ben je een professor en als een rot innerlijke /karakter hebt zal je geen ene leuke meisje ontmoeten/ vinden. als je dit een stomme vraag vindt, moet je niet antwoorden en we zullen maar zwijgen over jouw belachelijk antwoord :rolleyes:

foudie
02-04-2004, 18:50
Origineel gepost door douadia ZE stellen veel eisen en hebben haast geen tijd voor leuke dingen laat staan een RELATIE!!! groetjess teveel eisen stellen kan wel kloppen, wat betreft het geen tijd hebben ben ik niet akkoord. Ik denk dat er wel tijd wordt gemaakt voor zoiets (ik maak daar toch tijd voor), anders ligt het inderdaad gewoon aan jezelf.

tiyaah22
02-04-2004, 18:56

TE hoge eisen soms en mss ook te weinig vertrouwen ?????

Pagina's : [1] 2 3 4