Bekijk originele versie : Waargebeurdverhaal 2 (deze is beter dan die andere)
MissBeniSaid
02-04-2004, 10:01
Weer een waargebeurdverhaal lees: Salaam âlaikoem
Bismilahi rahmani rahiem
De verzen van de koran redt je overal!
Dit is een waargebeurd verhaal, waarbij je rillingen en kippevel krijgt over je
hele lijf! lees het en je zult zien....
Een Arabische (islamitisch) meisje ging op een dag naar een feest bij haar vriendinnen. Ze bleef er tot dat ze klok slag 24.00 uur hoorde. Ze realiseerde dat het laat is geworden en wilde naar huis gaan, dat is ver van waar ze zit. Ze is geraadpleegd om met de bus naar huis te gaan hoewel de trein sneller is. Maar zoals jullie weten alle stations zitten vol met criminelen en moordenaars en zeker op dat tijdstip. Daar aangekomen probeerde ze rustig te blijven, en probeerde ze haarzelf te overtuigen dat er niets zal gebeuren. Dat meisje was een NIET gepractiserende moslimse. Zij koos ervoor om met de trein te gaan omdat die sneller is. Toen ze op de ondergrondse 'wacht lokaal' zat, ging er door haar hoofd allerlei enge verhalen, die 's nachts op dat statoin gebeurt zijn. Zij was alleen op dat lokaal, behalve die enige enge MAN, helemaal in het zwart gekleed. In het begin was ze bang voor die man, maar ze spaarde alle moed bij elkaar om rustig te blijven.De man kwam dichter en dichter naar haar toe tot hij juist voor haar stond. En toen begon ze wat Koran verzen die ze kende te reciteren.En ineens draaide die man zich en ging er van door. Ze bleef dat lezen totdat de trein kwam en ze er instapte om naar huis te gaan. Tot haar grootste schrik leest ze de volgende ochtend in de krant dat er op dezelfde station, waar ze gisteren was, 5 minuten na haar vertrek een meisje is vermoord en dat de dader aangehouden is.
Ze ging naar het politiebureau en ze vertelde aan de politie dat ze daar ook, 5 minuten voor het misdrijf was, ze vroeg aan de politie of ze de dader 1 vraag mocht stellen aan de man?
"ze vroeg"; herken je mij? De man antwoordt: Ken ik jou dan? Zij zegt: Ik ben het meisje van gisteren op 't station ik was daar toen je voor me stond weet je nog?. En hij zei: Ja ik herken je. Vervolgens zegt zij: Waarom heb je mij dan niet vermoord in plaats van dat meisje? Daarop zei hij: Hoe kon ik je vermoorden, en als ik je vermoord had, wat zouden die TWEE GROTE MANNEN die links en rechts achter jou stonden met mij gedaan hebben??
"soebhanALLAH"
MoEtJe_MoEtJe
02-04-2004, 10:16
deze verhaal is bekend lieve meisje
MoEtJe_MoEtJe
02-04-2004, 10:19
uit zo'n verhaal moetje leren !!
MissBeniSaid
02-04-2004, 10:40
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
uit zo'n verhaal moetje leren !!
ja?? en?? wat wil je daarmee zegge????
amiraaaatje
02-04-2004, 10:59
soeb hanallah,heb het eerder nooit gelezen,maar het is in ieder geval mooi
MissBeniSaid
02-04-2004, 11:01
Origineel gepost door amiraaaatje
soeb hanallah,heb het eerder nooit gelezen,maar het is in ieder geval mooi
thanx girl... ewa ik heb m wel lang maar ik d8 waarom kan ie er niet by op marokko.nl :D
Thug_Sebnia
02-04-2004, 11:23
die man had gewoon te veel gedronken. :)
wa Allahu a3lam!
MissBeniSaid
02-04-2004, 11:25
Origineel gepost door Thug_Sebnia
die man had gewoon te veel gedronken. :)
wa Allahu a3lam!
ewa allahyahfad wahha
Thug_Sebnia
02-04-2004, 11:43
Origineel gepost door Riffia_16
ewa allahyahfad wahha
Allah i7fedna.
dit soort verhaaltjes zijn er om je bang te maken niet naar feestjes te gaan en niet laat thuis te komen als meisje.
ik vind niet dat je moordenaars of verkrachters of wat dan ook moet vrezen (die kun je inmiddels ook overdag tegenkomen) maar vrees Allah swt en om HEM swt moet je niet naar feestjes en laat thuis komen.
ghair insha Allah.
trouwens, ik snap niet waarom jij boos wordt als mensen je gekopieerde verhalen niet geloven. je doet echt alsof je er zelf met je neus bovenop zat. je opent een topic en plaatst een verhaal.. wie het wil geloven gelooft het en wie niet gelooft het niet. :)
MissBeniSaid
02-04-2004, 11:56
Allah i7fedna.
dit soort verhaaltjes zijn er om je bang te maken niet naar feestjes te gaan en niet laat thuis te komen als meisje.
ik vind niet dat je moordenaars of verkrachters of wat dan ook moet vrezen (die kun je inmiddels ook overdag tegenkomen) maar vrees Allah swt en om HEM swt moet je niet naar feestjes en laat thuis komen.
ghair insha Allah.
trouwens, ik snap niet waarom jij boos wordt als mensen je gekopieerde verhalen niet geloven. je doet echt alsof je er zelf met je neus bovenop zat. je opent een topic en plaatst een verhaal.. wie het wil geloven gelooft het en wie niet gelooft het niet. :)
ja das waar meid shokran :blauwkus:
Thug_Sebnia
02-04-2004, 12:08
Origineel gepost door Riffia_16
ja das waar meid shokran :blauwkus:
:blauwkus: le shokran 3ala wadjib.
Yousra22
02-04-2004, 15:46
Origineel gepost door DevilishAngel
ik krijg er echt kippenvel van echtwaar. En ik geloof er wel in, laat die leeghoofden maar, het is niet om je bang te maken, met zo'n verhaal wordt gewoon heel wat duidelijk gemaakt. Niet dat je zomaar ineens 2 bodyguards naast je verschijnen hoor, maar dat God je beschermt. Dat is de essentie van het verhaal. Maar sommige lomperikken die begrijpen dat niet. Meid, was echt supermooi!
IK BEN HET VOLLEDIG MET JE EENS !!!
Zo'n zaken bestaan wel. Als je gelooft in de engelen dan geloof je ook in dit verhaal. Iedereen weet dat wij een linker en rechterengel hebben.
MissBeniSaid
04-04-2004, 12:36
Origineel gepost door DevilishAngel
ik krijg er echt kippenvel van echtwaar. En ik geloof er wel in, laat die leeghoofden maar, het is niet om je bang te maken, met zo'n verhaal wordt gewoon heel wat duidelijk gemaakt. Niet dat je zomaar ineens 2 bodyguards naast je verschijnen hoor, maar dat God je beschermt. Dat is de essentie van het verhaal. Maar sommige lomperikken die begrijpen dat niet. Meid, was echt supermooi!
thanx girl.. jah.. eigenlijk geloof ik er ook in.. het is wel spannend en het LIJKT niet dat het waar is.. maar tenminste IK geloof erin...
MissBeniSaid
04-04-2004, 12:37
Origineel gepost door Yousra22
IK BEN HET VOLLEDIG MET JE EENS !!!
Zo'n zaken bestaan wel. Als je gelooft in de engelen dan geloof je ook in dit verhaal. Iedereen weet dat wij een linker en rechterengel hebben.
:goedzo: goedzo meid....
MissBeniSaid
04-04-2004, 12:39
:blauwkus: le shokran 3ala wadjib.
thanx.. :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.