Bekijk originele versie : Lees Dit En Geef Mij Raad!!!!!!
Yousra22
02-04-2004, 09:50
ik zit met volgend dilemma
ik zie iemand doodgraag. Ik ben echt zot van die gast.
het verhaal is zo begonnen: ik was al één jaar en 5 maand samen met hem, en dan PLOTS laat hij 8 MAAND niets meer horen van zichtzelf.
En een maand geleden nam hij terug contact op met mij. Hij vertelde me dat hij problemen had...
Elmoehim, nu weet ik niet wat ik moet denken en doen. Hij zegt dat hij me nog steeds graag ziet, maar ik weet het niet. Tenslotte heeft hij mij 8 maand laten vallen. Als ik hem zeg zeg: je hebt me 8 maand laten vallen, antwoordt hij 'dat is niet waar', ik had problemen en kon je niet bereiken. Hij beweert dat hij me echt graag ziet en een toekomst samen wilt uitbouwen. Maar hoe kan ik nu zeker zijn dat hij me dat niet nog eens lapt. Want ik heb echt afgezien in die 8 maanden tijd. Ik heb nog nooit in heel mijn leven zoveel geweend als in die periode van 8 maanden.
Wat moet ik doen? Verdergaan met hem?? Of iets anders? En waarom zou ik verdergaan en waarom niet? Alsjeblieft geef me goede raad met een gefundeerde uitleg. En al diegene die kritiek of wat dan ook hebben, gelieve zich te onthouden.
thanks!
MissBeniSaid
02-04-2004, 10:05
Origineel gepost door Yousra22
het verhaal is zo begonnen: ik was al één jaar en 5 maand samen met hem, en dan PLOTS laat hij 8 MAAND niets meer horen van zichtzelf.
En een maand geleden nam hij terug contact op met mij. Hij vertelde me dat hij problemen had...
Elmoehim, nu weet ik niet wat ik moet denken en doen. Hij zegt dat hij me nog steeds graag ziet, maar ik weet het niet. Tenslotte heeft hij mij 8 maand laten vallen. Als ik hem zeg zeg: je hebt me 8 maand laten vallen, antwoordt hij 'dat is niet waar', ik had problemen en kon je niet bereiken. Hij beweert dat hij me echt graag ziet en een toekomst samen wilt uitbouwen. Maar hoe kan ik nu zeker zijn dat hij me dat niet nog eens lapt. Want ik heb echt afgezien in die 8 maanden tijd. Ik heb nog nooit in heel mijn leven zoveel geweend als in die periode van 8 maanden.
Wat moet ik doen? Verdergaan met hem?? Of iets anders? En waarom zou ik verdergaan en waarom niet? Alsjeblieft geef me goede raad met een gefundeerde uitleg. En al diegene die kritiek of wat dan ook hebben, gelieve zich te onthouden.
thanks!
als je echt van hem houdt, vraag je wat voor problemen hij heeft... en als je denkt dat hij het meent over EEN TOEKOMST OPBOUWEN... dan zou ik maar gewoon sbar hebben.. met hem afspreken, bijpraten.. en insha3allah komt het wel goed...
(8maanden???)
wayaaaw dats wel heel lang.. maarre spreek met hem af en praat met hem... en als je denkt dat hij het echt meent wat hij zegt dan ga je gewoon door met hem....
enne je weet het: LIEFDE MAAKT BLIND :D
wardaroosje
02-04-2004, 10:11
Lieve meid
Jij bent de enige die weet wat het beste voor je is...............
Volg je verstand.........spreek met hem af en kijk wat hij je te vertellen heeft en vraag ook wat er zich allemaal heeft afgespeeld in die 8 maanden want dat is best een lange periode ...............en ga na dat gesprek na wat jij wilt of je echt met hem verder wilt of dat je ervoor past want meid je moet wel aan je toekomst denken
Ik hoop dat dit een steuntje in je rug is en hoop dat je de goeie beslissing neemt incha allah
liefs warda
MoEtJe_MoEtJe
02-04-2004, 10:21
lieve maakt een klein bed groot. dus waar wacht je op !!
Eselem o3alaikom wa rahmatollah wa barakatoeh
Beste zuster, relaties zijn niet toegestaan in de Islaam, er komen alleen maar problemen, ellende, verdriet van en en en. Je hebt het zelf ervaren, dat is geen goed gevoel. Maak daarom niet weer die fout en trek juist lering uit de fout. Je bent mijn zuster in de Islaam en wil ik jou inchaallah goede raad geven. Mijn raad aan jou is: als hij echt meent met jou te willen trouwen. Laat hem dan met zijn ouders komen en om jou hand te vragen en dan kan je rustig met hem praten en met een mahram erbij. Daarna verloven of trouwen dan kunnen jullie elkaar inchaallah op een halal wijze elkaar zien en spreken. Als hij niet wil komen dan weet je genoeg.
Mijn advies aan jou is om niet de raad van de bovenste 2 zusters te volgen. Afspreken en met hem praten moet je absoluut niet doen zonder mahram want chajtan is de 3e persoon. Kijk hiermee uit.
Trap niet meteen in smoesjes want sommige jongens zijn net wolven, ze willen maar 1ding bereiken en hebben ze er alles voor over. Laat m gewoon met zijn ouders komen als hij het niet wil dn weet je voldoende.
Dit is ook een advies voor zusters die een relatie hebben of een relatie willen beginnen.
Moge Allah swt je het juiste keuze laten nemen.
We eslem o3alaikom wa rahmatollah wa barakatoeh
ik_oke_is
02-04-2004, 12:21
Origineel gepost door Yousra22
thanks!
:hihi:
je laat me lachen :maf3:
mss is die 8 maand in de cel geweest :maf2:
maar ff serieus: is ni normaal jong ;
volgende keer laat ie je voor 16maanden in de steek :maf:
Miss_wild
02-04-2004, 15:00
heet jou vriend toevallig mo???? stuur me een pm als dat zo is.........
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dumpen die handel ! Niet te vertrouwen hóór!
Harlem69
02-04-2004, 15:33
DUMPEN!!!
Preken is niet nodig... je weet best wat wel of niet mag/is toegestaan... :o
In het algemeen...
Iemand die echt om je geeft, vindt ALTIJD wel een manier om je te laten weten wat er met zijn of haar leven gebeurd... en waarom het contact minder wordt etc... Een telefoontje, sms-je, mailtje, brief, kaart of gesprek heeft niet echt veel tijd nodig lijkt me... en als je partner daar het belang niet van ziet, is dat naar mijn mening erg respectloos...
Het lijkt mij heel goed mogelijk dat er in die 8 maanden een ander in z´n leven was, maar dat is nu uit en wil hij weer jou terug komen...
Hou de eer aan jezelf... in ALLE opzichten en negeer hem...
Suc6...
XXXX
Als ie echt problemen had en nu serieus is, komt ie om je hand vragen.. Aangezien jullie al ruim een jaar een realtie hadden kennen jullie elkaar en weet je dat is serieus is als ie naar je ouders komt ;)
Harlem69
02-04-2004, 15:55
Maar als je serieus bent... los je samen de problemen op... en verdwijn je niet zonder bericht voor 8 maanden uit het leven van je partner... :(
Zodra je getrouwd bent kun je toch ook niet "vluchten" bij het eerste de beste ontij... :kwaad:
XXXX
:zwaai:
Mocro4eva
02-04-2004, 16:43
Ik denk dat er al genoeg gezegd is hierboven. Wees verstandig en doe wat juist is. ;)
moeilijk! Als je hem een kans geeft, dan geef je hem ook een kans om jou weer pijn te doen. Zeg hem dit en kijk wat ie antwoord!
je bent deze keer wel sterker dan eerst!
Harlem69
02-04-2004, 17:10
Origineel gepost door wannabe
volg je hart......
Dat brengt je juist geregeld in de problemen... :(
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.