Bekijk originele versie : Waar op te letten als je trouwt!!
hello ladys,
natuurlijk zijn wij geinterreseerd hoe het huwelijksleven eruit ziet.. en natuurlijk willen wij het net zo goed of misschien beter voor mekaar krijgen..
daarom een vraag aan de ervarenden onderons, hebben jullie tips alles waar een vrouw op moet letten als ze trouwt of getrouwd is (alle tips of problemen waar een vrouw voor op moet passen)
ook tips hoe een vrouw haar man het best kan behagen!!!
hoop een heel lijst te krijgen
misstomatisch
02-04-2004, 08:05
Ik ga ook inshallah trouwen. Ik heb van meer ervaren mensen gehoord dat je met alles en iedereen heel geduldig moet zijn.
Mysticalia
02-04-2004, 10:40
:goedzo: goede topic!!!
Ik ga ook inshAllah trouwen :o .
Zoek gewoon op hoe de vrouw moet zijn in de islaam met haar echtgenoot ;-), dat heb ik gedaan voordat ik mijn jawoord gaf aan hem :Iluvu: .
Veel geduld,
Veel communicatie,
euh.. :confused:
Er bij mooi lopen voor je echtgenoot, je altijd mooi kleden, lekkere parfum op. Op normale toon spreken tegen hem, niet als hondje behandelen :rolleyes: . Hem en zijn bezittingen respecteren.
Zoek uit wat hem stoort en vermijdt het. ;)
Bespreek alles met hem! wat je mag/niet mag, zo vermijd je verassingen achteraf. ;)
:belgie:
Thug_Sebnia
02-04-2004, 14:25
leef hoe de profeet sws met zijn echtgenotes omging en andersom en je zult supergelukkig zijn insha Allah. :)
Mocro4eva
02-04-2004, 16:15
interessante topic :D
Origineel gepost door ghizlen
hello ladys,
natuurlijk zijn wij geinterreseerd hoe het huwelijksleven eruit ziet.. en natuurlijk willen wij het net zo goed of misschien beter voor mekaar krijgen..
daarom een vraag aan de ervarenden onderons, hebben jullie tips alles waar een vrouw op moet letten als ze trouwt of getrouwd is (alle tips of problemen waar een vrouw voor op moet passen)
Trouwen ?????? ik neeeeeeee dank je,,,,,
eerst lekker genieten, pakken wat te pakken is, en daarna
misschien,,,,,,, iemand uit marokko,,,,,,, hi hi hi hi
Mysticalia
02-04-2004, 16:43
:rolleyes: :rolleyes:
tja....
:jammer:
PERFECT MERYEM, NIKS AAN TOE TE VOEGEN.
qamar_always
03-04-2004, 13:31
ben zelf getrouwd..nu iets meer dan een jaar...
en mijn tip is...sabr hebben...
hoe verliefd je ook op elkaar bent..voordat je trouwt..hoe veel je ook van elkaar houdt...enz....
moeilijke tijden komen er..maar het mooie daarvan is juist om er dan samen doorheen te komen...
verder hou je vast aan je geloof..als er een meningverschil is binnen het huwelijk kijk dan wat het geloof over datgene zegt...
ondanks dat je het soms moeilijk hebt...is het huwelijk supermooi...
liefs
qamar
nou meryem op jouw informatie heb ik niets meer toetevoegen ik denk dat we al klaar zijn met onze topoc :p
maar hebben jullie geen tips hoe jullie er voor zorgen dat het huis altijd een thuis is, hoe jullie er voor zorgen dat je man altijd tevreden is....
ben best nieuwsgierig en ik hoop dat jullie het met ons willen delen.
Origineel gepost door Abu_Aymane
En wat als de dood jou pakt voor jou iemand hebt kunnen pakken van Marokko?
Pich gehad dan, heel simpel :cool:
OneTouch
05-04-2004, 22:29
Mereyem, jouw tekst zegt al genoeg. Als je al die stappen volgt heb je volgens mij een perfect huwelijk!!!
Dag dames
De tekst van meryam is zeker goed. Probeer als moslimvrouw je daar ook aan te houden.
In het begin als je net getrouwd bent is alles perfect, dan heb je geen adviezen of tips nodig. Pas als het allemaal normaal word, dan komen de irritaties, en ruzies. Je kunt een ruzie net zo erg maken als je zelf wilt. Hou je zelf in de hand en geef daar niet aan toe. Dus mocht je ooit ruzie krijgen, drijg NOOIT met, ik ga bij je weg. Blijf altijd in je bed slapen naast je man. (hoe erg de ruzie ook is) Ga je man niet boycotten, door niet tegen hem te praten.
Mannen hebben soms ruimte nodig, dus als hij boos is en niet wil praten laat hem dan even uiteindelijk komt hij zelf wel naar je toe.
Wij vrouwen vinden het altijd leuk om complimentjes te krijgen. Mannen ook!! Werkt je man hard, doet hij veel dingen thuis, zeg hem dat je dat waardeert. Laat hem merken dat hij bijzonder voor jou is.
En dames die gaan trouwen, je zult vanzelf wel merken hoe je met je man om moet gaan, dat is iets dat je moet leren. Jammer eigelijk dat we er geen gebruiksaanwijzing bij krijgen, zou veel makkelijker zijn.
Camilla27
09-04-2004, 09:16
Origineel gepost door ghizlen
hello ladys,
let er gewoon op dat je man niet in zijn neus zit te peuteren,(camera ziet alles) :D
gr. Camilla
Mysticalia
09-04-2004, 14:18
Origineel gepost door Camilla27
let er gewoon op dat je man niet in zijn neus zit te peuteren,(camera ziet alles) :D
gr. Camilla
O nee :hihi: :hihi: wat grapppppppppig :melig: ik stel het me al levendig voor :o . Wat een spektakel. :D
:zwaai:
:belgie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.