Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ongeduldige mensen

tonk
31-10-2002, 11:00

Het valt me regelmatig op dat mensen die hier een berichtje plaatsen heel snel reactie verwachten. Als er binnen 5 minuten niemand heeft gereageerd begint men al te mekkeren. Ik vind dat wel heel erg vreselijk ongeduldig hoor! Gun de andere leden eens een beetje tijd om te reageren. Of zijn jullie altijd zo ongeduldig? Kan ik dat weer aan mijn lijstje met vooroordelen over Marokkanen toevoegen. ;)

Moderator
31-10-2002, 11:02
Origineel gepost door karima_lal Het valt me regelmatig op dat mensen die hier een berichtje plaatsen heel snel reactie verwachten. Als er binnen 5 minuten niemand heeft gereageerd begint men al te mekkeren. Ik vind dat wel heel erg vreselijk ongeduldig hoor! Gun de andere leden eens een beetje tijd om te reageren. Of zijn jullie altijd zo ongeduldig? Kan ik dat weer aan mijn lijstje met vooroordelen over Marokkanen toevoegen. ;) Wees niet zo ongeduldig, geef die Mokers de tijd om zich te integreren, je hoeft niet meteen met lijstjes te dreigen :D Ma3a salama, Moderator

sahira
31-10-2002, 11:05
grappig! :D :zwaai: Sahira

tonk
31-10-2002, 11:06
Aaaah, toe, toe, toe. Met mijn collega's doe ik een wedstrijdje: wie het meeste vooroordelen kan noemen. Oei, of had ik dat niet moeten zeggen en word ik nu gebanned? Na elke zin hoort een lachebekje. Behalve bij de vorige natuurlijk. En bij de vorige. Enzovoort.

cheetah
31-10-2002, 11:22

Origineel gepost door karima_lal Het valt me regelmatig op dat mensen die hier een berichtje plaatsen heel snel reactie verwachten. Als er binnen 5 minuten niemand heeft gereageerd begint men al te mekkeren. Ik vind dat wel heel erg vreselijk ongeduldig hoor! Gun de andere leden eens een beetje tijd om te reageren. Of zijn jullie altijd zo ongeduldig? Kan ik dat weer aan mijn lijstje met vooroordelen over Marokkanen toevoegen. ;) Hahaha, heb je er een lijstje voor joh? Wat staat er nog meer op? :zwaai:

Junkie
31-10-2002, 11:23
Heb je wel eens een topic geopend met uiteindelijk 0 reacties? Wreeeeeeed.

tonk
31-10-2002, 11:28
Mensen, niet al te serieus nemen hoor.

Lady_moi
31-10-2002, 12:48
ik ben geduldig se

Lady_moi
31-10-2002, 17:59
WHHAHAHAHHAHAHHAAH