Bekijk originele versie : Protest Morgen 14:00 Marokko.nl Gaat WEG!!
**Protest morgen 14:00 Marokko.nl Gaat Weg!!** (Bericht #)
Beste Leden,
Jullie hebben net allemaal gelezen dat marokko.nl ermee zal ophouden Nu weet ik als geen ander dat daarbij ook ons ´leventje ophoudt´!! Daarom vraag ik onze broeders en zusters morgenmiddag om 14:00 te verzamelen op de Vlaardingenlaan nr 9...
Neem alles mee wat je kan..Rotte Eieren ,Tomaten, Stoelen, Tafels,Tennisballen kortom alles wat je richting het hoofd van de Hoofd Moderator,SocialsKilled,elmoechoe, en nog een paar mensen kan gooien, omdat ze besloten hebben om deze site op non-actief te zetten!
Thug_Sebnia
01-04-2004, 19:42
waarom willen ze dat doen? :(
Lady_moi
01-04-2004, 19:45
:schok: :( :kwaad:
Mijn leven is officieel voorbij om 22:00!!
Ze willen ´t doen omdat die apen te veel schulden hebben:kwaad:
angeldream
01-04-2004, 19:47
1 april grap zeker ;)
lilmaroc
01-04-2004, 19:47
Yeh droge 1 april joke..
dat dacht ik eigenlijk ook..
Thug_Sebnia
01-04-2004, 20:07
Origineel gepost door 0uidath
Mijn leven is officieel voorbij om 22:00!!
Ze willen ´t doen omdat die apen te veel schulden hebben:kwaad:
wat voor schulden? ze trekken toch genoeg bezoekers en leden? :confused:
Ze trekken zich af ja!!
Ashmen!
ALS DIT EEN GRAP IS DAN IS HET EEN ZIEKE GRAP!!!!!!!! :kwaad:
want Marok.nl is my life
Tasebhant
01-04-2004, 20:37
EIndelijk :D
OuJdAbOyX
01-04-2004, 23:13
hahaha NERDENNNNNNNNNNNNNNNN, Geloof je het zelf????
De meest welvarende site op het hele net met meer dan 50 duizend Members gaat sluiten. Yeah Right. Geloof je je eigen bilspleet ook, als die een Scheet laat? heheh Mooie vergelijking he.. Dit is bull shit!! En jullie geloven er in Subhannallah, en die gene die die grap heeft uitgehaald, zal wel een CHATNERD zijn, stelletje leven loze mensen, en dan ook al sluit deze ****ing site er zijn genoeg marokaanse sites! Subhannallah, alsof de wereld vergaat. Zozoemazoz is onderweg, so prepere.. ThallaW,
Wahelikoum Asalaam Waramatullahie Wabarakatuhu!
( Alle Rechten Voorbehouden ® ( www.oujdaboyx.nl )
Disclaimen ? doe je door mij een PM te sturen..
En voor diegene die mijn woordengebruik, te vernederent vinden, geef het dan even aan, dan pas ik hem wel aan, met alle respect! )
Origineel gepost door OuJdAbOyX
hahaha NERDENNNNNNNNNNNNNNNN, Geloof je het zelf????
De meest welvarende site op het hele net met meer dan 50 duizend Members gaat sluiten. Yeah Right. Geloof je je eigen bilspleet ook, als die een Scheet laat? heheh Mooie vergelijking he.. Dit is bull shit!! En jullie geloven er in Subhannallah, en die gene die die grap heeft uitgehaald, zal wel een CHATNERD zijn, stelletje leven loze mensen, en dan ook al sluit deze ****ing site er zijn genoeg marokaanse sites! Subhannallah, alsof de wereld vergaat. Zozoemazoz is onderweg, so prepere.. ThallaW,
Wahelikoum Asalaam Waramatullahie Wabarakatuhu!
( Alle Rechten Voorbehouden ® ( www.oujdaboyx.nl )
Disclaimen ? doe je door mij een PM te sturen..
En voor diegene die mijn woordengebruik, te vernederent vinden, geef het dan even aan, dan pas ik hem wel aan, met alle respect! )
Inderdaad, maar als dit een 1 april grap is vinik m best oke. haha zie die die hard maroc fans al staan met hun rotte eieren :D
Tja mensen vonden zoiets kennelijk héél grappig!
NOT!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.