Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gedwongen om afscheid te nemen??

Pagina's : [1] 2

sahira
01-04-2004, 19:32

Afscheid nemen is nooit leuk, wie weet zie je de ander nooit meer... Gedwongen afscheid nemen vreselijk, je wilt het niet, maar het moet... Het is hopelijk een 1 april grap, leuk hoor, moderators om een oud vrouwtje angst aan te jagen... :rolleyes: In iedergeval: ik neem al vast afscheid, en bereid me psychisch voor op een week van afkicken en verveling... Wens een ieder het allerbeste en tot bij maroc.nl?? :D :zwaai: (en als het een grapje was....leuk, weer een topic erbij... :D )

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 19:34
hahahah jah toch laten we het erop houden dat het een grapje is maar anders zie ik je zkers weer terug bij maroc.nl :zwaai:

sahira
01-04-2004, 19:39
Ergens heb ik een donkerbruin vermoeden dat het géén grap is, al is hun timing weer perfect! Eigenlijk moeten we dit niet pikken, maar goed...als de stekker eruit gaat, kunnen we niets beginnen.

a3ir
01-04-2004, 19:39
Origineel gepost door sahira Afscheid nemen is nooit leuk, wie weet zie je de ander nooit meer... Gedwongen afscheid nemen vreselijk, je wilt het niet, maar het moet... Het is hopelijk een 1 april grap, leuk hoor, moderators om een oud vrouwtje angst aan te jagen... :rolleyes: In iedergeval: ik neem al vast afscheid, en bereid me psychisch voor op een week van afkicken en verveling... Wens een ieder het allerbeste en tot bij maroc.nl?? :D :zwaai: (en als het een grapje was....leuk, weer een topic erbij... :D ) sahira ,kom je dan ook met het zelfde naam? lijkt mij leuk om daar weer verder te gaan,maar daar is het niet zo leuk als hier

sahira
01-04-2004, 19:42

Origineel gepost door a3ir sahira ,kom je dan ook met het zelfde naam? lijkt mij leuk om daar weer verder te gaan,maar daar is het niet zo leuk als hier Ik ben daar ook onder mijn eigen naam, als die er nog is, en anders als Sahira2... :D Weet je, ik doe elke dag even een rondje Marokko.nl...elke dag even kijken wie er zijn, wat ze schrijven..ik heb hele goede vrienden hier gemaakt en misschien wel vijanden, alhoewel ik me daar niet bewust van ben. Jeetje...een grapje is leuk, dit is minder... :(

a3ir
01-04-2004, 19:46
Origineel gepost door sahira Ik ben daar ook onder mijn eigen naam, als die er nog is, en anders als Sahira2... :D Weet je, ik doe elke dag even een rondje Marokko.nl...elke dag even kijken wie er zijn, wat ze schrijven..ik heb hele goede vrienden hier gemaakt en misschien wel vijanden, alhoewel ik me daar niet bewust van ben. Jeetje...een grapje is leuk, dit is minder... :( ja ik ook,nu heb ik een miselijke gevoel in mijn buik.Ik zal echt veel van jullie missen jij, rita ,grendel minga en heel veel anderen.

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 19:53
En mIJ ? :D

a3ir
01-04-2004, 19:58
Origineel gepost door AlHoceima_Leila En mIJ ? :D vooral jij nooit een slecht woord,net als de gene die ik hier boven heb genoemd

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 20:02
Origineel gepost door a3ir vooral jij nooit een slecht woord,net als de gene die ik hier boven heb genoemd hahahaha dankjewel :blauwkus: :zwaai:

sahira
01-04-2004, 20:21
Zo...een kopje koffie en een sigaretje heeft me gekalmeerd.. :rolleyes: :zwaai:

a3ir
01-04-2004, 20:33
Origineel gepost door sahira Zo...een kopje koffie en een sigaretje heeft me gekalmeerd.. :rolleyes: :zwaai: kon ik dat maar,ik drink geen koffie en ik kan niet tegen nicotine.ik dan dat ik bij mijn man ga klagen :D

sahira
01-04-2004, 20:39
Origineel gepost door a3ir kon ik dat maar,ik drink geen koffie en ik kan niet tegen nicotine.ik dan dat ik bij mijn man ga klagen :D Mijn man heeft zijn portie al gehad... :D Hij zei tegen mij dat ik nu meer tijd over heb voor hem...de ziel, al die tijd heeft ie er niets van gezegd, en nu komt het algerijns aapje uit zijn mouw...hij is dolblij, ik minder... :(

a3ir
01-04-2004, 20:41
Origineel gepost door sahira Mijn man heeft zijn portie al gehad... :D Hij zei tegen mij dat ik nu meer tijd over heb voor hem...de ziel, al die tijd heeft ie er niets van gezegd, en nu komt het algerijns aapje uit zijn mouw...hij is dolblij, ik minder... :( hahah,sahira volgens mij zijn mannen het zelfde. ik ging naar zijn werk kamer en zij ,marokko . nl kapt er mee.weet je wat hij antwoorde. ik weet wel een manier om je bezig te houden :o

sahira
01-04-2004, 20:47
Origineel gepost door a3ir hahah,sahira volgens mij zijn mannen het zelfde. ik ging naar zijn werk kamer en zij ,marokko . nl kapt er mee.weet je wat hij antwoorde. ik weet wel een manier om je bezig te houden :o ;)...ik neem aan dat hij je wel op een leukere manier bezig houdt dan prikken op marokko.nl.. :D Op zich heb ik zat te doen hoor, daar niet van. Maar het is al zo'n gewenning, elke dag even kijken...verslavend gewoon!! En door de jaren heen ga je mensen leren kennen, tenminste ik denk dat ik sommige al goed heb leren kennen, soms moet ik zo lachen om reactie's die typisch is voor 'die en die...' Maar we zullen wel zien of de stekker eruit gaat om 22.00 uur, één voordeel...allemaal lekker vroeg naar bed.. :D

a3ir
01-04-2004, 20:54

Origineel gepost door sahira ;)...ik neem aan dat hij je wel op een leukere manier bezig houdt dan prikken op marokko.nl.. :D Op zich heb ik zat te doen hoor, daar niet van. Maar het is al zo'n gewenning, elke dag even kijken...verslavend gewoon!! En door de jaren heen ga je mensen leren kennen, tenminste ik denk dat ik sommige al goed heb leren kennen, soms moet ik zo lachen om reactie's die typisch is voor 'die en die...' Maar we zullen wel zien of de stekker eruit gaat om 22.00 uur, één voordeel...allemaal lekker vroeg naar bed.. :D ja ik weet wat je bedoelt,. je leert de mensen kennen door hun komentaar,de een scheld de ander reageert opgewekt en zo leer je de mensen kennen.ik moet toe geven dat ik deze forum ga missen.vooral de mensen die mehebben laten lachen.en natuurlijk de me met rust hebben gelaten ondanks mijn spel fouten :D door dyselectie en soms gewoon dome fouten die ik zelf maak ;)

Pagina's : [1] 2