Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nog zo'n flauwe 1 april grap van marokko.nl

Pagina's : [1] 2 3 4 5

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 19:13

ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar het is een topper waarin staat dat marokko.nl er mee stopt :rolleyes: geloven jullie het ? Ik niet :D

sahira
01-04-2004, 19:16
Ik had het nog niet gezien, maar zou het dan echt om een grap gaan denk je? Zo ja...dan is er niets aan de hand.. Zo nee...waarom niet eerder aan de bel getrokken?? Het lijkt een serieus berichtje.... :rolleyes:

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 19:21
Origineel gepost door sahira Ik had het nog niet gezien, maar zou het dan echt om een grap gaan denk je? Zo ja...dan is er niets aan de hand.. Zo nee...waarom niet eerder aan de bel getrokken?? Het lijkt een serieus berichtje.... :rolleyes: Neeh neeh ik vind het ook op een serieuze bericht lijken maar ze komen er wel eg laat mee en dan zouden tenminste nog eventjes door moeten gaan of niet ? We zien het wel ik heb gelezen dat het om 10 uur 'stopt' :D

sahira
01-04-2004, 19:21
Origineel gepost door said2 ja het is echt waar ,en vraag niet hoe ik het weet :D zal morokko.nl wel missen Oké, ik zal niet vragen hoe je het weet, blijkbaar heb je 'connecties' :D Is het echt zo??? Ik zal marokko.nl ook missen... :o

sahira
01-04-2004, 19:27

Op z'n minst hadden ze het uit kunnen leggen, en het vantevoren aan ons kunnen vertellen. Een topic als topper is niet genoeg, trouwe leden die dagelijks hier komen hebben RECHT op een verklaring, dank zij deze leden is Marokko.nl geworden wat het nu is....

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 19:27
Origineel gepost door sahira Oké, ik zal niet vragen hoe je het weet, blijkbaar heb je 'connecties' :D Is het echt zo??? Ik zal marokko.nl ook missen... :o GHee ik meen het als het echt weg gaat wordt ik ff ziek :D en daarna verhuis ik naar maroc.nl ofso onder dezelfde naam :D

sahira
01-04-2004, 19:28
Maroc.nl vind ik lang niet zo leuk als hier...:(

a3ir
01-04-2004, 19:34
nou mensen als het waar is ,dan wens ik iedereen het beste in het leven. zal jullie missen

sahira
01-04-2004, 19:35
Origineel gepost door said2 ja daar ben ik het met je eens maar je moet ook weten hoe duerwaarders zijn ,als je met hun te maken krijgt kan je er beter gelijk mee stopen ,en ik vind het te recht , Vertel me niets over deurwaarders, die mensen zijn medogenloos. Maar toch vind het niet meer dan fair om de leden tekst en uitleg te geven, na al die jaren ben je het verplicht aan je leden!! :kwaad:

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 19:35
Jij ook het beste meis :zwaai:

a3ir
01-04-2004, 19:36
Origineel gepost door sahira Vertel me niets over deurwaarders, die mensen zijn medogenloos. Maar toch vind het niet meer dan fair om de leden tekst en uitleg te geven, na al die jaren ben je het verplicht aan je leden!! :kwaad: juist sahira,ik hoop nog steeds dat het een 1april grap is :confused:

a3ir
01-04-2004, 19:43
Origineel gepost door said2 ja ik zal jou ook missen ,ik vond jou echt een grapige ,daar peste ik je altijd he ,maar je weet dat ik alleen maar met je zit te doelen ,ik hoop dat ik je tegen kom op maro,c .nl :D said,bedoel je dollen? said je bent een schatje soms,ik 39 jaar oud je moet je schamen ik ben nog pip jong;)

sahira
01-04-2004, 19:49
Origineel gepost door said2 ja kijk uit betrouwbare bronnen weet ik dat het waar is ,ik ben zelf een leed ,dus voor klachten moet je naar feedback Goed, ik denk dat je informatie klopt, laten we daar gewoon vanuit gaan. Feedback?!? Laat me niet lachen, klachten worden daar niet serieus genomen, soms zelfs niet beantwoord. Bovendien heeft het weinig zin nu nog een klacht bij ze in te dienen, daar de beslissing al genomen is. Maar netjes?? ABSOLUUT NIET!!!

AlHoceima_Leila
01-04-2004, 19:52
Origineel gepost door sahira Goed, ik denk dat je informatie klopt, laten we daar gewoon vanuit gaan. Feedback?!? Laat me niet lachen, klachten worden daar niet serieus genomen, soms zelfs niet beantwoord. Bovendien heeft het weinig zin nu nog een klacht bij ze in te dienen, daar de beslissing al genomen is. Maar netjes?? ABSOLUUT NIET!!! Juist jah mocht het waar zijn is het maar tot :02-05-2004 Marokko.nl en Yasmina.nl stoppen er na vanavond mee (Vandaag tot en met 02-05-2004) Maar dat slaat nergens op want dan hebben ze opeens wel geld ?

a3ir
01-04-2004, 19:52

Origineel gepost door said2 ik bedoelde dat je ouders al 39 jaar gelukkig zijn getrouwd ,ik weet dat je jong ben , :D zo voor je het weet is het tien uur ,wat een rot leven zeg juist said ze zijn bijna 39 jaar getrouwd. en ik ben 33 ,said hoe kom je trouwens er bij dat er in de sixstis geen hollanders in marokko waren. :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5