Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vriendin

Pagina's : [1] 2

1807butterfly
01-04-2004, 17:32

Ik wil even zeggen dat ik mijn vriendin erg bewonder! :p Kelly ik vind het erg knap dat je bekeerd bent tot een moslima en vind het erg goed van je hoe je ermee omgaat. ;) Ik weet dat het erg moeilijk is voor je al die vernaderingen maar je komt er overheen. Moge Allah je steunen meid... ps ik heb mijn frans erg slecht gemaakt :o kusjes Fatiha :blauwkus:

Tsjelzies
01-04-2004, 17:40
inshallah zal Allah haar veel steun geven echt goed van haar mashallah boesa Tsjelzies

1807butterfly
01-04-2004, 17:46
insha Allah tsjelzies :)

Lady_moi
01-04-2004, 17:48
Respect..zie je een nederlandse bekeert haar en sommigen die al moslim zijn geboren dwalen af Anyway tbarakallah ik vind het echt geweldig van haar

alhoceimachaima
01-04-2004, 20:08

mach'allah moge allah swt je vriendin insallah helpen met alles

Thug_Sebnia
01-04-2004, 20:34
:goedzo: masha allah! de eerste tijd zal het heel moeilijk voor haar zijn maar alles went insha allah.

LaZina
02-04-2004, 00:01
je bent een lieve vriendin, steun haar.. heb het ook een jaar geleden meegemaakt. Het is helemaal goed uitgepakt alhamdoulilah. zal met haar ook gebeuren Insh'Allah

1807butterfly
02-04-2004, 12:50
insha Allah in het begin is het natuurlijk het moeilijks alleskomt op je af en ze is nu het salaat aan het leren. Dat is natuurlijk erg moeilijk voor haar maar ze leert het wel erg snel. :)

Emelia
02-04-2004, 14:00
soebhannallah!! tegenwoordig zie je meer en meer niet-moslims die zich bekeren... ik zou zeggen petje af voor die moslims!!! en voor degenen die moslims zijn geboren... dwaal niet af en blijf het rechte pad volgen!!! het is soms niet zo makkelijk als het lijkt maar geef niet op en laat sjaitan je niet verslaan!!! ma'asalama!!!

Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 17:49
selam,ik wil even zeggen dat ik het super knap van dat meisje kelly vindt!!ik ben een nl meisje en hoop ook een goede moslima te worden insjallah met de wil van allah zal het mij lukken!!!!!ik weet dat het best wel moeilijk is om je te bekeren,maar allah zal ons helpen insjallah.

1807butterfly
02-04-2004, 18:12
insha Allah miss_tjinkwiet kel ik hou ook van jou meid :)

wannabe
02-04-2004, 18:13
soebhanallah....

Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 18:14
thanx meid!!!wollah je hebt een goede aan je vriendin!!!!!!!!!!

Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 19:20
hai,ik ben 20 jaar!!!mijn aanstaande schoonmoeder is mij nu aan het leren te bidden,ik weet er al een hoop over!!ramadan heb ik ook al 2 jaar meegedaan!!!ik pas mijn kleren aan,als ik met mijn schoonouders naar een feest of op visite ga ga ik in jurk met hoofddoek!!!ook spreek ik de taal al een beetje,maar het gaat wat moeizaam omdat mijn schoonfamilie berbers is!!maar het lukt aardig!!ik krijg veel steun en hulp van hen. vlees haal ik bij de marokkaanse slager bij ons in de wijk!!! het bidden vindt ik wel heeeeel moeilijk,ik mocht al mee naar de moskee maar ik wil nog even wachten!!ik ben wel blij dat mijn schoonouders mij respecteren om wie ik ben,want dat is erg belangrijk!!! ze willen zelfs dat ik bij hun kom wonen zodat ze me alles kunnen leren!! echt lief van hun wollah. en jij????????ik ben benieuwd. insjallah reageer je snel lieverd!!!!!

Miss_Tjinkwiet
02-04-2004, 19:44

he zina,mijn ouders hebben er geen problemen mee!!want ze vinden mijn vriend(ik weet dat dat niet mag maar hopelijk vergeeft allah ons dat insjallah)echt een goede jongen!!!en jou ouders??heb jij ook een vriend???draag je altijd een hoofddoek en op welke manier??? je meot er goed over nadenken,want je maakt de keuze voor de islam maar 1 keer!!!!!blijf trouw aan Allah,overal waar je bent en wat je doet,allah kijkt met jou mee!!hij is degene die altijd voor je klaarstaat en het beste met je voorhebt!!!waarom deed je vorig jaar met de ramadan mee als ik vragen mag????zijn de mensen met wie je omgaat arabisch??de mijne zijn bijna allemaal berbers,zelf vindt ik dat wat moeilijker als arabisch hoor!!!!wollah ik heb respect voor jou!!!!! ik ga pas bidden als ik alles goed kan spreken,want anders heeft de betekenis daarvan geen zin!!!!insjallah worden wij goede moslima's!!!! hoop dat je terug reageert!!kus

Pagina's : [1] 2