Bekijk originele versie : Dames wie heeft dit ook!
Origineel gepost door techelhitgirl
Hahaha ben ik de enigste die in marokko bijkomt :maf:
nou nee hor hier nog een ..:)
op vakantie in marokko bijna iedereen valt af ik kom aan
tijdens de ramadan vallen er heel veel af ik kom aan :maf:
maarjah..
:zwaai:
Miss_Banana
02-04-2004, 22:35
Origineel gepost door PobriSita
Salaam allemaal!
Wie heeft het probleem ook dat als je op vakantie naar Marokko gaat dat je ontzettend veel afvalt! En dat je zomer kleding in Marokko allemaal te groot worden, en dat je dan geen leuke kleding in Marokko kan vinden om te kopen :maf2: Of als je terug komt in Nederland allemaal nieuwe kleding koopt van jou vakantie maat noem ik het dan maar, en naar 2 maanden zit alles er weer aan! Mag je weer nieuewe kleding kopen :boos:
In marokko val ik altijd zeker si 10 kilo af!!! :D :Iluvu:
Jep, same here! Op de heenweg woog ik 62 kg, toen ik terug was nauwelijks 55kg. Maar je hoort me niet klagen, hoor. Of ik nu 62kg of 55kg weeg :D
ik woog dus 50 kilo voor dat ik naar Marokko ging , heel normaal eigelijk,
toen ik terug kwam woog ik dus 30 kilo klinkt inderdaad heel overdreven,
maar het is echt zo, ik ben nu geluk wel wat dikker geworden weeg nu alhamdoelillaah 45 kilo,
ik heb het ook met de maand ramadan dan val ik ook heel erg af,
me zus heeft het tegenover gestelde zo wordt juist dik in Marokko,
groetjes bnita
ladynight
03-04-2004, 12:58
ik kom juist bij als ik in marokko ben, heerlijk marokaans eten mhhhhhhh heb je in nederland natuurlijk ook maar je weet marokko blijft marokko, alles is veel heerlijker.
krijg nooit genoeg van marokko ik kom zeker 5 kilo aan.
PobriSita
03-04-2004, 13:19
Damn bnita zo weinig! :maf:
Mouna1986
03-04-2004, 14:29
Origineel gepost door PobriSita
cheima ben 178 cm :zwaai:
TBARKELAH
xxMocro_girlyxx
03-04-2004, 15:15
ik kom juist aan :zweep:
PobriSita
03-04-2004, 15:39
mouna1986 soukran!
Chirihen
03-04-2004, 15:45
hoi meiden
ik hoor altijd van veel meiden dat ze tijdens hun zomer vakantie afvallen maar dat is bij mij zeker het geval niet ik kom altijd bij ik ben nog nooit in de zomer vakantie afgevallen.
ik denk dat het gewoon kwa hermonen schilt de ene kan tegen de hitte en de andere weer niet
of zie ik dat verkeerd?
veel liefs, Chirihen
PobriSita
03-04-2004, 15:47
Chrihen je kan best gelijk hebben!
Miss_Banana
03-04-2004, 15:58
Origineel gepost door bnita
ik woog dus 50 kilo voor dat ik naar Marokko ging , heel normaal eigelijk,
toen ik terug kwam woog ik dus 30 kilo klinkt inderdaad heel overdreven,
maar het is echt zo, ik ben nu geluk wel wat dikker geworden weeg nu alhamdoelillaah 45 kilo,
ik heb het ook met de maand ramadan dan val ik ook heel erg af,
me zus heeft het tegenover gestelde zo wordt juist dik in Marokko,
groetjes bnita
Ik weet niet hoe lang jij bent, maar 30 kilo is het gewicht van een kind van 10...
selwita_girl1
03-04-2004, 16:02
Selaam PobriSita,
Ik denk dat het gewoon normaal is dat je afvalt als je naar Marokko gaat. Ik val ook heel veel af hoor, het eten van daar zijn we niet gewoon, we hebben liever van die lekker chocoladekoekjes en snoepjes, ... Maar ja het is nu eenmaaal zo. Beslama xxxxxxx
PobriSita
03-04-2004, 16:06
selwita_girl1 hahaha ja in marokko mis ik al dat chocola en koekies! Ben een echte koekkie monster :haha:
DaNGeRouZLy
03-04-2004, 16:10
ik val standaard een kilo of 2 af daar maar heb ik hier er zo weer aan:D
POBRISITA?!!!!!!!!!!! Oh my goodness??!!!!!
What the ....?!!! Ten eerste: in Marokko hebben ze wel kleding, ik bedoel volgens mij loopt niet iedereen daar naakt.En zeker kleding wat 'in'is. Ten tweede: we hebben echt wel chocola en koekies!!!!!!
Jij geeft marokko een slechte naam maar dat komt omdat je op een onbewoond eiland woont!!!!!!!!!!
P.S. Wat betekent jouw naam???(Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor)
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.