Bekijk originele versie : sex tijdens zwangerschap
mocrwina
10-03-2009, 02:50
Hebben jullie tijdens de zwangerschap ook sex, ben er erg nieuwsgierig naar. en als je 8 of 9 maanden zwanger bent??
doet het dan pijn:maf2: ?
Hebben jullie tijdens de zwangerschap ook sex, ben er erg nieuwsgierig naar. en als je 8 of 9 maanden zwanger bent??
nee je moet gewoon voorzichtig ****** en het is ook goed voor de vrouw
als ze zwanger is:likje:
Jasminaa__
10-03-2009, 11:01
Nee het doet geen pijn, het is juist goed dat je ook seks hebt wanneer je zwanger bent en vooral als je bijná moet bevallen. Is mijn verteld :o
Nee het doet geen pijn, het is juist goed dat je ook seks hebt wanneer je zwanger bent en vooral als je bijná moet bevallen. Is mijn verteld :o
wollah klopt wat je zegt
Jasminaa__
10-03-2009, 11:05
wollah klopt wat je zegt
Já het klopt wel en het is ook beter. We gaan het nog wel ervaren :haha:
Já het klopt wel en het is ook beter. We gaan het nog wel ervaren :haha:
wij samen inschallah
Jasminaa__
10-03-2009, 11:11
wij samen inschallah
Samen niet, maar ieder apart wel.
:goedzo:
Samen niet, maar ieder apart wel.
ach jammer
Jasminaa__
10-03-2009, 11:15
:goedzo:
ach jammer
:wat?!:
Hahaha buro en Jasminaa__
Jasminaa__
10-03-2009, 11:51
Hahaha buro en Jasminaa__
Hou maar op, raré gast met zijn ' wij samen inscha'allah ':giechel:
MrTestosteron
10-03-2009, 13:11
niks mis mee, is ook niet slecht voor de baby. Zolang de vrouw het aankan, moet het kunnen.
Ik vertel een geheimpje aan de zwangere vrouwen: als jullie de zwangerschap de laatste weken zat zijn, dan moet je vaak seks hebben. Het schijnt dat seks de bevalling versnelt ;)
Grieky_E
10-03-2009, 14:32
dan komt je kind sneller, maar je placenta kan te laag zitten moet je ff naar je huisarts gaan
MrTestosteron
10-03-2009, 14:40
dan komt je kind sneller, maar je placenta kan te laag zitten moet je ff naar je huisarts gaan
ja is goed, ik zal aan mijn placenta denken
is juist lekker echt ik ben het blijven doen tot de dag voor ik ging bevallen echt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.