Bekijk originele versie : THYRAX schildkierafwijking
Wie is er afgevallen door het innemen van thyrax `` medicijn die je krijgt van de arts als je schildklier te traag werkt´´:confused:
Ik gebruik al 2 jaar therax, heb 150 mg..
ik val er niets vanaf!! alleen maar bijwerkingen gewoon.
O ok het schijnt dus als je het inneemt dat je er veel van gaat transpireren en actiever gaat worden waardoor je gewicht verliest, wat voor bijwerkingen kreeg jij dan, ik moet er vandaag mee beginnen het zijn blauwe tabletjes van 0,25 mg en over twee weken overgaan op 2 per dag.
Bedankt voor je reactie trouwens.;)
O ok het schijnt dus als je het inneemt dat je er veel van gaat transpireren en actiever gaat worden waardoor je gewicht verliest, wat voor bijwerkingen kreeg jij dan, ik moet er vandaag mee beginnen het zijn blauwe tabletjes van 0,25 mg en over twee weken overgaan op 2 per dag.
Bedankt voor je reactie trouwens.;)
Nou die blauwe zijn van 0.25 en dan x 2 is 0.50mg waar je mee begint, tjaa bijwerkingen je krijgt ongewenste haargroei, bijvoorbeeld op je kin of zo.
maar goed ik val er niet mee af, maar dat kan voor iedereen anders zijn.
maar therax is niet voor afvallen maar je th waarde van je schildklier een boots geven dat die weer juist gaat functioneren.
Vragen over medicijnen of de werking ervan??
Stel je vraag aan de internetapotheker
www.zorgvoorjeouders.nl
Wie is er afgevallen door het innemen van thyrax `` medicijn die je krijgt van de arts als je schildklier te traag werkt´´:confused:
ik hoop diep uit me hart dat je ze inneemt omdat je schildklier niet goed werkt.
en niet om de reden voor een paar kg. minder.
als het zo is je speelt met je leven meid.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.