Bekijk originele versie : Ik Wil Met Een Marokkaans Meisje Trouwen
ANTILIAAN
01-04-2004, 16:07
hallo/ sallam
ik heb een paar keer marokkaanse vriendinnen gehad , maar ik heb een ex met wie ik mijn hele leven wil slijten .
ze is mijn ex omdat zij altijd zei dat het nooit wat kon worden ,want als haar fam. erachter zou komen dat we allebei vemoord zouden worden .
en haar fam. is een beruchte hier in den haag .
ze houd ook van mij en zou niets liever willen dan met mij later trouwen zei ze altijd .
we houden van elkaar .
wat kan ik het beste doen ?
ik ben bereid moslim te worden .
alhoceimachaima
01-04-2004, 16:18
eum.... tha das moeilijkken hier ook een meisje die is ook met een antilaan getrouwd hij is ook moslim geworden maar ik weet het eigenlijk niet haar familie acpteert dat wel duzz als je ex haar familie het acpteert waarom ook niet maar het blijft moeilijk
betste antiliaan
ik wil even tegen jou zeggen dat als je moslim wilt worden dat je dat voor jezelf moet doen en niet voor een moslimse meid.
Want dat kan ook de vraag zijn van haar ouders van is die nou echt puur moslim geworden omdat die de islam een prachtige geloof vindt of alleen om onze dochter.
Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat je, je beter echt eerst in de islam kan verdiepen maar met liefde en intentie en niet alleen om dat meisje.
En als dat gelukt is dan zou ik zeggen probeer die stap te zetten om met haar te gaan trouwen.
Ik wens je heel veel geluk
dwinya
HalveWaarheid
01-04-2004, 16:50
:giechel: :maf2:
Origineel gepost door HalveWaarheid
:giechel: :maf2:
oh kon je het weer niet laten
ANTILIAAN
01-04-2004, 17:08
alhoucimachaima blij te horen dat jij een gemixed stel kent maar zoals je al zei , haar ouders keuren het wel goed .
maar de ouders van mijn ex zijn erg streng en haar broers zijn echt grote criminelen hier . ze moet met een berbers iemand trouwen zei ze :(
dwinya, ik geloof zoiezo dat de islam de ware geloof is , maar moet mij inderdaad nog even erin verdiepen
dank jou wel lieve meid
halvewaarheid wat valt er te lachen ?
Tsjelzies
01-04-2004, 17:42
ik heb wel een nicht in marokko...............
1807butterfly
01-04-2004, 17:43
halvewaarheid is een beetje jarloers denk ik :hihi:
mojojojo
01-04-2004, 18:02
Vergeet die meid en ga verder met je leven. Dat is het enigste wat ik je kan adviseren. Probeer die meid uit je gedachten te halen, anders slaan die broers van haar het wel uit je gedachten.
wael_wael
01-04-2004, 18:07
halvewaarheid is een beetje jarloers denk ik
Dat is hij altijd zo een halve gare als hij,hij is zelf marokkaans en scheld de marokkanse meiden uit,maar ja eerlijk gezegd kan ik hem wel begrijpen ten eerste:
.Hij is tering aandachtloos
Hij krijgt geen aandacht dus door middel van internet probeerd hij aandacht te trekken,Maar marokkanse meisjes ik zou me nixx van hem aantrekken,hij is gewoon jaloers dat zijn zusjes de juiste weg niet volgen maar ik zou zeggen::ga aub een leven downloaden,,wagga kost het geld ik trakteer op een leven want die heb jij hard nodig.!!!!!
IDIOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!WALOU LEVEN!!!!!!!!!
P:S:VERTOON JE AUB NIET MEER OP INTERNET VOORDAT INTERNET EEN VIRUS KRIJGT !!!!!!!!!!!
Origineel gepost door wael_wael
Dat is hij altijd zo een halve gare als hij,hij is zelf marokkaans en scheld de marokkanse meiden uit,maar ja eerlijk gezegd kan ik hem wel begrijpen ten eerste:
Hij krijgt geen aandacht dus door middel van internet probeerd hij aandacht te trekken,Maar marokkanse meisjes ik zou me nixx van hem aantrekken,hij is gewoon jaloers dat zijn zusjes de juiste weg niet volgen maar ik zou zeggen::ga aub een leven downloaden,,wagga kost het geld ik trakteer op een leven want die heb jij hard nodig.!!!!!
P:S:VERTOON JE AUB NIET MEER OP INTERNET VOORDAT INTERNET EEN VIRUS KRIJGT !!!!!!!!!!!
:giechel:
Tasebhant
01-04-2004, 19:13
Origineel gepost door ANTILIAAN
hallo/ sallam
ik heb een paar keer marokkaanse vriendinnen gehad , maar ik heb een ex met wie ik mijn hele leven wil slijten .
ze is mijn ex omdat zij altijd zei dat het nooit wat kon worden ,want als haar fam. erachter zou komen dat we allebei vemoord zouden worden .
en haar fam. is een beruchte hier in den haag .
ze houd ook van mij en zou niets liever willen dan met mij later trouwen zei ze altijd .
we houden van elkaar .
wat kan ik het beste doen ?
ik ben bereid moslim te worden .
Weer een marokkaan die niks te doen heb :rolleyes: Weet je wat sletje, ga nou naar jouw zus een kijk of ze een antiliaan onder haar bed heeft :)
En als je toch bezig ben kijk of jouw moeder een ik haar kast hebt.
Stuk stront :)
HalveWaarheid
01-04-2004, 19:14
Je zus gaat een virus krijgen als ze niet achter die ramen vandaan komt eshmen! :)
Tasebhant
01-04-2004, 19:20
:giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.