Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beste kokkin gezocht in BELGIEEE..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shaimaa
01-04-2004, 13:46

Salaam mensen, Zoals iedereen wel weet, is het eten een van de belangrijkste zaken in een feest (trouwfeest) Kent iemand een goede kokkin die lekkere eten kan maken in BELGIE??? Als je iemand kent, geef me dan aub hun nummer, ik ken er enkele maar vroeg me af of er misschien nog betere zijn? :D Alvast bedankt!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Shaimaa
01-04-2004, 14:03
niemand???? :( :( :( :(

Shaimaa
01-04-2004, 15:30
voor ne keer da ik iets vraag..... bedankt zenne :D

Shaimaa
01-04-2004, 16:30
niet teveeeeeel nummers hé mensen... Ik kan haast niet meer volgen ;););)

Mysticalia
01-04-2004, 16:47

:D Ocharmke... heb je hulp nodig met al die nummers? ze overdonderen je wel hé? :o :hihi: Beste kokkin in heeeeeeeeel de wereeeeeeeeeeeld is... (tromgeroffel) .... ..... :rolleyes: ... mijn Yemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. . :maf: maar ze zit niet in de business :jammer: als ik nrs had, woullah dan had ik je ze gegeven maar we hebben die gewoonte nie om kokkinen te pakken. Bij ons zijn het altijd de Yemmas en tantes die samen gezellig koken. ;) Succes :D en bye the way.. ik kan goed fritten bakke, dus als je een frietkraam wilt in de zaal :stout: :belgie:

Shaimaa
01-04-2004, 22:37
hihi... erg bedankt voor jullie hulp !!! Men mama en tantes kunnen ook overheerlijk koken maarehmm voor 250man??? op een trouw hebben ze andere verantwoordelijkheden dan te koken... Kent niemand iemand?????????? :D Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn

tatouzient
01-04-2004, 23:19
Origineel gepost door aimane salaam hier heb je een nr van een hele goede kokkin Ze spreekt zowel berbers las arabisch, maar geen nerderlands. 0494594629 kun je meer info geve: van waar ze is, voor hoeveel ze +- meestal kookt, wa ze allemaal kan klaar make, etc... shokran! Tatou.

Shaimaa
02-04-2004, 09:25
Origineel gepost door aimane salaam hier heb je een nr van een hele goede kokkin Ze spreekt zowel berbers las arabisch, maar geen nerderlands. 0494594629 ja kan je misschien wat meer info geven? :D Maar tnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dat je me hebt verder geholpen schattekeeee :p :zwaai:

Shaimaa
02-04-2004, 14:31
nog iemand? :D Hey komaan mensen, plssssss niet allemaal tegelijk.... ;)

Shaimaa
05-04-2004, 00:01
Origineel gepost door tatouzient kun je meer info geve: van waar ze is, voor hoeveel ze +- meestal kookt, wa ze allemaal kan klaar make, etc... shokran! Tatou. Ik zal haar wel zelf bellen en haar deze vragen stellen Insha'Allah. Maar ik had graag de mening geweten van andere over haar...is haar eten goed e.d.? We shall see :D :D :D Ik zal je wel laten weten wanneer ik haar gecontacteerd heb ;)

tatouzient
05-04-2004, 00:38
Origineel gepost door Shaimaa Ik zal haar wel zelf bellen en haar deze vragen stellen Insha'Allah. Maar ik had graag de mening geweten van andere over haar...is haar eten goed e.d.? We shall see :D :D :D Ik zal je wel laten weten wanneer ik haar gecontacteerd heb ;) inshaAllah! shokran! jah, ik wil ook graag die info wete van andere mense, wa ze van haar vonde etc... Tatou.

Shaimaa
06-04-2004, 15:11
Origineel gepost door mme Ik heb een naam van een zeer goede kokin, ze kan alles maken en is echt niet duur hoor. Als je vragen hebt bel haar zelf maar eens op op 02/ 521 82 20 of 0485/13 22 29, woont in Brussel. Succes Tnx, ik zal haar zeker bellen!! :D :D :D