Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Scheveningennnnnn.......

Pagina's : [1] 2

LZN
01-04-2004, 11:54

:eek: ....wajemaaaaaaaaaaaaaa...topics over scheveningen zijn begonnen...... is het even een dagje 15 graden stroomt schevingen vol...echt mgharba weer...die moeten het natuurlijk weer overdrijven :rolleyes: voor de jongens: -een auto HUREN want ze durven zichzelf natuurlijk niet te vertonen met hun ranaultje.... :rolleyes: -dan hun lelijke marokkaanse truitjes uit de kast die je in het blauw en rood hebt met die lelijke witte grote print ...uit marokko voor 5 eurie... -dan hun linnenbroeken uit de kast en die vervolgens dan op te vouwen.... -dan natuurlijk niet te vergeten KEIHARDE muziek aan te zetten...zodat dit gebeurt hoe hardere muziek en mooiere auto hoe meer van die kroeschkopjes ik bijelkaar krijg.. ..:jammer: DAN VOOR DE DAMES... -al hun vriendinnetjes opbellen ...hoe meer hoe beter ze opvallen...vervolgens gaan ze met de gang heel scheveningen blokkeren ARM IN ARM...alsof ze bang zijn elkaar kwijt te raken... -dan natuurlijk hun kast openen en alle linnen kleding uit de kast...daarna hun gezicht plamuren...zodat ze er vervolgens als een clowntje bij lopen... :giechel: -en het belangrijkste van alles is natuurlijk HUN KROESHAAR MOET GEFOHNT WORDEN..... :D (en dan hoop ik dan dat ze een bezem daar ontmoeten die haar dan voor de grap het water in gooit :giechel: voor niks al dat gefohn... :D ) -en als dat alles is gebeurd dan gaan ze de deur uit...keihard gillend en lachend schevingen op...hoe harder je lacht hoe opvallender je bent.... -en dan heb ik het nog niet over de meiden met hoofddoekjes....WAJEMAAAAAA die zijn het ergste als ik over hun begin dan ben ik morgen nog niet klaar... die halen al hun linnen kleding uit de kast om alles dan vervolgens aan te trekken ze kunnen niet wachten dus dan trekken ze alles teglijk aan...ROOD GROEN PAARS ROSE.... en dan vervolgens precies dezelfde hoofddoekjes op elkaar..en omdat ze toevallig een geel bloemtje hebben op hun schoen moeten ze ook gelijk geel oogschaduw..... en de kleurtjes van hun hoofddoekjes die moeten natuurlijk terrug komen in hun truitjes...en ja hoor alle kleuren opelkaar aan....en als ze vervolgens hun arm omhoog doen die mooie zweetplek ziet...van de hitte en van het zichzelf beknellen met die vele lagen kleding...moehiem over hun raak ik nog niet uitgepraat..... zow dat moest er ff uit.... :zwaai: en wie is het er met mij eens... :D en de gene die zich aangevallen voelen die voelen zich dan ook gelijk aangesproken....

Noa
01-04-2004, 12:25
Hij hoort daar niet thuis:)

praatjes
01-04-2004, 12:42
Haha klopt precies, zo herken je een scheveningen hoe.rtje!

quimado
01-04-2004, 12:55
Klasse meid topje topje!!!!!!!!!!!!!!!! bEN BLIJ DAT ER DAMES DIE ZO DENKEN WOLLAH:DUIM:

Lady_moi
01-04-2004, 13:01

Nie iedereen over 1 kam scheren..

beppie_truus
01-04-2004, 13:06
Origineel gepost door Lady_moi Nie iedereen over 1 kam scheren.. :goedzo: ben het helemaal met je eens.

Lady_moi
01-04-2004, 13:10
Ja toch..hoe weet ze da allemaal?? Zema uit de lucht gehaald...ze was daar zelf ook

beppie_truus
01-04-2004, 13:14
Origineel gepost door Lady_moi Ja toch..hoe weet ze da allemaal?? Zema uit de lucht gehaald...ze was daar zelf ook dat hebben de vogeltjes van scheveningen haar in de oren gefluisterd:hihi: om zo gedetaileerd over iets te kunnen praten moet je het inderdaad met je eigen ogen gezien hebben. Hier zerma verkondigen dat ze o zo heilig is en niet op scheviningen komt :rolleyes: Nogmaals schevening is meer dan alleen jongens en meisjes tjekken ik kom daar met mijn familie om lekker uit te waaien en vervolgens lekker vis te gaan eten bij de haven

Lady_moi
01-04-2004, 13:16
Da is mijn punt nie iedereen gaat daar om te flirten.. Jij begrijpt het Origineel gepost door beppie_truus dat hebben de vogeltjes van scheveningen haar in de oren gefluisterd:hihi: om zo gedetaileerd over iets te kunnen praten moet je het inderdaad met je eigen ogen gezien hebben. Hier zerma verkondigen dat ze o zo heilig is en niet op scheviningen komt :rolleyes: Nogmaals schevening is meer dan alleen jongens en meisjes tjekken ik kom daar met mijn familie om lekker uit te waaien en vervolgens lekker vis te gaan eten bij de haven

OujDa_LaDy
01-04-2004, 13:56
Schevingen..Is Niet Leuk..:jammer: Te Veel Kleuters..

LaLa_SoFiA
01-04-2004, 16:44
3la onzin :rolleyes: ze3ma iedereen is zo

Lady_moi
01-04-2004, 17:35
HOPLA WEERAL OUDERS BIJ BETREKKEN!! Sorry da ik et zeg ma ik vind u nog lager dan de vloer. Schaam u plz. Origineel gepost door tfoe en kom niet zeggen dat ik onzin vertel..want als dat niet zoo is hoe weet je het dan..over die scheingen ojaa je moeder verteld je alle verhalen vanavond..als ze alle oudjes als jouw vader heeft geplayd komt ze het haar dochter aan leren voor als ze de volgende morgen ook gaat..hoe ze het best oudjes kan versieren....noer_19 met haar moedertje whuahahahah die is goed....

cheima
01-04-2004, 18:22
Origineel gepost door NOER_19 :eek: ....wajemaaaaaaaaaaaaaa...topics over scheveningen zijn begonnen...... is het even een dagje 15 graden stroomt schevingen vol...echt mgharba weer...die moeten het natuurlijk weer overdrijven voor de jongens: -een auto HUREN want ze durven zichzelf natuurlijk niet te vertonen met hun ranaultje.... :rolleyes: -dan hun lelijke marokkaanse truitjes uit de kast die je in het blauw en rood hebt met die lelijke witte grote print ...uit marokko voor 5 eurie... -dan hun linnenbroeken uit de kast en die vervolgens dan op te vouwen.... -dan natuurlijk niet te vergeten KEIHARDE muziek aan te zetten...zodat dit gebeurt hoe hardere muziek en mooiere auto hoe meer van die kroeschkopjes ik bijelkaar krijg.. .. DAN VOOR DE DAMES... -al hun vriendinnetjes opbellen ...hoe meer hoe beter ze opvallen...vervolgens gaan ze met de gang heel scheveningen blokkeren ARM IN ARM...alsof ze bang zijn elkaar kwijt te raken... -dan natuurlijk hun kast openen en alle linnen kleding uit de kast...daarna hun gezicht plamuren...zodat ze er vervolgens als een clowntje bij lopen... :giechel: -en het belangrijkste van alles is natuurlijk HUN KROESHAAR MOET GEFOHNT WORDEN..... :D (en dan hoop ik dan dat ze een bezem daar ontmoeten die haar dan voor de grap het water in gooit :giechel: voor niks al dat gefohn... :D ) -en als dat alles is gebeurd dan gaan ze de deur uit...keihard gillend en lachend schevingen op...hoe harder je lacht hoe opvallender je bent.... -en dan heb ik het nog niet over de meiden met hoofddoekjes....WAJEMAAAAAA die zijn het ergste als ik over hun begin dan ben ik morgen nog niet klaar... die halen al hun linnen kleding uit de kast om alles dan vervolgens aan te trekken ze kunnen niet wachten dus dan trekken ze alles teglijk aan...ROOD GROEN PAARS ROSE.... en dan vervolgens precies dezelfde hoofddoekjes op elkaar..en omdat ze toevallig een geel bloemtje hebben op hun schoen moeten ze ook gelijk geel oogschaduw..... en de kleurtjes van hun hoofddoekjes die moeten natuurlijk terrug komen in hun truitjes...en ja hoor alle kleuren opelkaar aan....en als ze vervolgens hun arm omhoog doen die mooie zweetplek ziet...van de hitte en van het zichzelf beknellen met die vele lagen kleding...moehiem over hun raak ik nog niet uitgepraat..... zow dat moest er ff uit.... en wie is het er met mij eens... en de gene die zich aangevallen voelen die voelen zich dan ook gelijk aangesproken... :haha: :haha:

LaGirly85
01-04-2004, 18:47
Sooooo, ik wist niet dat er zoveel Marokkanen naar Scheveningen gingen. Zielige Marokkanen die daar heen gaan en niks beters te doen hebben en om elkaar te ontmoeten, tfoe! Ik ben er nog nooit geweest, heb er echt geen behoefte aan.

nouredinne_el
01-04-2004, 19:58

wat is er zo erg aan scheviningen... nou

Pagina's : [1] 2