Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe snel zeg je tegen iemand "Ik hou van je"?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
01-04-2004, 11:53

Ik ken sommige die na een week al "ik hou van je" tegen iemand zeggen. Het klopt toch niet, dat je na zo'n snelle tijd van iemand kan gaan houden. Zelf zeg ik dat zelden. Ik heb zelfs problemen om tegen mijn zusje, broertje enz. "ik hou van je" te zeggen. Terwijl ik enorm van ze hou. Aah jah, sommige weten niet wat "ik hou van je" inhoudt en roepen maar wat. En jullie?.

Fitfwyuh
01-04-2004, 11:59
na 1 seconde ..je weet het gelijk ..het is als een blikseminslag ..hij kijkt je aan ..je ziet zijn blik ..en dan weet je het

Fitfwyuh
01-04-2004, 12:02
je hart staat niet open ..je hebt het geblokkeerd ..ik raad je aan om er wat aan te doen ....Liefde is een onuitputtelijke bron .....en als je niet tegen je zusje en broertje dat kan zeggen tyah

Fitfwyuh
01-04-2004, 12:12
nouja ik ben het met je eens dat als je het niet meent en even niet voelt dat je dat dan niet uit je mond krijgt ...of misschien als iemand je erg kwetst en ook al hou je van diegene.. je kan het niet zeggen op dat moment .....ik weet wel dat sommige met 'Ik hou van je' eigenlijk 'IK MAG JE WEL ' bedoelen dus dan is het een kwestie van doorvragen van wat diegene daarme bedoelt ...of aanvoelen wat iemand daarmee bedoelt ofzo

Fitfwyuh
01-04-2004, 12:25

yah de waarde ervan kent niet iedereen ....moeilijk he allemaal

Lady_moi
01-04-2004, 12:55
Ik heb da nog nooit in me leven tegen iemand gezegd. Ik denk maar 1 keer ofzo.. als ge het overal roept "ik hou van u, ik hou van u dan" heeft da zin geen waarde meer. Daarmee ben ik ook zo voorzichtig met da zin..

praatjes
01-04-2004, 12:59
Ik zeg het vaak en meteen altijd. alleen meen ik het vaak niet. :D

minora
01-04-2004, 13:07
Zeg het alleen als ik het meen..

Mysticalia
01-04-2004, 13:11
Ik heb het maar 1x in mn leven tegen iemand gezegd .... en met hem stap ik inshAllah het huwelijksbootje in volgend jaar. :Iluvu: :Iluvu: :belgie:

yasmina999
01-04-2004, 13:13
Mannen kunnen altijd ik hou van je zeggen maakt ze helemaal niks uit hoe wat of wanneer als ze maar krijgen wat ze willen......... Mannen denken ook niet met hun hersens maar meer met hun *** daar kunnen ze ook niks aan doen het zijn gewoon net beesten.............

Lady_moi
01-04-2004, 13:26
Here we go again.. Zeed!!! Scheer nog iedereen over 1 kam! YALLAH DOE NOG! En de man van u moeder en u broer en u neven??Allemaal beesten?? I dont think so. Origineel gepost door yasmina999 Mannen kunnen altijd ik hou van je zeggen maakt ze helemaal niks uit hoe wat of wanneer als ze maar krijgen wat ze willen......... Mannen denken ook niet met hun hersens maar meer met hun *** daar kunnen ze ook niks aan doen het zijn gewoon net beesten.............

UndercoverAngel
01-04-2004, 14:05
Ik zeg het alleen als ik het echt meen en het diep uit mijn hart komt. Mijn aanstaande is de eerste tegen wie ik "Ik hou van je" heb gezegd. Tegen familieleden (broers & zussen) zeg ik het niet zo gauw, ze weten dat ik van ze hou, maar om het hard op te zeggen.. :o .:UcA:.

PobriSita
01-04-2004, 17:19
Ik hou van je kan je niet zo snel zeggen tegen je vriend of vriendin dan. Ik ging pas echt van me vriend houden toen we ongeveer 6maanden gingen ofzo..Dat gevoel komt later pas, ik geloof er niet in dat je na 1 x al van iemand kan houden. En als een jongen al tegen me zegt ik hou van je na 1x sorry is afknapper voor mij! Tegen me zusje en broertjes zeg ik het ook nooit, terwijl ik heel veel van ze hou tegen me ouders ook niet! Terwijl hun de belangrijkste personen in me leven zijn! Ieder zijn mening!

lelalaila
01-04-2004, 19:20
ik zeg het zeker niet zo snel pas als ik die gene lang ken en door en door! volgens mij ook zo'n 6 maanden! maar dan meen ik het ook echt uit het diepste van me hart! houden van is een heel groot woord dat je niet naar elke persoon kan zeggen! het is heel veel waard! en ik houd nog steeds van die gene na 3 jaar!!!!! beslama, ;)

bie
01-04-2004, 20:20

Ik zeg het als ik besef dat ik de tranen in mn ogen krijg, bij de gedachte dat ik die persoon op een of andere manier kwijt kan raken. Zo word ik al emotioneel bij de gedachte dat mijn vriend vroeger dan ik zal sterven omdat hij ouder is en rookt.

Pagina's : [1] 2 3