Bekijk originele versie : een zaal beginnen
Beste dames en heren, broeders en zusters,
Wie kan mij meer info geven, over als je zelf een zaal in beheer wil hebben en hem wil verhuren voor bruiloften en andere doeleinden.
Welke stappen moet men ondernemen?
Wie is er ook zoiets soortgelijks begonnen?
Ik hoor graag van jullie.
Lella_Fatima
09-03-2009, 13:46
zoiets wil ik ook graag doen.. goede verdiensten:goedzo:
ik heb er geen ervaring mee, maar suc6
droom verder dames.
een locatie vinden is al een ramp opzicht.
en heb je er een, moet je zoveel vergunningen voor hebben dat je op geven moment de handdoek in de ring gooit.
maar je dromen na streven is altijd een uitdaging.
Lella_Fatima
09-03-2009, 14:43
droom verder dames.
een locatie vinden is al een ramp opzicht.
en heb je er een, moet je zoveel vergunningen voor hebben dat je op geven moment de handdoek in de ring gooit.
maar je dromen na streven is altijd een uitdaging.
als je iets heel graag wilt dan ga je dervoor..
alles is moeilijk hier in nederland:jammer:
GoudAppeltje20
09-03-2009, 15:00
Kijk in je omgeving rond wat het te bieden heeft qua gelegenheid.
Is er bijvoorbeeld al een pand die verhuurd wordt en kun je daar wat van maken.
Zo niet, dan moet je contact opnemen met de gemeente en vragen wat de mogelijkheden zijn om eventueel te bouwen.
Ik ben er nu mee bezig in mijn eigen woonplaats. Heb onlangs contact gehad met iemand van de gemeente. Ik ben nu bezig met een bedrijfsplan die ik binnenkort moet voorleggen.
GoudAppeltje20
09-03-2009, 16:23
hoeveel heb je nodig om zoiets te kunnen opzetten..
??
Het ligt eraan hoe je ermee begint.
Wanneer je een kale pand hebt, heb je geld nodig om het aan te kleden en spullen te kopen als die er niet zijn.
Als je echt gaat bouwen, dan moet je wel aan een breed budget denken en aan leningen wanneer je het geld zelf niet hebt.