Bekijk originele versie : Vrouw Onderdrukt???
Yousra22
01-04-2004, 11:49
De vrouw wordt onderdrukt?
Wat vinden jullie van deze uitspraak? (dit komt niet van mij, maar ben benieuwd naar de reacties van jullie)
Het verbod op sex voor het huwelijk is slechts bedoeld om de vrouw te onderdrukken.
Een onervaren vrouw die geen vergelijkingsmateriaal heeft, ja dat is een veilig idee voor de man.
Maagdelijkheid is een fabeltje en waar is dat goed voor?
Ik vind dat als het gebaseerd is op liefde, sex gewoon moet kunnen.
Als moderne vrouw is het je recht om ervan te genieten.
Laat je toch niet dom houden.
GIRLPOWER!
3afrieta
01-04-2004, 11:51
HEEFT EEN MAROKKAANSE/ MOSLIMSE MEID DIT GESCHREVEN OF EEN NEDERLANDER
Yousra22
01-04-2004, 11:54
Origineel gepost door 3afrieta
HEEFT EEN MAROKKAANSE/ MOSLIMSE MEID DIT GESCHREVEN OF EEN NEDERLANDER
EEN MAROKKAANSE.
praatjes
01-04-2004, 12:49
Origineel gepost door Yousra22
EEN MAROKKAANSE.
Zij die dat geschreven heeft is een regel rechte kanke hoe.r! Laat daar geen verkeerde twijfels over bestaan he :)
loubna170
01-04-2004, 13:08
hey meneer praatjes als je jou mening naar voren wil laten komen dan moet je er niet bij gaan schelden.
zo neemt men je niet serieus.
ik begrijp wat je bedoelt yousra maar tegenwoordig is het zo bij de marokanen dat als een man sex heeft voor het huwelijk is het allemaal niet erg en als een vrouw het doet dan is de vrouw meteen een ****.
ik ben daar dus FELLLLL optegen .
omdat dit meer een culturelegedachte is die zelf is verzonnen.(wat ik haat)
maar als je in de koran leest zie je dat zowel een man als vrouw maagd horen te blijven voordat ze in het huwelijk treden.
dus ik raad de marokanen eerst eens in de koran te lezen en dan pas conclussies trekken.
Hoe zou het toch komen dat er zo veel mensen met HIV en aids besmet zijn...??Is het misschien omdat die mensen slim zijn???Dacht het niet.Alhamdoelillah worden wij moslims hiervoor beschermt..
En ga alsjeblieft naar de marokkaanse cultuur kijken van als een man voor het huwelijk met iemand naar bed is gegaan is het niet zo erg, maar als vrouw dat wel doet is het en schande.Je moet kijken wat Allah(swt) hierover heeft gezegd.Vrees geen mensen maar alleen Alllah(swt)!!
misSanae
01-04-2004, 13:39
Het gaat niet om het cultuur, maar om wat het geloof hierover zegt. Dat mensen het niet erg vinden dat een jongen s.ex heeft en als een meisje dat heeft gelijk een **** is, heeft niks met het geloof te maken. Uiteindelijk zullen wij beoordeeld worden door Allah(swt) en niet door de mensen. Iedereen moet voor zichzelf een keuze maken wat slecht is en wat goed is, want Allah (swt) ziet alles zowel de goede als de slechte dingen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.