Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De vrouw wordt onderdrukt?

Pagina's : [1] 2 3

Yousra22
01-04-2004, 11:29

Wat vinden jullie van deze uitspraak? (dit komt niet van mij, maar ben benieuwd naar de reacties van jullie) Het verbod op sex voor het huwelijk is slechts bedoeld om de vrouw te onderdrukken. Een onervaren vrouw die geen vergelijkingsmateriaal heeft, ja dat is een veilig idee voor de man. Maagdelijkheid is een fabeltje en waar is dat goed voor? Ik vind dat als het gebaseerd is op liefde, sex gewoon moet kunnen. Als moderne vrouw is het je recht om ervan te genieten. Laat je toch niet dom houden. GIRLPOWER!

minga
01-04-2004, 11:31
? nou doe vooral wat je niet laten kunt zeg ik tegen al die sletjes die dat vinden....ik zie ze dagelijks rodn "huppelen" onderdrukken :rolleyes: spreid ze maar flink ;) :giechel:

ait_s3idgirl
01-04-2004, 15:36
hahahahaha tazzzz man duidelijk te horen weten ze niet waar ze het over hebben anders zeiden ze dit niet wallah echt levenloos er zijn zat van die dames die doen wat ze willen. wallah de mensen die dit zeggen zijn echt doelloos

4278
01-04-2004, 18:24
Origineel gepost door Yousra22 Wat vinden jullie van deze uitspraak? (dit komt niet van mij, maar ben benieuwd naar de reacties van jullie) Het verbod op sex voor het huwelijk is slechts bedoeld om de vrouw te onderdrukken. Een onervaren vrouw die geen vergelijkingsmateriaal heeft, ja dat is een veilig idee voor de man. Maagdelijkheid is een fabeltje en waar is dat goed voor? Ik vind dat als het gebaseerd is op liefde, sex gewoon moet kunnen. Als moderne vrouw is het je recht om ervan te genieten. Laat je toch niet dom houden. GIRLPOWER! ey meid, 1 woord triest!!! WIl jij mij vertellen dat wat er in de koran staat een fabeltje is? meid meid meid tog jij moet nog leren dat je cultuur en geloof apart moet zien.

tonk
01-04-2004, 18:29

Ik had altijd begrepen dat meisjes maagd moeten zijn bij het trouwen zodat de man zekerder is dat de kinderen die later waarschijnlijk komen van hem zijn. En dus niet omdat het een veilig idee is voor de man dat zijn vrouw geen vergelijkingsmateriaal heeft.

Sensabillah
01-04-2004, 20:26
Origineel gepost door minga ? nou doe vooral wat je niet laten kunt zeg ik tegen al die sletjes die dat vinden....ik zie ze dagelijks rodn "huppelen" onderdrukken :rolleyes: spreid ze maar flink ;) :giechel: Ik mag toch hopen dat jij die ervaring niet rijk bent, doordat jij van die ''dames'' maar al te graag gebruik maakt. Nee lijkt mij niet, per slot van rekening weet ook jij wat er in de koran staat. Juist: zowel man als vrouw mogen geen geslachtsgemeenschap buiten het huwelijk om hebben.

a3ir
01-04-2004, 20:38
Origineel gepost door Sensabillah Ik mag toch hopen dat jij die ervaring niet rijk bent, doordat jij van die ''dames'' maar al te graag gebruik maakt. Nee lijkt mij niet, per slot van rekening weet ook jij wat er in de koran staat. Juist: zowel man als vrouw mogen geen geslachtsgemeenschap buiten het huwelijk om hebben. sensabillah,dank je wel.de meesten denken dat het alleen voor de dames geld

hhtWillem
02-04-2004, 08:27
Origineel gepost door Sensabillah Ik mag toch hopen dat jij die ervaring niet rijk bent, doordat jij van die ''dames'' maar al te graag gebruik maakt. Nee lijkt mij niet, per slot van rekening weet ook jij wat er in de koran staat. Juist: zowel man als vrouw mogen geen geslachtsgemeenschap buiten het huwelijk om hebben. oef!.. ik ben geen moslim maar als ik zo om me heen kijk lijkt het dat de vrouwen de koran blijkbaar beter kennen dan de moslim-mannen hier. Of geld die regel voor moslim mannen in wersterse landen niet? :rolleyes: ? :cool:

moslima_zaio
02-04-2004, 12:11
moet je horen welke vrouw er onderdrukt worden.... hoe durven ze te zeggen dat moslimvrouwen onderdrukt worden.... kijk maar naar de westerse vrouw die moet voldoen aan een bepaalde ideaal....anders word ze niet geaccepteerd en zalse lijden aan depressies... deze idealen zijn voornamelijk: schoonheisideaal: de westerse vrouw moet er zo mooi en aantrekkelijk mogelijk uit zien...anders is ze een lelijkerd, die zonder schoonheid toch nooit iets zijn bereiken.. carriere maken: de vrouw wordt geacht om aan bepaalde prestaties te voldoen...en om zo laat mogelijk kinderen te krijgen...(wanneer eigenlijk?? als je 40 jaar bent...) zonder een goede carriere is zij niet de ideale (schoon)dochter... de westerse vrouw moet er zo naakt mogelijk bijlopen om als een soort lustobject de fuggereren voor de mannen...(oowh ja..ze worden niet eens meer als vrouw aangesproken maar als chicks!!) nou veel respect blijkt er niet in te zitten zo kan ik nog heel lang doorgaan.....

islamicgirl3
02-04-2004, 12:22
Origineel gepost door tonk Ik had altijd begrepen dat meisjes maagd moeten zijn bij het trouwen zodat de man zekerder is dat de kinderen die later waarschijnlijk komen van hem zijn. En dus niet omdat het een veilig idee is voor de man dat zijn vrouw geen vergelijkingsmateriaal heeft. Waarom wordt hier altijd gesproken over ''de vrouw moet maagd zijn"? De man MOET dit ook zijn!

islamicgirl3
02-04-2004, 12:32
Origineel gepost door Yousra22 Wat vinden jullie van deze uitspraak? (dit komt niet van mij, maar ben benieuwd naar de reacties van jullie) Het verbod op sex voor het huwelijk is slechts bedoeld om de vrouw te onderdrukken. Een onervaren vrouw die geen vergelijkingsmateriaal heeft, ja dat is een veilig idee voor de man. Maagdelijkheid is een fabeltje en waar is dat goed voor? Ik vind dat als het gebaseerd is op liefde, sex gewoon moet kunnen. Als moderne vrouw is het je recht om ervan te genieten. Laat je toch niet dom houden. GIRLPOWER! Owh, dus als het normaal is om sex voor het huwelijk te hebben, dan is de overstap naar sex tijdens het huwelijk erg klein, vind je niet? Als dit normaal wordt gevonden, dan is het ook normaal om tijdens het huwelijk met ieder gek in bed te duiken. Het hoeft niet zo te zijn, maar jah, als sex voor het huwelijk ook kan, want kan dan nog meer..... Ohw, dus maagdelijkheid is een fabeltje, dan is het zeker ook een fabeltje dat een vrouw en een man respect voor zichzelf en hun toekomstige echtgeno(o)t(e) heeft. En dan zijn ze gelijk ook nog eens dom. Heel dom hoor, als je je niet gedraagt als een ho*ertje (excuseer mijn taalgebruik) en je je niet verkoopt aan de eerste beste man. Heel dom hoor, als de kans op een aids-virus veel kleiner word, maar jah, mensen willen ''genieten", dus zijn ze slimmer! :rolleyes: Manpower! (tjah, want die wil toch maar een ding van de vrouwjes)

tonk
02-04-2004, 12:48
Origineel gepost door islamicgirl3 Waarom wordt hier altijd gesproken over ''de vrouw moet maagd zijn"? De man MOET dit ook zijn! In theorie wel ja, maar die theorie staat mijlenver af van de praktijk. Waarom heeft god mannen eigenlijk geen leuk maagdenvliesje gegeven??

Yousra22
02-04-2004, 12:57
Origineel gepost door 4278 ey meid, 1 woord triest!!! WIl jij mij vertellen dat wat er in de koran staat een fabeltje is? meid meid meid tog jij moet nog leren dat je cultuur en geloof apart moet zien. zeg bekijk en lees mijn tekst eerst goed voor je reageert. ik heb DUIDELIJK vermeld dat deze citaat NIET NIET NIET NIET van mij komt, dus je moet mij zeker niet aanvallen, want ik vind deze uitspraak zelf SCHANDALIG! Dus lees twee keer voor je reageert!

GangstaLovin
02-04-2004, 13:07
Wilde ik net zeggen ...mensen moeten echt beter lezen. Gaan ze op jou commentaar geven ... :giechel:

marocosia
02-04-2004, 14:11

Mnesen toch!!! een vrouw en man moeten gewoon maagd blijven. En als je wil weten waarom ga de koran lezen dan heb je precies de uitleg. Dan kan je niet zeggen ik heb begrepen f ik heb gehoord.Doordat denk iedereen dat de vrouwen onderdrukt worden NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! De islam is zo'n mooie geloof maar de mensen maken er iets anders van dan dat het is. Dus voor de tweede keer als je iets niet weet kijk in de koran dan heb je precies de uitleg...

Pagina's : [1] 2 3