Bekijk originele versie : ff een rare vraag
Dina_lady
08-03-2009, 20:29
maar hoe ziet dat kaart eruit als je een uitnodiging krijgt voor APK-keuring
ben m kwijt :(
Je hebt helemaal geen "uitnodiging" nodig hoor.
Je kan gewoon naar een willekeurige-apk station/garage en daar de apk laten uitvoeren.
Je krijgt meestal maand of 2 van tevoren een bericht van het RDW, maar dat is alleen een soort van herinnering.
Dina_lady
08-03-2009, 20:38
Je hebt helemaal geen "uitnodiging" nodig hoor.
Je kan gewoon naar een willekeurige-apk station/garage en daar de apk laten uitvoeren.
Je krijgt meestal maand of 2 van tevoren een bericht van het RDW, maar dat is alleen een soort van herinnering.
maar ik heb wel een uitnodigingskaart gekregen met daarin een deadline voor de keuring en als ik t goed heb zat er ook nog zo n handige checklist in ...
of is dat van het RDW??
maar ik heb wel een uitnodigingskaart gekregen met daarin een deadline voor de keuring en als ik t goed heb zat er ook nog zo n handige checklist in ...
of is dat van het RDW??
Waarschijnlijk RDW, verder heb je die niet nodig joh. Gewoon naar een plaatselijke garage gaan en daar apk laten uitvoeren :)
Dina_lady
08-03-2009, 20:49
Waarschijnlijk RDW, verder heb je die niet nodig joh. Gewoon naar een plaatselijke garage gaan en daar apk laten uitvoeren :)
ok haha echt een groentje ben ik
thnx!
ok haha echt een groentje ben ik
thnx!
Ahah, geef niks, geen dank :goedzo:
Waarschijnlijk van de dealer een kaartje gekregen
Dan kunnen ze god gled aan je verdienen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.