Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Helpen....??

Forever
08-03-2009, 19:17

bij mijn laptop kan ik er niet meer op msn worden aangemeld , ik kan wel gewoon op internet maar als ik op msn wil dan staat er probleem oplossen...en dat er iets mis is met key poorten? :confused: heb al een x opnieuw geinstaleerd dus dat hielp ook niet..... alvast bedankt :o

Forever
08-03-2009, 19:38
Niemand?

cotedor
08-03-2009, 21:53
Niemand? meestal moet je dan kiezen voor Probleem Oplossen en kiezen voor Opnieuw proberen ofzo. je kan ook gewoon msn even sluiten op X en dan rechtsonder je beeldscherm op die pc klikken met rechtermuisknop en kiezen voor Herstellen. dan gaat je computer even IP vernieuwen etc... daarna krijg je melding staat op Sluiten en dan ben je klaar. dan moet die het weer doen. zo niet. dan kan het ook zijn dat Hotmail misschien storing of werkzaamheden heeft. OF het ligt echt aan je computer. goodluck

Forever
08-03-2009, 22:44
bedankt voor je reactie maar dit allemaal heb ik al geprobeerd er staat er is iets mis met je firefox maar dat staat niet op mijn laptop ... of dat ik ergens msn geblokkeerd heb maar kan het niet terug vinden/

cotedor
09-03-2009, 21:32

bedankt voor je reactie maar dit allemaal heb ik al geprobeerd er staat er is iets mis met je firefox maar dat staat niet op mijn laptop ... of dat ik ergens msn geblokkeerd heb maar kan het niet terug vinden/ ik neem aan dat je FireFox erop gehad hebt? want hij gaat de melding FireFox niet zomaar geven.

Issam007
10-03-2009, 02:25
bij mijn laptop kan ik er niet meer op msn worden aangemeld , ik kan wel gewoon op internet maar als ik op msn wil dan staat er probleem oplossen...en dat er iets mis is met key poorten? :confused: heb al een x opnieuw geinstaleerd dus dat hielp ook niet..... alvast bedankt :o Dit probleem kan eigenlijk overal wel aan liggen... Wanneer je je probeert aan te melden op msn krijg je een 0x800 huppeldepup foutmelding... Als je deze foutmelding hier plaatst kan ik precies zien waar het probleem zich precies afspeelt.. PS: Heb je al gekeken of je tijdinstellingen goed staan (Dus het klokje van je rechtsonderaan het scherm) Als de tijd niet goed staat, werkt msn ook niet.. Ik hoor van je...

Forever
10-03-2009, 19:49
ik neem aan dat je FireFox erop gehad hebt? want hij gaat de melding FireFox niet zomaar geven. Zou het niet weten , me broertje gebruikt em ook vaak ... Dit probleem kan eigenlijk overal wel aan liggen... Wanneer je je probeert aan te melden op msn krijg je een 0x800 huppeldepup foutmelding... Als je deze foutmelding hier plaatst kan ik precies zien waar het probleem zich precies afspeelt.. PS: Heb je al gekeken of je tijdinstellingen goed staan (Dus het klokje van je rechtsonderaan het scherm) Als de tijd niet goed staat, werkt msn ook niet.. Ik hoor van je... ooh ga dat zometeen bekijken zit nu achter mijn pc ... BEDANKT VOOR JE REACTIE !!;)