Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De lente is hier dus het is weer showen tijd voor marokkanse jongens

Pagina's : [1] 2

Tasebhant
01-04-2004, 00:45

Ja het is weer warm gewoorden, en marokkaanse jongens gaan weer die ouwe fiets ruilen voor een vette auto zodat ze in marokko kan showen. :bril: Vanaf nu is het weer geepileerde wenkbrauwen en craig david snorren, met strakke t shirts en korte shorts ====> YAHOOO :)

sweetlady-casa
01-04-2004, 00:48
Origineel gepost door Tasebhant Ja het is weer warm gewoorden, en marokkaanse jongens gaan weer die ouwe fiets ruilen voor een vette auto zodat ze in marokko kan showen. :bril: Vanaf nu is het weer geepileerde wenkbrauwen en craig david snorren, met strakke t shirts en korte shorts ====> YAHOOO :) Nu mag je alleen nog hopen dat ze jou oppikken i.p.v het Nederlandse meisje :D

MoEtJe_MoEtJe
01-04-2004, 00:48
hahahahahahhahah ( wat wil je nu duidelijk maken lieve meisje )

Tasebhant
01-04-2004, 00:52
Origineel gepost door sweetlady-casa Nu mag je alleen nog hopen dat ze jou oppikken i.p.v het Nederlandse meisje :D Misschien sta jij op elke stoep te wachten, maar ik niet ===> :)

Sephiroth
01-04-2004, 00:52

Origineel gepost door Tasebhant Ja het is weer warm gewoorden, en marokkaanse jongens gaan weer die ouwe fiets ruilen voor een vette auto zodat ze in marokko kan showen. :bril: Vanaf nu is het weer geepileerde wenkbrauwen en craig david snorren, met strakke t shirts en korte shorts ====> YAHOOO :) Je schiet alleen maar losse flodder's....

Tasebhant
01-04-2004, 00:54
Origineel gepost door Gladjanuz Je schiet alleen maar losse flodder's.... Ja hier ben je weer :) En je voel je weer aangesproken :rolleyes:

sweetlady-casa
01-04-2004, 00:57
Origineel gepost door Tasebhant Misschien sta jij op elke stoep te wachten, maar ik niet ===> :) Hoor je mij juichen om dat soort dingen :rolleyes: Je kan je beter richten op je spelling i.p.v onnozele dingen blijven roepen... Soort lui als jij proberen zichzelf omhoog te halen door anderen weer neer te halen... Als je ergens mee zit meid GOOI HET IN DE GROEP :p

Sephiroth
01-04-2004, 00:59
Origineel gepost door Tasebhant Ja hier ben je weer :) En je voel je weer aangesproken :rolleyes: Je nodigt me gewoon uit met die idiote "topics" van je

Sephiroth
01-04-2004, 01:01
Origineel gepost door sweetlady-casa Hoor je mij juichen om dat soort dingen :rolleyes: Je kan je beter richten op je spelling i.p.v onnozele dingen blijven roepen... Soort lui als jij proberen zichzelf omhoog te halen door anderen weer neer te halen... Als je ergens mee zit meid GOOI HET IN DE GROEP :p Ze is vast gefrustreerd door de samenleving die der heeft afgestoten..eigenlijk best wel zielig.. :(

Tasebhant
01-04-2004, 01:02
Origineel gepost door Gladjanuz Je nodigt me gewoon uit met die idiote "topics" van je Jij ben hier uit eigen vrije wil :)

Tasebhant
01-04-2004, 01:03
Origineel gepost door Gladjanuz Ze is vast gefrustreerd door de samenleving die der heeft afgestoten..eigenlijk best wel zielig.. :( Weer twee schapen bij elkaar gebracht :rolleyes:

sweetlady-casa
01-04-2004, 01:04
Origineel gepost door Gladjanuz Ze is vast gefrustreerd door de samenleving die der heeft afgestoten..eigenlijk best wel zielig.. :( Neem een kijkje op haar andere topic... Meer hoef ik niet te zeggen :cool:

Tasebhant
01-04-2004, 01:12
Origineel gepost door sweetlady-casa Neem een kijkje op haar andere topic... Meer hoef ik niet te zeggen :cool: :huil: Ja het gaat over jou soort :====>:)

sweetlady-casa
01-04-2004, 01:40
Origineel gepost door Tasebhant :huil: Ja het gaat over jou soort :====>:) Wat is mijn soort volgens jou :rolleyes:

Thug_Sebnia
01-04-2004, 01:47

wat schiet je er mee op die jongens zwart te maken? :) waarom zoveel haat tegen elkaar? :jammer: er zal ooit een tijd zijn dat marokkaanse jongens en meisjes elkaar zullen uitkotsen (het gaat al die kant op) Allah ihdiekoem behandel elkaar met respect al kun je elkaar niet uitstaan.

Pagina's : [1] 2