Bekijk originele versie : Wie herkent dit...
MyWisdom
08-03-2009, 11:32
Gister ben ik in vertrouwen genomen door iemand die mij vertelde dat ze een jongen leerde kennen en plannen had om te gaan verloven. Echter na 9maanden speelde hij op haar gevoel in...
hij verweet haar dat ze hem in sexueel opzicht niet bevredigde (ze is behoorlijk kuis) en praatte erg op haar in. Zo erg dat ze er met een schuldgevoel bij liep...op een dag vroeg hij haar om hem geld te lenen. Hij zou het haar terug betalen, daar hoefde ze niet bang voor te zijn.
hij wilde het geld contant, maar zij heeft t via de bank overgemaakt. Kort daarna heeft meneer een ander nummer genomen. hij belde haar af en toe...en als hij belde...belde hij anoniem
Nu paar maanden later heeft ze nog steeds t geld niet...ik heb begrepen dat ze hem heeft gemaild...ze weet waar hij woont, maar in zijn reacties terug op haar mailtjes, is het van "je krijgt t nog voordat ik dood ga"...ik zei nog tegen haar "zal je net zien dat deze knuppel 100jr wordt"...maar dat ff terzijde...
ze kan geen kant op, want ze is bang voor de consequenties wanneer ze verdere stappen gaat ondernemen...dat hij naar haar familie ofzo stapt...
wie heeft in soortgelijke situatie gezeten en hoe is dat opgelost? of niet?
graag alleen serieuze reacties...ik ga maandag al voor haar naar de bank enzo bellen om te kijken wat er nog mogelijk is...ik acht de kans klein....
en dan te bedenken dat ze het geld had gespaard voor haar rijbewijs...het gaat om duizende euro's :(
meiden...pas op met de mannen van tegenwoordig...de goede mannen lijken erg schaars te zijn
XxTOPPIExX
08-03-2009, 12:12
Hoop dat de bank nog iets kan doen.. misschien in de trant van naar een verkeerd nummer overgeboekt?? Dat ze dan nog het geld voor haar terug kunnen halen..
Zo niet dan moet ze het wel tegen iemand vertellen die ze kan vertrouwen en die bij hem het geld kan terughalen..
Familie zou moeilijk worden om die op hem af te sturen want hij zal haar grof zwart gaan maken dat ze haar maagdelijkheid heeft gegeven enz wat dus niet waar is.. je kent de meeste marokanen gooien het daar op en dan krijgt zij weer de schuld van alles..
Echt een moeilijke situatie, hoop dat de bank het op kan lossen!
Veel sterkte, en geef aan je vriendin het volgende mee.. vertrouw pas echt iemand als hij bij je ouders thuis je hand komt vragen!
MyWisdom
08-03-2009, 12:33
ja meid..thnx...dat heb ik haar ook gezegd...maar tis haar ook niet kwalijk te nemen dat ze ergens dacht dat hij haar inderdaad binnenkort om haar hand zou gaan vragen....
arme meid dacht echt dat hij gek op haar was...en ze wilde hem eerst even leren kennen, omdat ze haar ouders niet wilde teleurstellen...want tot nu toe is het een heel voorbeeldig kind geweest...studeren...keihard werken en sparen...geen stadstypetje...gewoon rustig...
en ik verwijt haar niet dat ze een jongen heeft leren kennen en daar 9 maanden mee omgegaan is om hem te leren kennen...ze zagen elkaar niet dagelijks ofzo...
en ze heeft zich altijd netjes gehouden...ze heeft me gewoon alles verteld...ze was bang dat ik haar zou veroordelen...maar zo ben ik niet...en dat is de reden waarom ze t mij vertelde...
insha allah vindt ze een man die wel goed voor haar is...
mohammedie
08-03-2009, 12:43
sterkte meid
Wanneer heeft ze het overgeboekt??
MyWisdom
08-03-2009, 13:24
paar maanden geleden...hij was zo slim om haar aan te geven dat ze t binnen een maand terug krijgt....
ze durfde het aan niemand te vertellen...en ze kent verder de eventuele wegen niet die er te bewandelen zijn...zij dacht...ik kan gewoon fluiten naar mijn geld
Echt erg.. Ik zou hem echt terugpakken.. Heeft zij niks dat zij tegen hem kan gebruiken? Houdt hij zich bezig met duistere zaakjes ofso?
Of heeft zij geen goede vriend die haar helpen kan?
MyWisdom
08-03-2009, 13:29
ik heb al iemand die misschien kan helpen...maar ja dat is slechts wanneer t niet lukken gaat met de bank...
saviisgoed
08-03-2009, 13:37
succes
SiLahcen
08-03-2009, 16:11
Gister ben ik in vertrouwen genomen door iemand die mij vertelde dat ze een jongen leerde kennen en plannen had om te gaan verloven. Echter na 9maanden speelde hij op haar gevoel in...
hij verweet haar dat ze hem in sexueel opzicht niet bevredigde (ze is behoorlijk kuis) en praatte erg op haar in. Zo erg dat ze er met een schuldgevoel bij liep...op een dag vroeg hij haar om hem geld te lenen. Hij zou het haar terug betalen, daar hoefde ze niet bang voor te zijn.
hij wilde het geld contant, maar zij heeft t via de bank overgemaakt. Kort daarna heeft meneer een ander nummer genomen. hij belde haar af en toe...en als hij belde...belde hij anoniem
Nu paar maanden later heeft ze nog steeds t geld niet...ik heb begrepen dat ze hem heeft gemaild...ze weet waar hij woont, maar in zijn reacties terug op haar mailtjes, is het van "je krijgt t nog voordat ik dood ga"...ik zei nog tegen haar "zal je net zien dat deze knuppel 100jr wordt"...maar dat ff terzijde...
ze kan geen kant op, want ze is bang voor de consequenties wanneer ze verdere stappen gaat ondernemen...dat hij naar haar familie ofzo stapt...
graag alleen serieuze reacties...ik ga maandag al voor haar naar de bank enzo bellen om te kijken wat er nog mogelijk is...ik acht de kans klein....
en dan te bedenken dat ze het geld had gespaard voor haar rijbewijs...het gaat om duizende euro's :(
meiden...pas op met de mannen van tegenwoordig...de goede mannen lijken erg schaars te zijn
Hoe naif kun je zijn. Hoe oud ben je ......? Je kunt gewoon fluiten naar je centen. Laat dit een wijze les voor je zijn.
DiepOngelukkig
08-03-2009, 16:33
Hopeloze trut..zodra een vent om geld gaat vragen moet je de benen nemen..keihard wegrennen en nooit meer achterkom kijken..
Een echte man vraagt een vrouw niet om geld.
Ik heb een keer meegemaakt dat een gozer mij vroeg om 200 euro te leen..ik knapte zo erg af gatverdamme zeg!!
Ik zei tegen hem 'ja is goed..dan krijg je het morgen van me want ik heb mijn pinpas toevallig niet bij me'. Hij ; ok blabla..
Ik heb hem diezelfde avond nog gebeld, ik zeg tegen hem..hoeveel heb je nodig? weet je zeker dat je alleen maar 200 euro wilt?
Hij; kan je meer missen dan?? Ik; ja hoor, heb genoeg gespaard.
Toen begon hij een hopeloos verhaaltje op te hangen over schulden, ik zeg tegen hem; komt wel goed..ik neem 1000 euro mee morgen..en dan zien we wel verder. Ik sprak plaats en tijd met hem af, en volgens mij is hij nu nog steeds aan het wachten daar!!! hahaha..hopeloze kk marokkanen. En dan zeggen ze dat marokkaanse vrouwen golddiggers zijn.! Yeeeeeeeeeeahhhh whateverrr. Wij willen misschien alleen maar cadeautjes hebben maar mannen willen al je spaargeld van de afgelopen 20 jaar!!
MyWisdom
08-03-2009, 16:51
SilaHcen...goed lezen...het gaat niet om mij!!!! en jouw reactie heeft geen toegevoegde waarde!..dus cut the crap!
wegwezen..ksssst
en diepongelukkig...let svp op je taalgebruik...niemand is hier een trut en als je in mijn topic wil komen schelden dan verzoek ik je ook meteen om hier weg te gaan, want ook jouw reactie heeft geen meerwaarde zo.
wat betreft de rest van je verhaal...ik persoonlijk geef je groot gelijk ...ik ben zelf beslist ook zo...maar dit gaat om een veel jongere meid...en iemand die echt oprecht dat te gaan verloven en te trouwen met deze loser
DiepOngelukkig
08-03-2009, 17:01
SilaHcen...goed lezen...het gaat niet om mij!!!! en jouw reactie heeft geen toegevoegde waarde!..dus cut the crap!
wegwezen..ksssst
en diepongelukkig...let svp op je taalgebruik...niemand is hier een trut en als je in mijn topic wil komen schelden dan verzoek ik je ook meteen om hier weg te gaan, want ook jouw reactie heeft geen meerwaarde zo.
wat betreft de rest van je verhaal...ik persoonlijk geef je groot gelijk ...ik ben zelf beslist ook zo...maar dit gaat om een veel jongere meid...en iemand die echt oprecht dat te gaan verloven en te trouwen met deze loser
Weet je zeker dat het niet om jou gaat?
MyWisdom
08-03-2009, 18:10
lieverd...als het om mij zou gaan, dan ben ik hier wel zo direct en eerlijk om dat gewoon te zeggen...
ik ben niet zoals 99,9% van alle andere vrouwen die dat misschien doen..including you maby
Sorry maar kon het niet laten nadat ik je verhaal las, maar je "vriendin" is kei hard geflasht!!!!
Tip: beter ga je niet langs bij de bank, want je zal alleen maar voor paal staan.
Enige wat zal helpen is iemand persoonlijk op hem af sturen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.