Bekijk originele versie : Een Vraagje Aan De Meiden!!!
lela_Hanan
31-03-2004, 21:46
Ik had effe een vraagje aan de meiden....
Ik ben af en toe in de stad..en dan zie ik van die marokaanse meiden met een vriendje :eek: (zoenend en alles) wallah ila fediha...echt ABNORMAAL...geen zelfrespect :(
Als je zonodig een vriendje wil nemen ...wat (haram is voor het huwelijk) ga ergens anders staan zoenen..wallah schande gewoon...
Ewa wat is jullie mening hierover...?
Tsjelzies
31-03-2004, 21:50
mijn mening is dat het beter is wanneer ze het thuis doen ofzo
maar het is hun leven en ze zijn wijs genoeg om te weten wat wel en niet mag dus laat ze maar........
alhoceimachaima
31-03-2004, 21:51
eerlijk gezegt kan het met nie schelen hun leven maar tog midde op straat ik kijk die gene altijd heel kwaad aan van waar ben je mee bezig was laast ook zon wijf met hoofdoek sinds dat ze midd eop het school plein me een kaakkop heeft lopen zoenen doe ik alleen maar verwaand tgen haar:ego: kapsones
lela_Hanan
31-03-2004, 21:54
Ewa als ze het thuis doen....THATS THEIR BUSSINES..maaruh wat ik bedoelde...is dat ze het VOOR JE NEUS doen..
En echt iedereen kijkt ze aan....niet om aan te zien!!!
whhhahahahahahahhahahahahha
als ik dat midden in de stad doe he dan wordt ik gelijk gevloerd van alle kanten
maar ja iederene is anders he je kan niet gelijk je oordeels klaar leggen maybe zijn ze net verloofd ofzo
lela_Hanan
31-03-2004, 22:02
Uhm je bent verloofd en gaat dan lekker zoenen midden op straat :o wallah dan ben je wel gek!!! maaruh waar ik het over heb zijn van die jonge meiden :(
Elhoub_girl
31-03-2004, 22:04
Oke ik vind het ook raar maar vind je niet dat ze het zelf maar moeten weten? Het heeft geen nut om het helemaal op internet te schrijven.. je moet niet te veel op andere mensen letten..
Stomme topic :D
Moeten zij weten :jammer: Je kan toch niks doen
alhoceimachaima
31-03-2004, 22:38
zkr je kan er nix aan doen:jammer: hsoema zou me schamen dammzz
Zeemermin23
31-03-2004, 23:46
ZE VOELEN HUN VERHOLLANDS :D
NEE MAAR IK VIND HET NIET STAAN MAAR JA WIE BEN IK OM HET TEZEGGEN...ZO LANG IK HET NIET DOE IS HET OKE! :)
Tasebhant
01-04-2004, 01:22
Origineel gepost door lela_Hanan
Ik ben af en toe in de stad..en dan zie ik van die marokaanse meiden met een vriendje :eek: (zoenend en alles) wallah ila fediha...echt ABNORMAAL...geen zelfrespect :(
Als je zonodig een vriendje wil nemen ...wat (haram is voor het huwelijk) ga ergens anders staan zoenen..wallah schande gewoon...
Is het niet haraam voor de jonge dan? :rolleyes:
Thug_Sebnia
01-04-2004, 01:39
Origineel gepost door Tasebhant
Is het niet haraam voor de jonge dan? :rolleyes:
wollahiela :)
dat mannen altijd wijzen naar de vrouwen tot daaraantoe maar dat zelfs onze zusters doen alsof alleen de vrouwen fout zitten :jammer:
:) ga je eerst goed verdiepen in de islam voor je "haram" en "halal" gaat roepen. :)
Arabian_Pearl
01-04-2004, 09:41
Origineel gepost door lela_Hanan
als die koppeltjes mekaar zeer graag zien, so what...?? Liefde is mooi. :) Leven en laten leven.
Lady_moi
01-04-2004, 10:51
Da intresseer me nie of ze daar nu staan te zoenen,te lekken of te ******. ( heb es turks koppel zien ****** in het park achter een beeld :hihi: )
Ja relatie ok das haram ma als ze het zonnodig willen kunnen ze da ook zonder al da gedoe erbij.
Anyway das nie onze zaak das iets tussen hen en Allah ik geloof denk ik wel dat ze weten waarmee ze bezig zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.