Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moeilijke tijden

grapenmaker
07-03-2009, 23:55

Moeilijke tijden, Tijd staat niet stil en het veranderd dag in dag uit, hellaas, Als ik nu om me heen kijk en lees, gebeuren er van die ergere dingen, getrouwde stellen die vreemd gaan en dus elkaar pijn doen, mensen die het allemaal makkelijk erover denken, Mensen die al op heel jonge leeftijd al dingen gedaan hebben wat mij verbaasd, Jongeren die hun ouders uitschelden en geen respect hebben voor hun ouders, En jongeren die totaal niet gelovig zijn, of althans die denken dat ze moslim/moslima zijn maar ondertussen niet bidden noch vasten, Waar gaat dit allemaal heen? Is de beproeving zoo zwaar voor ons dan? Of zijn wij te zwak voor de shaitan? Sta voor de spiegel en kijk eens naar je zelf en vraag bij je zelf af, Kan dit allemaal wat ik vandaag gedaan heb? Of schrijf het op en leer van je fouten En ook geef ik aan, Hersenen die je hebt gekregen van Allah soebhan wa ta3ala is iets wat je gewoon moet gebruiken, daarvoor dient het, wees verstandig, en ja iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en je moet niet zoo snel anderen de schuld geven, maar kijk naar je zelf, jij was immers diegene die dat gedaan hebt of doet, 1 advies voor diegene die dit lezen en zich aangesproken voelen, Gedraag je als een moslim(a) en wees geduldig in dit leven, heb respect voor je medemens je ouders je man/vrouw, en blijf op het rechte pad, wijk daar niet van af, hoe groot de verleiding ook mogen zijn, want dat is wat jij dan tegen komt in het hiernamaals, want je neemt verder niets mee, geen geld of huis of wat dan ook, alleen je goede en slechte daden zijn jou papieren wat je mee krijgt, en geloof me je wilt niet weten wat ons allen te wachten staat En verder wens ik een ieder hier het geluk naar wat ie zoekt, en moge jij dat geluk vinden, Ook wens ik iedereen een prettig leven toe,

Tanit
08-03-2009, 00:00
Ik noem het makkelijke tijden....

Born-In-Luxury
08-03-2009, 00:25
Ik noem het makkelijke tijden.... tanit hij heeft gelijk. vroeger maakte men zich zorgen voor morgen wat moet zijn gezin eten. vandaag de dag maakt hij zich zorgen of fatima en samira terug bellen.

chairaa
08-03-2009, 00:52
Je hebt gelijk..... Meer kan ik er niet over zeggen.....

fafafa
08-03-2009, 11:39

tanit hij heeft gelijk. vroeger maakte men zich zorgen voor morgen wat moet zijn gezin eten. vandaag de dag maakt hij zich zorgen of fatima en samira terug bellen. ik zou bijna wedden dat het mijn gedachten zijn.:hihi:

amouraaa
08-03-2009, 11:39
Je hebt helemaal gelijk.

Amira_1986
08-03-2009, 12:55
Masha´Allah. Mooi gesproken.

Tanit
08-03-2009, 19:51
Altijd God erbij halen om angsten te sproeien op mensen...of je neukkt of je neukkt niet....koop een slot en sluit die kut of die lul op...ben je van het hele gezeik af......ze3ma vroeger was het beter hahhahahaha laat me niet lachen joh.....

ikblij
08-03-2009, 21:57
Altijd God erbij halen om angsten te sproeien op mensen...of je neukkt of je neukkt niet....koop een slot en sluit die kut of die lul op...ben je van het hele gezeik af......ze3ma vroeger was het beter hahhahahaha laat me niet lachen joh..... Hij heeft gedeeltelijk gelijk. De seksuele moraal is niet wat het geweest is. Seks hoort voor te vloeien uit liefde voor elkaar en is een ultieme uiting van daarvan; van het vertrouwen wat je in elkaar hebt, en hoeveel je van elkaar houdt. Teveel jongeren ****** er maar op los, waardoor de waarde van het vrijen minder wordt. Eerst was je verliefd zijn op je partner, toen hoefde je elkaar alleen aardig vinden, nu is er soms niet eens meer respect voor elkaar. Niet alleen in bed trouwens, maar overal op straat. Hierbij stilstaan is goed, en denk eens na over hoe je tegen andere mensen doet. Als je daar een oud boek en een god bij nodig hebt, gebruik die dan zo goed als je kunt. Maar ik ben geen moslim, ook geen christen. Ik geloof niet in een oud boek of een onbewezen god. Toch gedraag ik mij goed, naar eer en geweten. Aardig zijn tegen mensen is toch ook veel leuker?

Tanit
08-03-2009, 22:04
Hij heeft gedeeltelijk gelijk. De seksuele moraal is niet wat het geweest is. Seks hoort voor te vloeien uit liefde voor elkaar en is een ultieme uiting van daarvan; van het vertrouwen wat je in elkaar hebt, en hoeveel je van elkaar houdt. Teveel jongeren ****** er maar op los, waardoor de waarde van het vrijen minder wordt. Eerst was je verliefd zijn op je partner, toen hoefde je elkaar alleen aardig vinden, nu is er soms niet eens meer respect voor elkaar. Niet alleen in bed trouwens, maar overal op straat. Hierbij stilstaan is goed, en denk eens na over hoe je tegen andere mensen doet. Als je daar een oud boek en een god bij nodig hebt, gebruik die dan zo goed als je kunt. Maar ik ben geen moslim, ook geen christen. Ik geloof niet in een oud boek of een onbewezen god. Toch gedraag ik mij goed, naar eer en geweten. Aardig zijn tegen mensen is toch ook veel leuker? Het is nooit anders geweest. Mensen die willen geloven in een bepaald ideaal moeten dat vooral doen.......:goedzo:

ikblij
08-03-2009, 22:09
Het is nooit anders geweest. Mensen die willen geloven in een bepaald ideaal moeten dat vooral doen.......:goedzo: Doe wat je wil... maar red mij niet! http://www.youtube.com/watch?v=6TgZJCh8l9Y

Tanit
08-03-2009, 22:12
Ik zet het wel aan...pm me maar schatje....

Tanit
08-03-2009, 22:17
http://www.youtube.com/watch?v=7Y9hN6awXEQ Mooi nummer...ken je die van Ramses Shaffy....mijn favoriet samen met Sammy....

Makhloef
09-03-2009, 23:52
Ik geef je ook gelijk