Bekijk originele versie : Een hele belangrijke vraag aan iemand die verstand heeft van sex
bloemetje_1
07-03-2009, 23:03
Hallo iedereen, ik heb een vraag namens mijn vriendin die ik niet voor haar kan antwoorden. Ik heb hier wel vaker dingen gelezen waar sommige mensen goede antwoorden op hebben.
Mijn vriendin heeft haar man 2maanden niet gezien, maar vandaag was tie dus thuisgekomen. Op het moment dat ie thuiskwam gingen ze het doen niks aan de hand en alles. Maar normaal gesproken heeft hij geen last klaarkomen, en vandaag dus wel:hihi: En hij begreep zelf niet :hihi: hoe het kwam en hij was wel behoorlijk opgewonden vertelde ze. Maar toen die was klaar gekomen was zijn sperma niet wit maar gewoon doorzichtig net als vocht of water:rolleyes: Ik snap het niet en heb geen antwoord voor haar. Ik vind het vreemd heb hier nog nooit van gehoord of gelezen. Hij trok zich volgens haar wel bijna elke dag af!!! heeft het misschien daar mee te maken. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. kusjesssss:kus:
Hicham4679
07-03-2009, 23:08
Hallo iedereen, ik heb een vraag namens mijn vriendin die ik niet voor haar kan antwoorden. Ik heb hier wel vaker dingen gelezen waar sommige mensen goede antwoorden op hebben.
Mijn vriendin heeft haar man 2maanden niet gezien, maar vandaag was tie dus thuisgekomen. Op het moment dat ie thuiskwam gingen ze het doen niks aan de hand en alles. Maar normaal gesproken heeft hij geen last klaarkomen, en vandaag dus wel:hihi: En hij begreep zelf niet :hihi: hoe het kwam en hij was wel behoorlijk opgewonden vertelde ze. Maar toen die was klaar gekomen was zijn sperma niet wit maar gewoon doorzichtig net als vocht of water:rolleyes: Ik snap het niet en heb geen antwoord voor haar. Ik vind het vreemd heb hier nog nooit van gehoord of gelezen. Hij trok zich volgens haar wel bijna elke dag af!!! heeft het misschien daar mee te maken. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. kusjesssss:kus: Dat kan dat hij zich tevaak ine en dag zich zelf aftrok waardoor hij geen sperma meer heeft, laat hem zeg maar een week herstellen en het weer proberen, lukt het weer niet dan heb ik geen idee. Is hij voor de seks naar de wc gegaan?
Mijn vriendin heeft haar man 2maanden niet gezien, maar vandaag was tie dus thuisgekomen. Op het moment dat ie thuiskwam gingen ze het doen niks aan de hand en alles. Maar normaal gesproken heeft hij geen last klaarkomen, en vandaag dus wel:hihi: En hij begreep zelf niet :hihi: hoe het kwam en hij was wel behoorlijk opgewonden vertelde ze. Maar toen die was klaar gekomen was zijn sperma niet wit maar gewoon doorzichtig net als vocht of water:rolleyes: Ik snap het niet en heb geen antwoord voor haar. Ik vind het vreemd heb hier nog nooit van gehoord of gelezen. Hij trok zich volgens haar wel bijna elke dag af!!! heeft het misschien daar mee te maken. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. kusjesssss:kus:
Als hij zich niet elke dag had afgetrokken, dan zou ik zeggen dat het komt doordat hij al 2 maanden geen seks heeft en sperma wordt na een tijdje slecht. Daar staat een datum op bij wijze van spreken
ik_zoek_jou_
07-03-2009, 23:10
misschien had hij eerst een plasje moeten doen, voor het sexen....
bloemetje_1
07-03-2009, 23:14
hahahah ok, dat dat kan dat sperma op raakt, en waarom voor de sex naar de wc gaan? heeft dat effect. Dus het is nu gewoon goede vitamines binnen krijgen voor hem om zijn sperma te herstellen. Bedankt voor jullie reacties
sweetylinna
07-03-2009, 23:17
de sperma heb elke keer andere kleur en alles etc etc
de kleur smaak en hoe dik of dun het is heb ookte maken met wat voor voedsel en drank hij op heb
want sperma reageert daar op heb ik toevallig net gelezen
bijv alcohol maakt het dun en bitter
knoflook maakt het dik en sterk qua ruik
en ik las zoet fruit maakt het dunner doorzichtiger en aangenamer van smaak
hoop dat je hier iets aan heb :goedzo:
bloemetje_1
07-03-2009, 23:20
de kleur smaak en hoe dik of dun het is heb ookte maken met wat voor voedsel en drank hij op heb
hoop dat je hier iets aan heb :goedzo: Dank je wel, ik heb dit soort dingen nooit geweten, ze zal er zeker wat aan hebben en zich geen zorgen meer maken, thanks meid
sweetylinna
07-03-2009, 23:22
graag gedaan meid :goedzo:
Born-In-Luxury
08-03-2009, 00:29
oooh waar mensen zich zorgen om maken.
billah triest voor woorden.
brownie74
08-03-2009, 03:48
klinkt alsof ie flink van bil is gegaan met een andere bloemetje:hihi: en geen benzine meer over had om het originele bloempje te plukken.
brownie74
08-03-2009, 03:50
hoop dat je hier iets aan heb :goedzo:
ok,morgen ga ik sinaasappelen,kersen en kiwi eten zodat het een multifruit smaakje heeft:nerd:
klinkt alsof ie flink van bil is gegaan met een andere bloemetje:hihi: en geen benzine meer over had om het originele bloempje te plukken.
ja brownie maak dat mens nog gekkerd dan dat ze al is.
ik snap nog steeds niet waarom mensen gaan zoeken, ik vind heb vertrouwen in de ander schend hij of zij ze alles komt aan het licht.
sehoumaa
08-03-2009, 11:40
ahahahah brownie74 dan heb je ineens een smoothie
sweetylinna
08-03-2009, 13:15
ok,morgen ga ik sinaasappelen,kersen en kiwi eten zodat het een multifruit smaakje heeft:nerd:
jij denk dat ik grapje maak maar is echt zo
het reageert op voedsel qua geur kleur en smaak
hoe konden jullie dat weten?
Zaad hoort toch in de baarmoeder te zitten?
Hebben ze toch wat anders gedaan dan casuele seks..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.