Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk Naar Deze Schokkende Beelden

Pagina's : [1] 2 3 4

Chamae
31-03-2004, 21:07

Salaam Ou Alaikom, Ik weet niet of jullie deze beelden hebben gezien maar ik plaats deze bericht toch, ik zeg erbij dat ze best schokkend zijn. Ga naar deze internet site en kijk wat de joden Sjeik Ahmed Yassin hebben aangedaan een man die niet kon bewegen was zo'n grote bedreiging voor hen. Wallah je krijgt er kippenvel van. Maar ALLAH zal ze gaan straffen enchallah. Allah Y RAHMO. ALLAH Y 3WAN A PALASTIAN. http://www.retecool.com/nubrains2.html Beslamma Ou Thallaw

MiiDa_AaPiiY
31-03-2004, 21:50
:eek: wat erggggggggg dat is t0g sjeik ahmed yassin?????

3aksha
31-03-2004, 21:50
het is onmenselijk om ze hier te plaatsen alsjeblieft haal ze weg, laat hem in zn waarde :( heb ze al een keer gezien en wallah ik stortte in dus haaaaaaaaaaal weg :( :(

MiiDa_AaPiiY
31-03-2004, 21:51
oooooooowww erggggg man wej0owww ik kan niet meer slapen nu ..

3aksha
31-03-2004, 21:54

Origineel gepost door MiiDa_AaPiiY oooooooowww erggggg man wej0owww ik kan niet meer slapen nu .. ik heb dagen niet geslapen nadat ik die beelden had gezien :( ik vond het zo een lieve man en dan zie je m opeens daar liggen elke keer kwamen die beelden naar boven dus verwijder die beelden alsjeblieft je weet maar nooit hoe jong de mensen hier zijn die het kunnen openen :(

MiiDa_AaPiiY
31-03-2004, 22:00
Origineel gepost door 3aksha ik heb dagen niet geslapen nadat ik die beelden had gezien :( ik vond het zo een lieve man en dan zie je m opeens daar liggen elke keer kwamen die beelden naar boven dus verwijder die beelden alsjeblieft je weet maar nooit hoe jong de mensen hier zijn die het kunnen openen :( ja je hebt gelijk ik ben 0ok n0g mare een kleintjee :(( en egt ik meen het wil je hem aub weg halen ik vind het egt erg ..

moi21
31-03-2004, 23:49
is dit wel echt? echt errug eruit maar hoe kom je aan die fotos? want zoiets word toch niet zomaar geplaatst? echt verschrikkelijk omdit te zien, wou dat ik t niethad gezien

MoEtJe_MoEtJe
01-04-2004, 00:27
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er zijn genoeg wonderen ( maar alleen zien we ze niet )

Chamae
01-04-2004, 00:33
Origineel gepost door 3aksha het is onmenselijk om ze hier te plaatsen alsjeblieft haal ze weg, laat hem in zn waarde :( heb ze al een keer gezien en wallah ik stortte in dus haaaaaaaaaaal weg :( :( Moet ik de realiteit weghalen? Je moet mensen juist ermee confronteren, zodat mensen gaan nadenken. Dit is juist een goede voorbeeld. Nadenken hoe de joden precies te werk gaan. Wallah ik vind het ook erg, maar als mensen hiermee anders er tegen aan gaan kijken dat is het mij de publiceren zeker waard. Ik ben er zelf er ook anders na gaan kijken. Ik vind het erg dat ik dan zo'n reactie krijg, jij vind het onmenselijk van mij, ik vind het onmenselijk van jou dat je met zo'n reactie komt opzetten. De moslims van nu hebben meer van deze voorbeelden nodig want echt steun krijgen ze van ons niet. Ik ben er zelf 1 voorbeeld van, hoor. Ik wil echt niet heilig overkomen. Maar eerst dacht ik van het valt heus wel mee, maar als je dan echt de beelden krijgt te zien wat er precies speelt bij hen, toen ging ik er echt anders na kijken. Je kunt het negeren en zeuren dat de beelden te erg zijn of je kunt voor hun bidden, gewoon na het bidden een dou3a voor hen opzeggen ofzo. Mohim zoals ik al zei, Allah Y RAHMO. ALLAH Y 3WAN A PALASTIAN. Thalla

Shoulia
01-04-2004, 11:48
3aksha je zegt dat hij een lieve man is, hij heeft ook harstikke veel onschuldige mensen vermoord. En we kunnen wel zeggen ja de joden dit en dat. Het is ook harstikke erg dat de Palestijnen worden onderdrukt door de Joden, maar als die twee niet rond de tafels gaan zitten en niet steeds elkaar afmaken ja dan komt er nooit vrede. Wat zul je over 10 jaar zien???? dat er niets over blijft van die twee. Groetjes Shoulia

semaa
01-04-2004, 14:46
war erg dat je deze link plaatst wat ben je voor en persoon dit is toch verschrikkelijk om naar te kijken ik viel bijna om ik ben er erg van geschrokken en zo meerdere met mij je zegt wel dat het schokkend is nou ja schokkend dat is zacht uitgedrukt !!!!!!!!!!!!!!! :kwaad:

Chamae
01-04-2004, 15:01
Origineel gepost door semaa war erg dat je deze link plaatst wat ben je voor en persoon dit is toch verschrikkelijk om naar te kijken ik viel bijna om ik ben er erg van geschrokken en zo meerdere met mij je zegt wel dat het schokkend is nou ja schokkend dat is zacht uitgedrukt !!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: Meid, wil je het liever negeren ofzo? doe dat maar, wis het maar uit je geheugen en doe alsof je het nooit gezien hebt, maar ik wil er alleen bijzeggen dat de Palasteinen deze beelden iedere dag met hun eigen ogen te zien krijgen. Ja, je hebt gelijk het is onmenselijk, het is onmenselijk van de Joden die dit alle Palasteinen aandoen.

sahab
01-04-2004, 15:25
wat is dit voor een stomme topic,!! haal die foto's a.u.b weg. Allah yerhmoe yarabi.

semaa
01-04-2004, 15:30
he shema tuurlijjk zet het me wel aan het aandenken maar om iemand hier mee te confronteeren is wel erg laag gezocht er is al genoeg narigheid in de gehele wereld dat weten we lezen we ne zien we maar om deze onsmakelijke fotos weer te geven is wel heel erg volgens mij heb je veel is het ook volgens de islam erg om ze en topic weer te geven

Chamae
01-04-2004, 15:50

Origineel gepost door Shoulia 3aksha je zegt dat hij een lieve man is, hij heeft ook harstikke veel onschuldige mensen vermoord. En we kunnen wel zeggen ja de joden dit en dat. Het is ook harstikke erg dat de Palestijnen worden onderdrukt door de Joden, maar als die twee niet rond de tafels gaan zitten en niet steeds elkaar afmaken ja dan komt er nooit vrede. Wat zul je over 10 jaar zien???? dat er niets over blijft van die twee. Groetjes Shoulia Nou meid die onschuldige mensen die hij volgens jou vermoordt heeft komen wel in de Jenna dat staat in de Koran geschreven, die mensen hebben juist geluk dat ze bij een aanslag betrokken zijn. Het gaat toch om het hiernamaals? ewa Beslamma ou Thallai

Pagina's : [1] 2 3 4