Bekijk originele versie : Hoe maak jij indruk op het ander geslacht???
ik_oke_is
31-03-2004, 20:22
Hoe trek jij de aandacht van iemand die je mooi vind ;
die je graag ziet ; maar toch "onbereikbaar" is ??
en geen onzin wil serieuze manieren horen
groetjes ik_oke_is
:verdriet:
:maf:
Lady_moi
31-03-2004, 20:25
Niet..:(
alhoceimachaima
31-03-2004, 20:28
hahah niet:D ook al vin ik die gene leuk ga er egt geen aandacht aan besteden dat doet die gene maar bij mij:D
romaissaatje
31-03-2004, 20:28
gewoon je zelf zijn...das het best...klinkt zo standaard, maar dat is echt het belangrijskt...als jij je anders gaat gedragen om aand8 of een goede indruk bij dat meisje/jongen achter te laten dan denk ik toch dat het op een gegeven moment mis kan gaan...maar ja, wat je nog meer kan doen verschilt per situatie...xxx
door een koprol te maken :)
ik_oke_is
31-03-2004, 20:39
Origineel gepost door babyboy
door een koprol te maken :)
:hihi:
ik wil "volwassen" overkomen :maf:
romaissaatje
31-03-2004, 20:40
hahaha doe de vogeldans...die laat defenitly een indruk achter
nouredinne_el
31-03-2004, 20:51
ze komen altijd naar mij toe hoef niet eens indruk op haar te maken
Origineel gepost door ik_oke_is
:hihi:
ik wil "volwassen" overkomen :maf:
nee ff serieus jongen, hmmmmm ff wat uit de kast halen.
belangrijk is jezelf blijven, niet oppeens anders praten of zo.
daarna gewoon cool blijven, rechte houding blijven, (schouders niet laten afzakken), niet naar de grond kijken, dus je hoofd recht... enz enz
en een glimlachie naar haar toe...
kijkt ze je ook nog normaal aan of verlegen of lachend dan moet je gewoon een einde maken aan dat ''onbereikbaarheid'' ga gewoon beleefd normaal naar haar toe en ff babbelen en in dat gesprek moet je minimaal hebben geregeld dat je haar vaker gaat zien, of dat je haar kan bereiken, en zo ga je verder totdat de brug open gaat :)
nadoria86
31-03-2004, 20:53
hahahaa ik doe nix kijk m nie eens aan... sla mn ogen gewoon neer en loop verder....
romaissaatje
31-03-2004, 20:54
hay hay babyboy...je hebt er veel verstand van lees ik!!!ik_oke_is als dit niet genoeg is weet ik het ook niet!!
Tsjelzies
31-03-2004, 20:56
wat babyboy zegt is :goedzo: maar zodra het meisje geen interesse heeft of je gewoon niet wil begin haar dan niet af te katten of uittemaken voor alles en nog wat
zulke gasten heb je ook nog
nadoria86
31-03-2004, 20:57
verlegenheid kent geen tijd!!!!!
ik_oke_is
31-03-2004, 21:12
Origineel gepost door Tsjelzies
wat babyboy zegt is :goedzo: maar zodra het meisje geen interesse heeft of je gewoon niet wil begin haar dan niet af te katten of uittemaken voor alles en nog wat
zulke gasten heb je ook nog
ik heb altijd eieren in de auto ligge, als ze te veel praatjes
heeft ga ik naar haar kop gooien , wat denkt die wel :kwaad: :kwaad:
:maf:
ik_oke_is
31-03-2004, 21:15
Origineel gepost door babyboy
nee ff serieus jongen, hmmmmm ff wat uit de kast halen.
belangrijk is jezelf blijven, niet oppeens anders praten of zo.
daarna gewoon cool blijven, rechte houding blijven, (schouders niet laten afzakken), niet naar de grond kijken, dus je hoofd recht... enz enz
en een glimlachie naar haar toe...
kijkt ze je ook nog normaal aan of verlegen of lachend dan moet je gewoon een einde maken aan dat ''onbereikbaarheid'' ga gewoon beleefd normaal naar haar toe en ff babbelen en in dat gesprek moet je minimaal hebben geregeld dat je haar vaker gaat zien, of dat je haar kan bereiken, en zo ga je verder totdat de brug open gaat :)
zo zo voor een babyboy niet slecht :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.