Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wakker worden met blauwe plekken?

Pagina's : [1] 2

Whoop_whoop
07-03-2009, 19:29

[[Hallo, Ik heb een vraagje. Ik word heel vaak 'snachts/'s ochtends wakker met blauwe plekken op mijn armen en benen. Ik slaap gewoon in het middelstuk van het bed, raak de muur niet aan alleen het zachte matras Hoe kan dit ? ps. ik mis jullie:o]]

Amira_1986
07-03-2009, 19:44
Welkom terug Whoop Whoop.... als je hier af wilt kicken, dan zul je dat stapvoor stap moeten doen. In één keer gaat niet zo makkelijk af. Ben ik nu ook mee bezig hahah. Wllicht dat WB je hierbij kunt helpen, hij beschikt de expertise erover.

mocr0
07-03-2009, 19:44
Ik had keertje gehoord dat de djins je dan in je slaap hebben geslagen ofsjow?? wil je nie bang maken meid maah dat is ook maah wat k heb gehoord...

Whoop_whoop
07-03-2009, 19:46
Welkom terug Whoop Whoop.... als je hier af wilt kicken, dan zul je dat stapvoor stap moeten doen. In één keer gaat niet zo makkelijk af. Ben ik nu ook mee bezig hahah. Wllicht dat WB je hierbij kunt helpen, hij beschikt de expertise erover. Hahahaha weetje ik vermijd de andere onzin topics, heb hier echt niets gemist.. ben nu beetj aan het rondkijken Ruzie daar en Seks hier.. het houdt niet op :jammer: Maar dit is wel belangrijk dus opende ik het :o :hihi: verder ben ik langzamerhand afgekickt op het Sekshoekje Ik had keertje gehoord dat de djins je dan in je slaap hebben geslagen ofsjow?? wil je nie bang maken meid maah dat is ook maah wat k heb gehoord... JA me vriendin zegt dat duivel bijt?

Amira_1986
07-03-2009, 19:52

Hahahaha weetje ik vermijd de andere onzin topics, heb hier echt niets gemist.. ben nu beetj aan het rondkijken Ruzie daar en Seks hier.. het houdt niet op :jammer: Maar dit is wel belangrijk dus opende ik het :o :hihi: verder ben ik langzamerhand afgekickt op het Sekshoekje Ja, je mist idd niets. Vind het ook bagger allemaal.

Whoop_whoop
07-03-2009, 19:55
Ja he, maar up help me :o

mocr0
07-03-2009, 20:30
Hahahaha weetje ik vermijd de andere onzin topics, heb hier echt niets gemist.. ben nu beetj aan het rondkijken Ruzie daar en Seks hier.. het houdt niet op :jammer: Maar dit is wel belangrijk dus opende ik het :o :hihi: verder ben ik langzamerhand afgekickt op het Sekshoekje JA me vriendin zegt dat duivel bijt? K heb niets ovr de duivel gehoord alleen maah ovr dat djins je dan hebben geslagen in je slaap of dat jy jezelf hebt geslagen en dat de djins jou dat liete doen ofsjow?? het is gebeurd by de kennis van me vriendin...ze kwam ervan af door naar een imam te gaan.... je kan er volgens my wel het een en ander ovr vinde op internet meid... suc6(K)

Whoop_whoop
07-03-2009, 20:33
dankjewel lieverd

Carabonitalady
07-03-2009, 22:21
Ik had keertje gehoord dat de djins je dan in je slaap hebben geslagen ofsjow?? wil je nie bang maken meid maah dat is ook maah wat k heb gehoord... als die je slaan, slaan ze je goed.. dan slaan ze je scheef.

Whoop_whoop
07-03-2009, 22:25
goed slaan? scheef slaan?

youssra.el
08-03-2009, 11:25
Heb het wel vaker gehoord. Is het werk van een djin. Vraagt het wb, hij weet zeker meer hierover.

Whoop_whoop
08-03-2009, 15:31
ja ik ga WB ff pm'en :o dankjewel

youssra.el
08-03-2009, 16:19
ja ik ga WB ff pm'en :o dankjewel Ik denk dat je beter op zijn topic de vraag kan stellen. Hij heeft een PM stop en antwoord geen pms meer.

miszbrunetje
08-03-2009, 16:22
[[Hallo, Ik heb een vraagje. Ik word heel vaak 'snachts/'s ochtends wakker met blauwe plekken op mijn armen en benen. Ik slaap gewoon in het middelstuk van het bed, raak de muur niet aan alleen het zachte matras Hoe kan dit ? ps. ik mis jullie:o]] Nachtmerries? :confused:

youssra.el
08-03-2009, 16:23

Nachtmerries? :confused: van nachtmerries krijg je toch geen blauwe plekken?

Pagina's : [1] 2