Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2e HFDTVERDACHTE VRIJGELATEN!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
30-10-2002, 21:28

DE 2e hoofdverdachte genaamd silvio is vrijgelaten idt is ehct erg...de marokaanse jongen Khald zit nog vast en krijgt waarsvhijnlijk gewoon zijn 15 jaar. Mara dit slaat tpch nergens meer op.....

moroccan_lady20
30-10-2002, 23:26
Nurlaila meis jij had het niet beter kunnen verwoorden. Mijn complimenten!! De Marokkaanse gemeenschap moet een 1heid vormen, anders zullen de Nederlanders ons alleen maar nog meer en meer de grond instampen.

saidaaatje
30-10-2002, 23:40
tja ik las net dat t maximun 15 kan zijn wegens doodslag enne die silvia is nu vrijgelaten maar t wordt nog onderzocht of hij vevrolg kan worden wegens medeplichtigheid dussss t is niet zeker dat hij helemaal geen straf krijgt

moroccan_lady20
31-10-2002, 14:48
Beste meid, Met alle respect voor jouw mening, maar volgens mij kramen zij geen onzin!!! Het is buitengewoon triest hoe de Nederlandse samenleving met deze situatie omgaat!!!!!! Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd en valt op geen enkele manier goed te praten, maar om nou de hele Marokkaanse gemeenschap hierop aan te spreken, vind ik net iets te ver gaan!! Het is jou vast niet ontgaan, dat 2 jaar geleden de kleine yasmina in Utrecht werd vermoord door haar buurjongen. De stille tocht die gehouden werd bestond bijna alleen uit Marokkanen!!!!!! De blanke Nederlanders kon men op 2 handen natellen. Waarom reageerde de Nederlandse samenleving niet geschokt. Het was tenslotte een meisje van rond de 4 jaar als ik mij niet vergis. Is het omdat zij niet de juiste huidskleur had of niet de juiste haarkleur??????? Is haar dood daarom minder pijnlijk voor de Nederlandse samenleving??? Heeft zij de Nederlandse harten niet weten te raken, vanwege haar afkomst. Zijn wij Marokkanen niks meer waard??????? Hoelang moeten wij al deze onzin nog pikken??? Een Imam die de mond word gesnoerd terwijl de priesters dezelfde mening delen en het ook dagelijks uiten zonder verdere vervolgingen. Een lijsttrekker die onze cultuur en identiteit als iets achterlijks interpreteert, zonder verdere vervolgingen. Een wethouder die de Marokkaanse jongeren met het vrouwelijk geslacht vergelijkt, zonder verdere vervolgingen. Een minister die van de Marokkaanse Nederlanders tweede rangburgers wilt maken, zonder verdere vervolgingen. En ondertussen durven de blanke Nederlanders nog te zeggen, dat wij geen normen en waarden hebben, wij zouden ons niet aanpassen en onze ouders worden door het slijk gehaald, omdat zij volgens de blanke Nederlanders niet geïntegreerd zijn en ons niet de juiste opvoeding geven!!! Wat zijn normen en waarden??????? Wanneer ben je geïntegreerd???? Wanneer ben je goed opgevoed????? Wanneer wij ons als, om maar een simpel voorbeeld te geven als Bouchra van starmaker gaan gedragen. Met de blanke Nederlanders een fles champagne opentrekken en vervolgens in het bijzijn van haar moeder de champagne naar binnenwerkt. Is dat wat zij onder normen en waarden, integratie en goede opvoeding verstaan het opzij zetten van onze cultuur en identiteit. Of is dat maar een excuses van hun, want volgens mij zullen zij ons, dan nog niet accepteren, want wij hebben namelijk niet de juiste kleur haar en ogen!!!!!!!! Net als Khalid uit Venlo hij is schuldig verklaard en terecht, maar waarom werd zijn familie en de rest van de Marokkaanse gemeenschap door het slijk gehaald, waarom moesten wij de Marokkaanse gemeenschap ons verantwoorden voor zijn daad, waarom werden de familie van de 2e hoofdverdachte en de rest van de blanke Nederlanders niet verantwoordelijk gesteld voor zijn daad en opvoeding??? Is er alleen maar sprake van zinloos geweld omdat Khalid erbij betrokken is?????? Het is ook belachelijk, dat de Marokkaanse gemeenschap zich steeds moet bewijzen tegen over de blanke Nederlanders, dat niet alle Marokkaanse Nederlanders hetzelfde zijn. Nou ik zeg dan zij kunnen van mij het dak op, want als zij zo dom willen zijn, om achter de menigte aan te lopen en de feiten langs zich te laten liggen. Delinquenten heb je met verschillende achtergronden, dus men moet een keer ophouden met het steeds wijzen naar de Marokkaanse gemeenschap.

nurdin
31-10-2002, 15:12

Sylvio is vrij! Maar Sylvio heeft Khalid aangemoedigd en hem niet tegengehouden dan ben je voor de Nederlandse wetgeving ook schuldig! En toch wordt Sylvio vrijgelaten! Kijk dit is een zuivere vorm van discriminatie. Laten we de zaak even omdraaien. Sylvio slaat het slachtoffer dood en Khalid houdt hem niet tegen. Dan roept het Nederlandse volk dat Kahlid ook schuldig is. DE VRAAG IS: ZOU KHALID DAN OOK WORDEN VRIJGELATEN? NEE!!! KAN IEMAND MIJ UITLEGGEN WAAROM SYLVIO WORDT VRIJGELATEN?

mamitta
31-10-2002, 17:18
Origineel gepost door Maisara Hallo lieve mensen, Jullie kramen weer onzin uit!! Ja hoor de Marokkanen vinden weer dat ze groot onterecht is aangedaan. Nou ik dacht het dus niet..... Khalid zit nu vast en krijgt waarschijnlijk 15 jaar!! Ik zou zeggen goed zo!! Hoe haalt hij het in zijn domme hoofd om op die jongen in te slaan????? Stel je voor dat iedereen dat zou doen?? Vaak is het zo dat Marokkanen over 1 kam worden geschoren, maar in dit geval zat Khalid erggggg fout!! En idioten zoals hij brengen weer slechte publiciteit voor de Marokannen die het wel goed doen! Dus ik begrijp niet waarom jullie het zielig vinden voor hem????? Ik vind het wel zwak van het Nederlandse rechtsysteem dat ze de 2e verdachte vrijlaten. Maar ja dat is Nederland hé!! Meid ik ga je iets vertellen..... Ik kom zelf uit Venlo en moet je vertellen dat ik er laatst achterkwam welke Khalid het was (van de weet ik hoeveel) en moet echter zeggen, de khalid die ik ken is een tenger ventje van 18 jaar oud die weliswaar is afgegleden maar geen "die hard" crimineel is die menigeen claimt. Dat terzijde. Ik moet zeggen er is heel veel ophef geweest van de nederlanders naar ons marokkanen. De venlose site zat vol met racistische leuzen etc..bekend verhaal. Zelfs nu meer dan een week geleden is de pers volop aanwezig, je ziet de NOS-busjes tot de dag van vandaag nog steeds aanwezig bij het plaats van delict. Straight to the point...Het rare wat ik vind =1: IK snap de connectie niet tussen de daad gepleegd te hebben en het marokaan zijn, want hij heeft hem gezien zijn nederlandse vriend silvio, niet geslagen omdat hij een nederlander was.... 2: Er zijn de afgelopen week (toevallig?) tal van dingen gebeurd waarvan 2 dingen waarbij scoutoe (voor als fouad meeleest, is amsterdams voor politie geloof ik) dus tot 2 maal toe rake klappen hebben ontvangen. En zelfs een jongen heeft op politie ingereden waarna ze wegsprongen om hun leven te redden....en noem maar op ... Dit overigens allemaal door Nederlanders... Echter deze zaken worden in de krant vermeld op een stukje van 2 bij 2 centimeter bij wijze van spreken. en 3= Er wordt hier volop gesproken over het feit dat de overleden jongen een tijdje geleden een scooterongeluk heeft gehad en daar blijvend letsel heeft gehad...maar het gekke is dat de pers er niet over spreekt.....omdat dit natuurlijk in het voordeel van khalid is.....in verband met mogelijke strafvermindering. Tot slot wil ik wel zeggen dat er goede straf wordt opgelegd zodat de stoere boys onder ons eerst nadenken voordat ze erop los slaan En nog wat die Silvio is weliswaar op Vrije Voeten maar zal zeker ook zijn straf krijgen......aldus. :rolleyes:

gasni_rajel
31-10-2002, 19:14
Origineel gepost door stylemocro 15 jaar voor moord is te overdreven de hoogste straf is maximaal 6 jaar meer niet 15 jaar nou nou het is geen amerika of marokko hoor sorry dat ik zo over kom maar het is niet verkeerd bedoeld of zo hoor is aleen mijn mening ;) Te overdreven? En dat zeg je omdat je het van de kant van Khalid bekijkt, wat dacht je ervan als jouw broer(tje) dit was overkomen, dat jouw broer was omgekomen dankzij zo iets zinloos..... Kom op mensen, niemand heeft het recht om iemand van het leven te beroven, met of zonder voorbedachte rade...... Die jongen verdient gewoon een zware straf........ m.v.g, bent-lehlel

gasni_rajel
31-10-2002, 19:46
Origineel gepost door Nassim_BoemBoem Ach nederlands rechtsysteem is gewoon lekker zacht... Ze maken alleen mensen bang, maar ze voeren geen typhus uit. een vriend van mij heeft bij een roofoverval een nederlander doodgeschoten en is nu veroordeeld tot 3 jaar straf...hehehehe wat een kneuzen toch Leuke vrienden heb jij? En die vriend van jou voelt zich vast stoer!!!!! m.v.g, bent-lehlel

mamitta
01-11-2002, 12:13
Origineel gepost door al hoceima laat maar zittten die domme sukkel. wie doet dat nou met een helm iemand bewerken omdat hij zegt dat hij moet uitkijken. omdat hij een iq van een kip heeft word ik daarop afgerekend. tazzz. beter 20 jaar cel. en die kaas heeft niks gedaan die stond alleen te kijken. normaal dat die word vrijgesproken. Ten eerste wat ik nou zeg is gewoon omwille deze topic spannend te houden, en dat ik in respect kom... Getuigen verklaren dat hij niet met een helm heeft geslagen en allerbelangrijkste is dat hij nooit de intentie had om hem dood te slaan. Nogmaals wat hij gedaan heeft moet hij gewoon voor gestraft voor worden. Ik denk dat jij niet door hem word afgerekend maar doorjezelf. Ik heb nl meerdere discussies van je gelezen. Als een nederlander jou profiel volgt en leest dat jij in een (dikke) bmw cruist en dat jij drugs links plaatst en deze vervolgens aanprijst. En beweert dat je beter voor jezelf kan "werken" dan in plaats van bij een nederl. bedrijf waarbij de winst aan de joden wordt verdeeld...(ik geef je overigens geen ongelijk)...dan valt het toch bij jezelf te zoeken , vindt je niet? nogmaals respect (je komt overigens uit al hoceima)...latersss

mamitta
01-11-2002, 12:20
Origineel gepost door bent-lehlel Te overdreven? En dat zeg je omdat je het van de kant van Khalid bekijkt, wat dacht je ervan als jouw broer(tje) dit was overkomen, dat jouw broer was omgekomen dankzij zo iets zinloos..... Kom op mensen, niemand heeft het recht om iemand van het leven te beroven, met of zonder voorbedachte rade...... Die jongen verdient gewoon een zware straf........ m.v.g, bent-lehlel Ja klopt meid ,maar STEL dat khalid jou broertje is, met een iq van een kip wat Al Hoceima beweerde, een jongetje van net 18.............hoe denk je er dan over? :confused:

mamitta
01-11-2002, 15:39
Origineel gepost door Maisara Ik lees hier dat de vergelijking wordt gemaakt met dat khalid je eigen broertje is, nou als mijn broertje in staat zou zijn om iemand dood te slaan ,zouden ze hem van mij voorlopig wel op mogen sluiten. En dan lees ik tot mijn verbazing dat mensen klagen over dat hij eventueel 15 jaar zou kunnen krijgen, dan vraag ik mij af is dat niet te weinig wat is 15 jaar opgesloten zitten, als je iemand zijn hele leven hebt ontnomen, maar helaas met het rechtssysteem hier in nederland zal hij niet meer dan 6 jaar krijgen als hij veroordeeld wordt als een volwassene. Mensen probeer eerlijk te kijken en het niet voor m op te nemen omdat hij nu net een marokkaan is, een moordenaar blijft een moordenaar!!!!!!!!!!!! Ook wil ik nog even zeggen dat ons volk het op de een of andere manier ook elke keer weer voor elkaar krijgt om op een negatieve manier in de publiciteit te komen, en het is waar dat de media daar een grote rol in speelt, maar wat zou jij doen als jij vond dat nederland te vol zit met marokkanen en je ze het liefst ziet gaan dan komen. En dan is er elke keer weer een sukkel die de mist in gaat uiteraard wordt je dan gepakt!!! Als we de media geen reden geven om ons negatief neer te zetten zullen ze dat ook niet doen. Nog even terugkomend op het hele moslim idee, laten we eerlijk zijn, wat er 11 september is gebeurd heeft ons imago geen goed gedaan, maar dan vraag je je af, mag je iemand die duizenden onschuldige mensen, waaronder ook moslims, dood een moslim noemen............ Meid ik voel me aangesproken... Ik verdedig hem zeker niet! En neem het zeker niet voor hem op, maar dat is hoe ik er over denk. Ook al word ik, door hem, scheef aangekeken door een nederlander. Maar dat je hem een moordenaar noemt gaat te ver... omdat het geen moord is maar doodslag. Er worden dagelijks mensen verrot geslagen in Nederland waarbij het gelukkig goed bij afloopt, maar voor het zelfde geld..... geef je een fatale klap.....Of hadj betrapt zijn dochter,waar hij heel veel van houd, telefonisch contact heeft met een jongen (school, huiswerk, etc. hahhaaha)...en slaat haar vervolgens uit woede zo hard, 1 keer, dat het een fatale klap is...is hij nou een moordenaar? ....heb je het gehoord over de overval op AH afgelopen week, en weet je ook dat de dader een schadeclaim heeft geeist! STEL je voor dat het een marokkaan zou zijn!!!!!! ... (veel) nederlanders zouden dan zeggen zie je hoe slecht de marokkanen denken en wat ze allemaal niet doen!!! is dat zo???? Bradas en sistas dat kan toch niet, ov-tje plegen en er ook nog geld voor vragen....dit beleid stimuleert de slechten onder ons alleen maar. Wie is dat nou schuld de slechterik of het domme slechte beleid? Ik zeg dan allebei, en niet de gehele marokaanse/nederlandse gemeenschap. En wat heeft de daad in Venlo nou met marokkaan zijn te maken? Als je ons toch vraagt om eerlijk te zijn. Dat de media en nederlanders slecht over ons denken........zijn wij dat als gehele marokaanse gemeenschap schuld? is heel simpel. neeeeej! Ok 11 september verhaal van je klopt wel daar geef ik je gelijk in. Maar dat verhaal van: als we de media geen reden geven......is bullshit (respect) Ik zie het zo, wij buitenlanders zijn de zwakkere partij...en de nederlandse media sterkere,net als in de natuur, de zwakkere beestjes worden altijd verslonden. of ze nou wel of niet willen. Dat is mijn denkwijze, ik kan het fout hebben, dan is het aan jou de taak om mij van een andere denkwijze te overtuigen..... Voel je je aangesproken? Groetjes :zwaai:

mamitta
01-11-2002, 15:40
Origineel gepost door Mocrovic Wat een bullshit allemaal!!!!! Hoe kan je in godsnaam verwachten dat de 300.000 marokkanen wonende in Nederland allemaal lieverdjes zijn???!! Nee, er hoeft maar wat te gebeuren waar een Marokkaan bij betrokken is en de media ligt er bovenop. Tuurlijk is het de schuld van de media!! Meteen wordt er de hele achtergrond van die jongen bij gehaald, dat ie moslim is, dat dat er te maken heeft. Radio 1 heeft weer gesprekstof waar de reclames overgeslagen worden om een of andere professor te laten spreken die zegt dat moslims denken dat ze onbestuurbare elementen zijn van Allah, dat die jongen er niks aan kon doen want het was Allahs wil. Rot toch op man met je theorieen over de islam en ga je eerder verdiepen in de pedofiele handelingen van de o zo beschaafde priesters van de westerse wereld, mischien handelden zij ook in de naam van god. Waarom moet er altijd de link gelegd worden naar geloof achtergrond. Die jongen, heeft een misdaad gepleegd, moet gestraft worden, klaar, geen shitzooi over achtergrond. What about Ismael die ook door zinloos geweld werd doodgeschoten in R'dam? wat zegt de media dan? conclusie is snel getrokken, omdat het een marokkaan is is het dus een criminele afrekening. What about de 17-jarige marokkaanse jongen die is doodgeschoten door een racist. De dader is dan psychisch gestoord. enz enz enz....................................... damn right brada!!!!

gasni_rajel
01-11-2002, 23:00
Origineel gepost door mamitta Ja klopt meid ,maar STEL dat khalid jou broertje is, met een iq van een kip wat Al Hoceima beweerde, een jongetje van net 18.............hoe denk je er dan over? :confused: Tuurlijk en zo kan je wel doorgaan, tuurlijk zou het erg zijn en ik zou er kapot van zijn, maar ik zou het erger vinden als mijn broertje er niet meer zou zijn door toedoen van een malloot!!!!!!! m.v.g, bent-lehlel

Anouar_J
02-11-2002, 16:30
toppertje, je hebt helemaal gelijk..

mamitta
03-11-2002, 15:50

Origineel gepost door toppertje Hey allemaal.ik ben er weer.. :Silvio is vrij. Wij *** Marokanen worden over een kant geschoren. Khalid was een schat van een jongen maar als het op neer komt kan hij er twee tegelijkerteit vermoorden. zou Khalid vrijgelaten worden als hij Silvio zou zijn? zou silvio net zo veel krijgen als Khalid als het eigelijk een Marokaan zou zijn geweest. Dat is nu mijn vraag.. Wij Marokanen wachten op dag des oordeels, is die dag dan al in zciht aan het komen. MENSEN DIE ELKAAR AFSLACHTEN!! Ik heb gekeken op www.venlo.nl. wat daar staat vind ik echt een schande. er staat met grote hoofdletters bij: De reacties worden van te voren eerst gelezen voordat ze worde geplaatst.Geen racistische op merkingen. EHCT SCHANDE.met andere woorden al die duizende reacties van mensen is geen Rasisme!?? Verschillende soorten gedachtes over het Feit dat wij Marokanen zijn..dat blijft echt raar..Ik heb het gevoel als dat meer als de helft van ons marokanen zich nu schaamd om zichzelf MAROKAAAn te noemen... Een Nederlands gezegde is: Een crimineel blijft een crimineel. Nee volgend jaar zal dit worden verandert in Marokaan blijft een crimineel.de grondwetten zijn zelfs aan het vervagen..heeft iedereen op eens een ander temperament gekregen?Zoals man en vrouw. Maar mag ik eerlijk zijn WIJ MAROKAEN ZIJN DOM....Wij laten ons niet zien, wij komen niet op voor ons geloof, of voor anderen. LIE FET MET zeggen ze in het arabisch dat wil nog niet zeggen dat je dat figuurlijk moet gaan zien. Kijk op tv kijk effe naar big brother.Mustapga had een vierde van de stemmen nu heeft hij 2%. HET zijn de kleine dingen die het doen mensen.. Eh marmitta kom je uit venlo, mij achternicht woont daar ook! Leuke stad hoor!!Bende van Venlo...blabla..jullie komen nog in de wereld record boek.. hey toppertje het is inderdaad een schande op die venlose-site, zehma filteren zeggen ze. ze laten gewoon elke fokin boer hiero, zijn gebrek aan interesse en kennis over cultuur/geloof van hun naar hier gehaalde medeMENS, gewoon erop zetten. Vrijheid van meningsuiting noemen ze dat in Nederland! Nederland regeltjesland= dom land Met alle respect aan de nederlanders die gewoon ghatar zijn, want die zijn er gelukkig ook nog. Enne ik ben trots als de m*therfokker dat ik een mocro ben! en niet op de stad waarin ik notabene geboren ben. En zeg wollah dat mustapha maar 2% over heeft!!! onze brada moet winnen man.... hij is realiseert zich tenminste van al die mensen waar het om draait in dat huis...de rest zit alleen maar te huilen of druk te maken om nix. :zwaai:

Pagina's : [1] 2