Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse RNB band: TRINITY

Pagina's : [1] 2 3

LZN
31-03-2004, 18:36

Hier kun je luisteren naar een van onze nummers: http://www.ongekendtalent.nl/MP3Player/MP3Player2Load.asp?titel=don't%20be%20shy&clubID=7188&song=Trinity%20-%20Don't%20be%20shy.mp3&artiest=trinity&totalSeconds=229 sorry voor het lange adres maar copy en paste het in je internet explorer. Geef je reactie op dit nummer op deze thread :D Hier heb je nog een foto van de band : http://www.ongekendtalent.nl/__userupload/clubupload/7188/fotogallery/waterkant_1.jpg Van links naar rechts: producer: DJ wasiq rapper: master mo zanger: khalid grt Trinity.

Naizah
31-03-2004, 18:40
heey leuk joh!!! komt een van jullie toevallig uit vlijmen? want ik ken iemand die vlakbij mij woont en ook in een mocro r and b bandje zit.

Bless
31-03-2004, 19:07
Mijn mening: Ik vind t nummer niet zo sterk...., zowel aan de zang als de productie mist het een en ander...!!! De zang moet veel sterker en zuiverder, vooral de ad-lips klinken lelijk. En de productie mag veel creatiever.... voor optredens is dit niet goed genoeg, hiermee hou je geen aandacht van het publiek vast...! Anywayz doe jullie ding en veel succes !!

killalot
31-03-2004, 19:19
Origineel gepost door Bless Mijn mening: Ik vind t nummer niet zo sterk...., zowel aan de zang als de productie mist het een en ander...!!! De zang moet veel sterker en zuiverder, vooral de ad-lips klinken lelijk. En de productie mag veel creatiever.... voor optredens is dit niet goed genoeg, hiermee hou je geen aandacht van het publiek vast...! Anywayz doe jullie ding en veel succes !! :kwaad: Ik vind dit juist heel origineel klinken. De meesten maken niet eens hun eigen muziek maken veel gebruik van samples enzo. Ik vind dit juist heel erg leuk klinken, misschien dat het iets beter opgenomen en uitgemixed moet worden ofzo. Gr. Killalot.

shahzade
31-03-2004, 19:32

Ik vind deze nummer LEUK! :Iluvu: Volgens mij is ie wel eens op de radio gedraaid want ik kende 'm al. XXX Shahzaadje

Wayaasi
31-03-2004, 21:22
Trinity :cool: refraintje blijft zeker in je kop hangen. Thalla!

Diyai
31-03-2004, 21:29
Nou DJ Wasiq, gaat goeie kant op zo hey! Ik zie je morgen weer vriend! Kusje van mij. :giechel:

chahraz
31-03-2004, 22:21
Nou ik vind het echt een goed nummer, opstelling en alles.maar aan de zang kan nog wel gesleuteld worden, en ook de ad lips.en de articulatie in engelse spraak.No affence, want ik vind t echt een leuk nummer;) just being honest:)

Naizah
31-03-2004, 23:20
Heey jullie liedje staat ook op http://www.ongekendtalent.nl/ en staat zelfs als populairste mp3!!! zag ik net. GOOD DONE :)

Bless
01-04-2004, 16:11
Origineel gepost door killalot :kwaad: Ik vind dit juist heel origineel klinken. De meesten maken niet eens hun eigen muziek maken veel gebruik van samples enzo. Ik vind dit juist heel erg leuk klinken, misschien dat het iets beter opgenomen en uitgemixed moet worden ofzo. Gr. Killalot. Nou om een nummer sterk te maken zou je JUIST samples moeten gebruiken (vooral herkenbare samples doen t goed)...dit is alleen maar beter voor het nummer. En als jij dit juist heel erg leuk vindt klinken..dan is dat zo.., maar dan ben ik t helaas niet met je eens..., en ik denk niet dat je het probleem bij het opname en/of mix-apparatuur moet zoeken... ;) Good luck!

MiiDa_AaPiiY
02-04-2004, 23:16
Origineel gepost door trinityrnb Hier kun je luisteren naar een van onze nummers: http://www.ongekendtalent.nl/MP3Player/MP3Player2Load.asp?titel=don't%20be%20shy&clubID=7188&song=Trinity%20-%20Don't%20be%20shy.mp3&artiest=trinity&totalSeconds=229 sorry voor het lange adres maar copy en paste het in je internet explorer. Geef je reactie op dit nummer op deze thread :D Hier heb je nog een foto van de band : http://www.ongekendtalent.nl/__userupload/clubupload/7188/fotogallery/waterkant_1.jpg Van links naar rechts: producer: DJ wasiq rapper: master mo zanger: khalid grt Trinity wh0eiii :boogie:g0eie beat h0orr :goedzo: Greets MiiDa

stardust
03-04-2004, 19:14
Nee ik vind het niet zo. Sorry, wel goed dat jullie bezig zijn, maar de stemmen zijn een beetje annoying, bijna vals diep en jullie Engels daar kan ook nog wel aan gewerkt worden. Ik hoop dat k niemand heb beledigd, het heeft vast veel werk gekost! Ik zou zeggen keep doing what ur doing, ietsje zuiverder. Je gaat nu zeker je opmerking 'leuke mensen hier twrns' trgnemen :P

Tyfoon
03-04-2004, 22:57
Nope muziek is leuk maar die accent doetniet hou het bij Ned dan wordt het misschien iets word niet boos maar dat is de waarheid p.s plaats het op www.ml75.nl en easyminded dan hoor je dezelfde reactie als die van mij

latifanl
04-04-2004, 18:48
Heel mooi nummer wow ga er gewoon van shakuhh. Ga zo door boys dan komen jullie er wel mijn steun hebben jullie xxxxlatifa

DazDillinger
05-04-2004, 01:20

Origineel gepost door Aman liedje is grappig, heeft wel iets, alleen jullie lijken een beetje op aapjes, vooral die middelste :D waar lijk jij dan op:rolleyes: ben je zo perfect dan:D Deze nummer doet wel, maar er moet zoals anderen al zeiden nog het een en ander aan gedaan worden succes er mee;) :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3