Bekijk originele versie : Mensen die de Opleiding jOurnalistiek vOlgen?
berkania_zina
07-03-2009, 14:43
Dames en ook heren
Wie van jullie doet de opleiding journalistiek op mbo niveau en waar in welke stad?
Ik had ooit gehoord dat er ook een opleiding journalistiek op mbo niveau is, die is te vinden in utrecht.
Ik heb namelijk echt zitten zoeken op internet enso maar kwam alleen maar op journalistiek hbo en journalistiek mbo maar dan ALLEEN in Drachten. Drachten is te ver, elke dag 3 uur naar reizen naar drachten dat vind ik niet kunnen en daar op kamers wonen is helaas ook geen optie.
Iemand die mischien daadwerkelijk echt weet of er de opleiding Journalistiek op mbo niveau is te doen?
Ik zou het zeer op prijs stellen als 1 van jullie me zou kunnen helpen .
Voor degene die die opleiding volgen,en hoe bevalt het?
Let me know
Groet,
Berkania !
Liefste__
07-03-2009, 15:41
up :banana: :banana:
love you:likje:
http://www.glr.nl/opleidingen/mbo
Grafische lyceum in Rotterdam, mijn nichtje zit daar ook op school en ze is er positief over, dus neem daar eens een kijkje.
Succes!
kortsluiting
07-03-2009, 16:55
ik doe journalitiek op HBO :goedzo: doen is erg leuk!
hinderlijk_
07-03-2009, 17:16
Mag ik vragen waar je dat doet? Want ik wil dat ook gaan doen, maar hoorde dat er een loting is om op die opleiding aangenomen te worden.. Klopt dat?
berkania_zina
08-03-2009, 17:39
up :banana: :banana:
love you:likje:
hahah love you 2 ,dank je lieverd :sjans:
berkania_zina
08-03-2009, 17:40
Grafische lyceum in Rotterdam, mijn nichtje zit daar ook op school en ze is er positief over, dus neem daar eens een kijkje.
Succes!
Schat thanks voor je hulp:kus:
berkania_zina
08-03-2009, 17:45
Haha thanks,en hoe bevalt het ?
Laat me raden volg je toevallig die opleiding nie in Nimeto college te utrecht want ik was van plan om hem daar te volgen of nee volgens mij was dat alleen voor mbo ,had me ingeschreven maar nog steeds nix gehoord.
wie weet worden wij ooit collega's ahaha !
Welke journalist/journaliste is jouw grote voorbeeld?
Of heb je die niet:hihi:
berkania_zina
08-03-2009, 17:46
Mag ik vragen waar je dat doet? Want ik wil dat ook gaan doen, maar hoorde dat er een loting is om op die opleiding aangenomen te worden.. Klopt dat?
Trouwens goeie vraag dat van die loting !
dat heb ik ook ooit gehoord nou ik vraag me eigenlijk af hoe dat in elkaar zit :confused:
trouwens wat voor opleiding volg je nu dan?
berkania_zina
08-03-2009, 17:54
Succes!
Hej lieverd trouwens ik heb nog gekeken maar ik kan geen journalistiek vinden?
:confused:
wel soortgelijke opleidingen maar geen journalistiek,uhm ja kan je me mischien verder helpen en navragen bij je nichtje.
Nou ik hoor nog van je dank je meid!
motorola
08-03-2009, 18:17
Dames en ook heren
Wie van jullie doet de opleiding journalistiek op mbo niveau en waar in welke stad?
Ik had ooit gehoord dat er ook een opleiding journalistiek op mbo niveau is, die is te vinden in utrecht.
Ik heb namelijk echt zitten zoeken op internet enso maar kwam alleen maar op journalistiek hbo en journalistiek mbo maar dan ALLEEN in Drachten. Drachten is te ver, elke dag 3 uur naar reizen naar drachten dat vind ik niet kunnen en daar op kamers wonen is helaas ook geen optie.
Iemand die mischien daadwerkelijk echt weet of er de opleiding Journalistiek op mbo niveau is te doen?
Ik zou het zeer op prijs stellen als 1 van jullie me zou kunnen helpen .
Voor degene die die opleiding volgen,en hoe bevalt het?
Let me know
Groet,
Berkania ! Beter andere opleiding zoeken. De kans is 0,1% dat je later een baan vind in deze branche....
Liefste__
08-03-2009, 18:28
uppieeee voor mijn lekkertje bent bledi bled letchine:o :o
berkania_zina
08-03-2009, 18:29
uppieeee voor mijn lekkertje bent bledi bled letchine:o :o
hahaha dank je schoonheid,maar wat heb ik aan je ,jij kan me toch nie helpen dus scheer je weg uit deze topic :ego:
Hahah 3omri je weet zelluf ik hou zoveel van je :love:
saidhaan
08-03-2009, 18:33
salam dames over loting gsprken ,is inderdaad zo dat gaat naar de zomer vakantie in .
want ik heb ook opleiding op het mim gedaan
saidhaan
08-03-2009, 18:36
Beter andere opleiding zoeken. De kans is 0,1% dat je later een baan vind in deze branche....
nee man je heb duizenden baanen van redactie t/m tv
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.