Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~..afvallen voor de zomervakantiee..~

Pagina's : [1] 2 3

m.0slimaa
07-03-2009, 13:45

Aangezien de zomer in zicht is wil ik graag afvallen.. dus heb ik een plannetje verzonnen om gezamelijk aftevallen en elkaar te motiveren. Het gaat 9 maart in tot 1 juli. Op 1 julie moeten jullie me vertellen of jullie doel is bereikt of niet. Zo niet dan ga je gewoon verder met afvallen, maar dat spreekt voor zich natuurlijk. Jullie moeten me vertellen waar jullie wat dunner willen worden of waar het ietsjes strakker mag zijn, en hoeveel jullie willen afvallen, en vertel ook gelijk wat je allemaal gegeten hebt die dag, en of je hebt gesport of niet. Aan het einde van de week ga je me vertellen of je bent afgevallen of bent aangekomen en vertel je of je resultaat ziet of niet. Ik zal alvast vertellen hoeveel ik wil afvallen en waar ik wil dat het dunner wordt en/of strakker. Ik wil graag ongeveer 20 kilo afvallen, en ik wil dat me armen strakker wordt en me buik wat platter en me bovenbenen dunner wordt. en nu jullie dames en heren. ~ Deelnemers: - miss_terieus - _sweetheart - morociia_c - amira_00 - Miszz_Tiifaa - yaSmiiina ... :D

m.0slimaa
07-03-2009, 13:49
up up.

m.0slimaa
07-03-2009, 13:59
kom op..

miss_terieus
07-03-2009, 15:22
Up ik doe ook mee :hoera: Ben al een tydje bezig.. Ik weeg: 62 Streefgewicht: 47 (15 kilo afvallen dus) :p Lengte: 1.59 Ook tot 1 juli. :D

m.0slimaa
07-03-2009, 15:23

Up ik doe ook mee :hoera: Ben al een tydje bezig.. Ik weeg: 62 Streefgewicht: 47 (15 kilo afvallen dus) :p Lengte: 1.59 Ook tot 1 juli. :D okee dan, en weet je al ongeveer waar je het liefst wilt afvallen, zodat je daar meer kan op focussen?

_Sweetheart
07-03-2009, 15:52
Ik weeg nu 73,8.. En wil graag 60 kilo wegen insha'Allah.. :nijn: Ik wil graag ook aan mijn armen strakker worden, mijn buik en lovehandles:haha:, en dan ook mijn bovenbenen.. :banana:..

miss_terieus
07-03-2009, 16:06
okee dan, en weet je al ongeveer waar je het liefst wilt afvallen, zodat je daar meer kan op focussen? Ja, overal een beeetje vooral by myn boven benen en heupen en buikje ook..

m.0slimaa
07-03-2009, 16:20
Ik weeg nu 73,8.. En wil graag 60 kilo wegen insha'Allah.. :nijn: Ik wil graag ook aan mijn armen strakker worden, mijn buik en lovehandles:haha:, en dan ook mijn bovenbenen.. :banana:.. okee schatje, komt goed inschaAllah 13.8 kg moet kunnen in 5 maanden! ;)

m.0slimaa
07-03-2009, 16:20
Ja, overal een beeetje vooral by myn boven benen en heupen en buikje ook.. oke komt goed liefje, dan gaan we daar wat aan doen:D

Marociia_c
07-03-2009, 16:49
ik doe mee; ik weeg nu ongeveer 65 wil naar de 55 dus 10kg afvallen. wil 6april mijn streefgewicht hebben behaald. ik wil afvallen bij mijn buik en heupen.:o

amira00
07-03-2009, 17:43
hoi dames.. ik doe ook mee! Ben tot nu toe 31 kilo afgevallen... na mijn zwangerschap!! Daarvoor heb ik 57 kg gewogen en ben tijdens mijn zwangerschap 50 kilo aangekomen!! IK moet nog 17 kilo afvallen ... het liefst mijn armen .. buik en gezicht. verder ben ik tevreden.. en ik ga as.. maandag 9 maart beginnen met fitnessen en dat ga ik volhouden tot aan de zomervakantie inssha allah. :banana:.... ik heb er vertrouwen in... Tevens ga ik alleen fruit en salade eten... en veel drinken!

Miszz-Tiifaa
07-03-2009, 18:13
Hallo ladies, Weeg nu 54, wil graag naar de 48 gaan. Ik wil dat me buik platter word en me bovenbenen. Wil het 3 juli behaald hebben.

m.0slimaa
07-03-2009, 18:24
ik doe mee; ik weeg nu ongeveer 65 wil naar de 50 dus 15kg afvallen. wil 6april mijn streefgewicht hebben behaald. ik wil afvallen bij mijn buik en heupen.:o Hmm..15 kilo in 1 maandje zal wel knap lastig zijn, maar het is wel mogelijk. veel water drinken en groente fruit, het liefst na 7 uur niks meer eten en zoveel mogelijk water drinken. probeer elke weekend te joggen, en doordeweeks te sporten, en thuis een paar buik en bil oefeningen doen, dan zal het je gaan lukken inschaAllah :goedzo:

m.0slimaa
07-03-2009, 18:30
hoi dames.. ik doe ook mee! Ben tot nu toe 31 kilo afgevallen... na mijn zwangerschap!! Daarvoor heb ik 57 kg gewogen en ben tijdens mijn zwangerschap 50 kilo aangekomen!! IK moet nog 17 kilo afvallen ... het liefst mijn armen .. buik en gezicht. verder ben ik tevreden.. en ik ga as.. maandag 9 maart beginnen met fitnessen en dat ga ik volhouden tot aan de zomervakantie inssha allah. :banana:.... ik heb er vertrouwen in... Tevens ga ik alleen fruit en salade eten... en veel drinken! Salaam moe aleikom lieverd, aller eerst wil ik je feliciteren met je kindje. mooiso, dus zo te zien heb je niet echt bepaald moeite met doorzetten wat betreft afvallen. Je moet een doel hebben,om je blijven te motiveren. Zoals ik wil voor de zomer afvallen zodat ik lekker mooie kleding kan aantrekken. Zoiets moet je ook hebben. Zodat je jezelf blijf motiveren. Zoals ik ook tegen maroccia_c heb verteld, eet veel groente en fruit, maar je moet natuurlijk ook eiwitten binnenkrijgen dus eet ook magere vlees of kip, en natuurlijk moet je visvet in je hebben dus probeer 1x in de week vis te eten. Probeer ook veel te bewegen, zoals jij al vertelde, naar fitness gaan is al een goed idee, maar ga bijvoorbeeld in de weekend ook samen met een vriendin/(schoon)zus(je) en/of je man te joggen, fietsen etc. en een goed ideetje kan ook zo zijn, bijvoorbeeld tijdens het schoonmaken, een beetje dansen dat helpt ook, je verbrand er daardoor een paar calorieën. Probeer ongeveer na 7 uur niks meer te eten, krijg je toch honger? probeer dan fruit te eten maar vermijd banaan. ik hoop dat ik je hiermee heb gemotiveerd heb. succes:goedzo:

m.0slimaa
07-03-2009, 18:31

Hallo ladies, Weeg nu 54, wil graag naar de 48 gaan. Ik wil dat me buik platter word en me bovenbenen. Wil het 3 juli behaald hebben. Salaam moe alaikom liefje, Zo te zien hoef je niet echt veel af te vallen, dus raad ik je gewoon aan om veel water te drinken en buikoefeningen te doen in de avond. dan heb je zeker voor 3 juli een platere buikje;)

Pagina's : [1] 2 3