Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hey Jongens...kan dit waar zijn?

Pagina's : [1] 2

LoVeLy_HaNaN
31-03-2004, 17:47

Nou je vindt een meisje leuk, en zij weet het niej.Jij hebt bij haar in de klas gezeten op de basisschool. En jullie hebbe nou geen contact, praten niej met elkaar enso. Maar jullie zien elkaar wel op de middelbare school. En het meisje is een mooi meisje..Maar jij zegt telkens tegen der dat ze lelijk is..hoewel er jongens zijn die haar leuk vinden..Jij zegt altijd :'Lelijkerd' tegen der..Kan het zijn, dat je haar leuk vind, maar ht niej leuk vindt dat ze jou geen aandacht geeft? En meiden, hoe zouden jullie hierop reagere, als een jonge telkens zegt dat je lelijk bent, hoewel hij verliefd op je is? :zwaai:

Kais
31-03-2004, 17:54
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Nou je vindt een meisje leuk, en zij weet het niej.Jij hebt bij haar in de klas gezeten op de basisschool. En jullie hebbe nou geen contact, praten niej met elkaar enso. Maar jullie zien elkaar wel op de middelbare school. En het meisje is een mooi meisje..Maar jij zegt telkens tegen der dat ze lelijk is..hoewel er jongens zijn die haar leuk vinden..Jij zegt altijd :'Lelijkerd' tegen der..Kan het zijn, dat je haar leuk vind, maar ht niej leuk vindt dat ze jou geen aandacht geeft? En meiden, hoe zouden jullie hierop reagere, als een jonge telkens zegt dat je lelijk bent, hoewel hij verliefd op je is? :zwaai: Het zou kunnen maar alleen als die jongen niet zelf verzekerd is. En dat zijn veel jongens, en dan willen ze duidelijk laten merken aan anderen dat 'zij' hem helemaal nix doet. Maaaar... Dat geldt ook voor de dames, en helemaal voor de marokkaanse dames. Die zijn ook heel goed in negeren en zogenaamd de andere kant op kijken..... Maar jah het kan dus............

Arabian_Pearl
31-03-2004, 17:58
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN En meiden, hoe zouden jullie hierop reagere, als een jonge telkens zegt dat je lelijk bent, hoewel hij verliefd op je is? :zwaai: Ik vind het compleet belachelijk!! Ik moet niets van een jongen weten als hij mij uitmaakt voor vanalles en nog wat. Hell no!! :jammer: Hij moet respect voor mij hebben ipv mij uit te maken voor lelijkerd. Ik vind 't ook erg zielig als je als jongen je anders voordoet dan je in werkelijkheid bent. Pure hypocrisie! Waarom kun je gewoon niet eerlijk zijn? :confused: Not my cup of tea. :rolleyes: groetjes Arabian_Pearl

LoVeLy_HaNaN
31-03-2004, 17:59
Origineel gepost door misssie Als hij dat zou zeggen zou ik hem helemaal geen aandacht meer geven..? maar hoe weet je dan dat ie verliefd op je is als die je lelijkerd noemt?? :rolleyes: dan zou ik juist denke dat ie een hekel aan je heeft ofzo lijkt me niet echt verliefd heh :D Omdat je zou gaan denken, dat als een meisje hem nix doet, hij dang geen aandacht aan haar zou gaan besteden...En als je ht toevallig gehoord hebt dat die jongen op je is... ;)

Arabian_Pearl
31-03-2004, 18:00

Als ik een jongen negeer, dan moet ik er ook daadwerkelijk niets van weten, en dan betekent dat zéker niet dat ik verliefd op die jongen ben.

LoVeLy_HaNaN
31-03-2004, 18:01
Origineel gepost door Arabian_Pearl Ik vind het compleet belachelijk!! Ik moet niets van een jongen weten als hij mij uitmaakt voor vanalles en nog wat. Hell no!! :jammer: Hij moet respect voor mij hebben ipv mij uit te maken voor lelijkerd. Ik vind 't ook erg zielig als je als jongen je anders voordoet dan je in werkelijkheid bent. Pure hypocrisie! Waarom kun je gewoon niet eerlijk zijn? :confused: Not my cup of tea. :rolleyes: groetjes Arabian_Pearl Daar geef ik je groot gelijk in..:goedzo: Als een jongen op je is, is hij tog lief en aardig enso tegen je..maar jah..sommige weten dus egt niej hoe ze moeten reagere als ze verliefd zijn..:D

Arabian_Pearl
31-03-2004, 18:03
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Daar geef ik je groot gelijk in..:goedzo: Als een jongen op je is, is hij tog lief en aardig enso tegen je..maar jah..sommige weten dus egt niej hoe ze moeten reagere als ze verliefd zijn..:D pech voor die jongens... ze zouden beter moeten weten.

LoVeLy_HaNaN
31-03-2004, 18:57
Precies...maar tog wel raar..Ik bedoel, als je verliefd bent, ga je diegene tog niej onderuit halen..?:confused:

lella_najlae
31-03-2004, 19:59
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Nou je vindt een meisje leuk, en zij weet het niej.Jij hebt bij haar in de klas gezeten op de basisschool. En jullie hebbe nou geen contact, praten niej met elkaar enso. Maar jullie zien elkaar wel op de middelbare school. En het meisje is een mooi meisje..Maar jij zegt telkens tegen der dat ze lelijk is..hoewel er jongens zijn die haar leuk vinden..Jij zegt altijd :'Lelijkerd' tegen der..Kan het zijn, dat je haar leuk vind, maar ht niej leuk vindt dat ze jou geen aandacht geeft? En meiden, hoe zouden jullie hierop reagere, als een jonge telkens zegt dat je lelijk bent, hoewel hij verliefd op je is? :zwaai: Als het mij zou overkomen zou ik hem echt geen aand8 geven:auw:. allemaal voor schut zetten voor al mijn vriendinnen en dan ook nog LELIJKERD??? :confused: nee sorry dat gaat te ver voor mij, hij mag dan wel oprotten als hij daarna komt zeggen dat hij eigenlijk helemaal gek op me is dan is het al helemaal grappig!! :melig: beslama menseu, xx Najlae

ik_oke_is
31-03-2004, 20:06
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Nou je vindt een meisje leuk, en zij weet het niej.Jij hebt bij haar in de klas gezeten op de basisschool. En jullie hebbe nou geen contact, praten niej met elkaar enso. Maar jullie zien elkaar wel op de middelbare school. En het meisje is een mooi meisje..Maar jij zegt telkens tegen der dat ze lelijk is..hoewel er jongens zijn die haar leuk vinden..Jij zegt altijd :'Lelijkerd' tegen der..Kan het zijn, dat je haar leuk vind, maar ht niej leuk vindt dat ze jou geen aandacht geeft? En meiden, hoe zouden jullie hierop reagere, als een jonge telkens zegt dat je lelijk bent, hoewel hij verliefd op je is? :zwaai: hij moet je vast heel erg knap vinden dat wil je toch horen of niet ??? :maf:

alhoceimachaima
31-03-2004, 20:23
hahahha wat kan mij et schelen dat ie me lelijk vind:D egt boeit met niet en dan zegt ie latere ik ben verliefd op je jah:vingers: dacht je dat uwhahahahhah dan kan die oprotten:D ltrzz Chaim

SweetxAngel
31-03-2004, 20:58
achhh wat nou lelijk..lelijk op zn oog..hehe..als dat meisje gewoon ECHT mooi is weet iedereen toch dat hij aandacht zoekt..maar helaas op de verkeerde manier .. :zwaai:

foudie
31-03-2004, 22:10
meisjes plagen is liefde vragen... :rolleyes:

tkehbinitto
01-04-2004, 00:29
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Nou je vindt een meisje leuk, en zij weet het niej.Jij hebt bij haar in de klas gezeten op de basisschool. En jullie hebbe nou geen contact, praten niej met elkaar enso. Maar jullie zien elkaar wel op de middelbare school. En het meisje is een mooi meisje..Maar jij zegt telkens tegen der dat ze lelijk is..hoewel er jongens zijn die haar leuk vinden..Jij zegt altijd :'Lelijkerd' tegen der..Kan het zijn, dat je haar leuk vind, maar ht niej leuk vindt dat ze jou geen aandacht geeft? En meiden, hoe zouden jullie hierop reagere, als een jonge telkens zegt dat je lelijk bent, hoewel hij verliefd op je is? :zwaai: kan jij samenvatten

Arabian_Pearl
01-04-2004, 09:36

Origineel gepost door foudie meisjes plagen is liefde vragen... :rolleyes: er is wel een heus verschil tussen een meisje plagen en haar de huid volschelden!!!! :maf:

Pagina's : [1] 2