Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Diana pil

Pagina's : [1] 2 3

schourouq
31-03-2004, 13:38

Hallo mensen, ik heb van mn huisarts de diana-pil voorgeschreven gekregen omdat ik af en toe last heb van huidproblemen. Alleen ik lees net in de bijsluiter dat je er van kan aankomen. Mijn vraag is nu: zijn er meiden die ervaring hebben met deze pil en zijn jullie er ook van aangekomen?? Alvast bedankt, salaam. :zwaai:

DOUKALIA18
31-03-2004, 15:05
ik slik 'm nu 1,5 jaar voor me gezicht en ben geen grammetje aangekomen

musicgirl
31-03-2004, 19:18
WAJOUW JE WIL NIET WETEN IK BEN SLANK MAAR TOEN IK DE DIANA PIL KREEG WAJOUW IK LEEK WEL ZWANGER MAN ZO ERG MAAR HET LIGTERAAN OF JE ERTEGEN KUNT OF NIET BIJ IEDEREEN IS HET ANDERS MAAR EH IK WERD ECHT DIK, DUS IK WEET NIET MOET JE EFFE PROBEREN :).

islamatic_girl
01-04-2004, 07:46
salaam; je kan mss wel wat bijkomen, maar niet van te zeggen KILO'S!!! laat ze zeggen wat ze willen, elke lichaam reageert er anders op he. probeer ze wel uit, vind je dat je teveel bijkomt, vraag dan aan je huisarts of hij niets anders kan voorschrijven? wa salam

Atlas_Gebergte
02-04-2004, 09:21

Origineel gepost door schourouq Hallo mensen, ik heb van mn huisarts de diana-pil voorgeschreven gekregen omdat ik af en toe last heb van huidproblemen. Alleen ik lees net in de bijsluiter dat je er van kan aankomen. Mijn vraag is nu: zijn er meiden die ervaring hebben met deze pil en zijn jullie er ook van aangekomen?? Alvast bedankt, salaam. :zwaai: Sallaam, het is niet bij iedereen hetzelfde, ik heb hem ook gebruikt, en ben geen grammetje aangekomen hoor, het helpt wel tegen puistjes en de pijn als je ongesteld word, daar voel je helemaal niks meer van.

rootje
02-04-2004, 12:49
het is inderdaad niet hetzelfde bij iedereen, ik ben helemaal niks aangekomen! terwijl me zus daarintegen wel was aangekomen! ik gebruikte hem ook in eerste instantie voor me gezicht! en het heeft me echt geholpen!!

salama_19
12-05-2004, 16:45
hey rootje hoe lang heb je het geslikt als ik vragen mag en na hoe lang zag je het resultaat?

esma
12-05-2004, 21:19
Origineel gepost door DOUKALIA18 ik slik 'm nu 1,5 jaar voor me gezicht en ben geen grammetje aangekomen hoezo gezicht?? ik d8 de pil was als anticonceptiemiddel?

esma
12-05-2004, 21:20
Origineel gepost door rootje het is inderdaad niet hetzelfde bij iedereen, ik ben helemaal niks aangekomen! terwijl me zus daarintegen wel was aangekomen! ik gebruikte hem ook in eerste instantie voor me gezicht! en het heeft me echt geholpen!! :confused:

DOUKALIA18
12-05-2004, 22:01
esma als je last hebt van acne krijg je van de huisarts deze pil en daardoor verminderd het althans bij mij wel alhamdoelilah

doc25
12-05-2004, 22:55
Origineel gepost door esma hoezo gezicht?? ik d8 de pil was als anticonceptiemiddel? het wordt soms ook gebruikt voor acné (puistjes)

PiNK_aNgeL
13-05-2004, 09:46
Origineel gepost door doc25 het wordt soms ook gebruikt voor acné (puistjes) Jij zit ook echt overal! ghighi :hihi:

koezinagirl
13-05-2004, 16:45
ik heb die pil ook voorgeschreven gekregen alleen jullie haddden mijn moeders reactie moeten zien wat de pil???? nee nee dat is niet goed en nee dat is niet goed voor je menstruatie en nee daar wordt je dik van!!! dat was haar reactie maar is dat ook waar?

kamillia83
13-05-2004, 19:14
Sommige komen er wel degelijk van aan. Het is bij iedere vrouw anders, maar de Diana35 is best zwaar en kan bij de ene vrouw anders uitwerken dan bij een ander.

doc25
14-05-2004, 19:39

er zijn andere opties tegen acne. De huisartsen in nederland schrijven te snel de pil voor bij acne voordat ze de andere middelen hebben geprobeerd

Pagina's : [1] 2 3