Bekijk volle/desktop versie : wat moet je doen als je verliefd bent op iemand die alle vriendin heeft?



Pagina's : 1 [2] 3

13-03-2009, 22:35
Diegene per direct met rust laten, in ieder geval niets van je gevoelens laten blijken. Bezet is bezet en daar moet je niet tussen gaan zitten, misschien maak je ten eerste niet eens kans en ten tweede je zou het zelf ook niet leuk vinden..

13-03-2009, 22:37



Citaat door Bakkerina:
Wat zeg je jongeman?



ga topics verwijder daar ben je hier voor

13-03-2009, 22:42

Citaat door Bakkerina:
En waar ben jij voor?



lees wat Charisma_1989 zegt

13-03-2009, 22:48
blijf uit zijn buurt..dat je nog advies nodig hebt,sorry hoor maar het is toch logisch of wil je stoken?

13-03-2009, 22:55



Citaat door miss-NL:
hallo mensen,

ik wil graag om raad vragen.
wat moet je doen als je verliefd bent op een jongen die alle vriendin heeft
ik heb heel erg gevoelens voor hem alleen ik kan niet er mee omgaan
alls ik hem weer zie maakt hij me opnieuw verleeft. maar dan denk ik dat kan niet hij heeft een vriendin.

Hij heeft een vriendin, mens! Jij zou het toch ook niet leuk vinden als iemand achter jou vriend aan zou gaan? Nee?

Uit z'n buurt blijven dus!

13-03-2009, 22:58
'Alles kan kapot'

13-03-2009, 23:09

Citaat door xxFadouaxx:
'Alles kan kapot'


Mag ik jouw "relatie" dan even "kapot" maken?

13-03-2009, 23:26
Gair inchAllah meisje,

Verliefd worden voor het huwelijk is niet prettig want je kan er niks mee. Dat is gelijk een antwoord op je vraag. Wij vrouwen zijn gevoelig, maar we moeten sterk zijn en niet verliefd worden want daar komt fitnah van .
Door verliefdheid krijg je handelingen, door die handelingen krijg je dnoeb...En eindbestemming van dnoeb kennen we allemaal.

Mijn advies ( als je die wil horen) vergeet deze jongen en de eerst volgende waar jij verliefd op wordt moet eerst helemaal gek zijn op jou en degene zijn waarmee je je leven gaat delen inchAllah.

Moge Allah inchAllah jouw Imaan en die van alle broeders en zusters versterken en je een MashAllah echtgenoot schenken.

Wa3alykoum Salam,
Ought f dien

14-03-2009, 00:13
vergeten punt.

14-03-2009, 00:13

Citaat door miss-NL:
hallo mensen,

ik wil graag om raad vragen.
wat moet je doen als je verliefd bent op een jongen die alle vriendin heeft
ik heb heel erg gevoelens voor hem alleen ik kan niet er mee omgaan
alls ik hem weer zie maakt hij me opnieuw verleeft. maar dan denk ik dat kan niet hij heeft een vriendin.


Hard je best doen. Go and get your man, girlfriend!

14-03-2009, 00:15
respect voor een andere hebben

14-03-2009, 00:33

Citaat door Zzonnebril:
respect voor een andere hebben



Juist!, Respect voor een andere.
Toch grappig dat jij dat zegt terwijl je een topic opent en Marokkaanse meisjes de grond in stampt.

Hilarisch hoor

Respect voor elk

14-03-2009, 00:36



Citaat door Ought:
Juist!, Respect voor een andere.
Toch grappig dat jij dat zegt terwijl je een topic opent en Marokkaanse meisjes de grond in stampt.

Hilarisch hoor

Respect voor elk


helemaal niet het was een poll en kraakte niemand af

Btw ik weet wie je bent

14-03-2009, 04:48

Citaat door Bakkerina:
Die slaat dus daadwerkelijk nergens op.


jawel,want ze is verliefd op een kaaskop

14-03-2009, 06:56

Citaat door miss-NL:
hallo mensen,

ik wil graag om raad vragen.
wat moet je doen als je verliefd bent op een jongen die alle vriendin heeft
ik heb heel erg gevoelens voor hem alleen ik kan niet er mee omgaan
alls ik hem weer zie maakt hij me opnieuw verleeft. maar dan denk ik dat kan niet hij heeft een vriendin.


Misschien moet jij een cursus Nederlands gaan doen of beter je best doen op school ipv hier achter m.nl te vragen wat je moet doen met jongens die al bezet zijn..

Meen je het nou serieus dat je je eigen zo erg verlaagd op deze site om deze vraag te stellen? Alsof je niet weet wat je met mannen moet doen die al voorzien zijn..

Het moet niet gekker worden!

Pagina's : 1 [2] 3