Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zij Moet Terug(mimi)

Pagina's : [1] 2

Teaser
30-10-2002, 20:26

MIMI is gebanned en ik ben het daar niet mee eens. Ik verzamel hier votes om MIMI weer terug te krijgen op Marokko.nl P.S. (ik krijg geen gratis abonnement van haar, ik doe dit omdat ze echt aardig is en niemand kwaad doet)

Sawsen
30-10-2002, 20:37
Origineel gepost door Teaser MIMI is gebanned en ik ben het daar niet mee eens. Ik verzamel hier votes om MIMI weer terug te krijgen op Marokko.nl P.S. (ik krijg geen gratis abonnement van haar, ik doe dit omdat ze echt aardig is en niemand kwaad doet) waarom waarom ze is juist lief

tetouani79
30-10-2002, 20:37
WAAR OM IS ZIJ GEBAND??? DAT IS MIJN VRAAG AAN DE MODERATORS. HET IS IEMAN MET WIE VEEL MENSEN goed kunnen opschitten en lachen en ik ben een daar van. doorhaar ben ik hier te vinden om dat ik met haar kan opschitten en lachen. jullie kunnen op zijn minst een reden geven waarom zij geband is. is het een uitspraak( als dat zo is. mag je tegenwoordig je menning niet geven). als het reklame is(moet je eerst niet een waarschwing geven). of is de mederator door haar afgewezen(ooh word ik nou ook geband). ik vin het nergens opslaan dat zij er niet meer inkomt. de engel is voorlopig ook weg hier als zijn skeetje niet meer er in mag :engel: :engel:

tetouani79
30-10-2002, 20:43
Origineel gepost door tetouani79 WAAR OM IS ZIJ GEBAND??? DAT IS MIJN VRAAG AAN DE MODERATORS. HET IS IEMAN MET WIE VEEL MENSEN goed kunnen opschitten en lachen en ik ben een daar van. doorhaar ben ik hier te vinden om dat ik met haar kan opschitten en lachen. jullie kunnen op zijn minst een reden geven waarom zij geband is. is het een uitspraak( als dat zo is. mag je tegenwoordig je menning niet geven). als het reklame is(moet je eerst niet een waarschwing geven). of is de mederator door haar afgewezen(ooh word ik nou ook geband). ik vin het nergens opslaan dat zij er niet meer inkomt. de engel is voorlopig ook weg hier als zijn skeetje niet meer er in mag :engel: :engel: dit was geen reactie van mij. ik oppende een topic over haar, maar goed las jullie het zo willen dan goed. macht voelt goed he :kwaad: de engel had dit niet verwacht :engel: :engel:

soumaya1
30-10-2002, 20:51

ooh en waarom is ze geband dan,?? vreemd, ik had altijd het idee dat ze wel aardig was!

Sawsen
30-10-2002, 21:00
Origineel gepost door soumaya1 ooh en waarom is ze geband dan,?? vreemd, ik had altijd het idee dat ze wel aardig was! ze is ook lief onterecht vind ik en geen ene moderator die ff wat terug koppelt lekker aardig zijn ze weer

tetouani79
30-10-2002, 21:08
Origineel gepost door OneLoveOneLife ban mij maar en zet haar maar terug she got to get back mag je ook bannen, nou twee weg een terug, is toch goed of niet. ik moet toch gaan afkicken hier, of niet one life onelove. de engel geeft zijn toegang aan mimi :engel: :engel:

tangia19
30-10-2002, 21:42
ik wil dat ze ook terug komt waar slaat dat op??stelletje kabouters????????????????????oeps straks word ik ook gebanned slaaat op strond

xxTigerxx
30-10-2002, 22:07
ALS MIMI NIET TERUG KOMT BEN IK OOK WEG!!!! HOE HOE KUNNEN JULLIE IEMAND BANNEN DIE NOOIT PROBLEMEN VEROORZAAKT?

xxTigerxx
30-10-2002, 22:22
KRIJGEN WIJ NOG ANTWOOORD??????

Kais
30-10-2002, 22:31
:eek: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :huil: DIT PIK IK NIET. WAAR IS MIMI ??? IK WORD HIER *********** ZO SCHIJTZIEK VAN !!!!!!! :boos: HAAL MIMI TERUG ...********* WAAR SLAAT DIT OP!!!!!!!!!!! WAAROM MOET ZE WEG??? ALS ZIJ WEG GAAT DAN GA IK OOK WEG YALLAH....... :traan2: Bsalla hadie..................ewa mezyaan hade schie. GIVE US MIMI BACK!!!!! :kwaad: KAIS HAS SPOKEN!!!! P.S. Als mimi binnen 2 dagen niet terug is dan ga ik ook weg!

tetouani79
30-10-2002, 22:33
ze mag er weer in. dat hebben we goed voor mekaar gekregen he. de engel onthoudt alles :engel: :engel:

3Omarino
30-10-2002, 22:35
Geachte Moderators, Hierbij vraag ik jullie wat de reden is van de BAN op de NICK Mimi. Ik wil allereerst benadrukken dat de BAN van Mimi onterecht is. Heb haar postgedrag al een lange tijd op de voet gevolgd hier op Marokko.nl, en ben tot de conclusie gekomen dat Mimi een persoon is die serieus, meestal met humor, en nooit met gescheld post. Ze heeft met niemand een onenigheid, en ze is ook de laatste met wie je ook ruzie kan krijgen. Ze is aardig, lief, vol met humor en gezelligheid. Ze is een van de sfeermakers van Marokko.nl. Ben daarom ook stomverbaasd, naar de aard van de BAN op haar NICK. Wat ik ook ontdekt heb is dat Mimi, dankzij haar positieve gedrag een grote achterban achter zich heeft. Vele fans, als ik het zo mag noemen. Ik denk dat het voor Marokko.nl niet verstandig is de BAN op haar NICK te continueren. Dit omdat het vijandigheid jegens Marokko.nl opwekt. Dit is ook het geval op een andere FORUM. Ik spreek uit ervaring. Ik adviseer jullie daarom ook de BAN op te heffen, of anders de reden van de BAN aan de betreffende persoon uitleggen. Is het minst wat jullie aan haar verschuldigt zijn. Nogmaals vind het een trieste zaak, dat dit is gebeurd. Dat op zon wijze een stop word gezet op de sfeermakerij en het inbrengen van humor en gezelligheid door Mimi. Ik hoop dat jullie mijn adviezen opvolgen. met vriendelijke groet. 3Omarino

mimi_tangaouia
30-10-2002, 22:40
ik ben er weer!!!! Mimi:zwaai:

soumaya1
30-10-2002, 22:41

NOU WELKOM TERUG DAN MEID!!!

Pagina's : [1] 2