Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens die relatie hebben met een Nederlandse vrouw??
Tasebhant
31-03-2004, 09:47
Hoe komt het dat Nederlandse vrouwen met Marokkaanse jongens een relatie wil hebben?
Je ziet het steeds vaker een marokkaanse jonge met een Nederlander, walgelijk gewoon. Vies :maf:
(Ik heb het niet over nederlandse moslimas)
ik_oke_is
31-03-2004, 10:13
Origineel gepost door Tasebhant
Hoe komt het dat Nederlandse vrouwen met Marokkaanse jongens een relatie wil hebben?
Je ziet het steeds vaker een marokkaanse jonge met een Nederlander, walgelijk gewoon. Vies :maf:
je wilt nu vast horen dat ze het voor de seks doen,
oke dan hierbij :
ze doen het voor de seks
:maf:
bevredigend antwoord?? :auw2:
3afrieta
31-03-2004, 10:15
MIJ MAAKT HET NIET UIT OF ZE MET EEN NEDERLANDSE GAAN OF MET EEN TURKSE
ZE MOETEN WEL VAN HAAR HOUDEN EN NIET GEBRUIKEN VOOR SE.X
Sephiroth
31-03-2004, 10:34
walgelijk & vies..??? Dus elke niet-moslim is walgelijk en vies?
heb je wel eens van respect voor je mede mens gehoord? Laat iedereen voor zich zelf uitmaken wat hij of zij wilt doen met zijn of haar leven en ga je bezig houden met jezelf
damn..get a life
nouredinne_el
31-03-2004, 10:38
als hun dat willen moeten ze dat zelf weten, vaak is het dat ze hun gebruiken maar het komt voor dat het ook niet zo is, zoals een mattie van me gaat al zeker 2 jaar ofzo met een tatta en het gaat nog steeds goed (zover ik weet dan)
sweetlady-casa
31-03-2004, 11:57
Iedere relatie en situatie is anders...
Wie ben jij om zulk soort dingen vies en walgelijk te vinden..
Wilde je zeggen dat de Marokkaanse meiden van tegenwoordig allen zo netjes en goed zijn :rolleyes:
Denk na voordat je nog meer onzin uitkraamt...(is niet de 1e keer namelijk)
Tasebhant
31-03-2004, 11:59
Origineel gepost door Gladjanuz
walgelijk & vies..??? Dus elke niet-moslim is walgelijk en vies?
heb je wel eens van respect voor je mede mens gehoord? Laat iedereen voor zich zelf uitmaken wat hij of zij wilt doen met zijn of haar leven en ga je bezig houden met jezelf
damn..get a life
Nou jij voel je zeker aangesproken, :rolleyes:
Ja het is vies niet moslims wassen zich niet dagelijks en het is toch hetzelfde bij een marokkaanse meisje met een nederlandse jongen....tfoe die jongens hebben niet eens een besneden pimeltje. Bah bah. En Wij marokkaanse vrouwen willen geen afgelikte boterhammen.
Vooral als hij bij een kaaskop is geweest! Al die ziektes enzo, ik vindt dat alle Marokkaanse mannen een hiv test moet doen voor dat ze met een marokkaanse zus gaat trouwen :)
Maar ik moet zeggen niet alle nederlanders zijn hetzelfde r zitten sommige goede appels tussen. :)
Tasebhant
31-03-2004, 12:07
Origineel gepost door sweetlady-casa
Iedere relatie en situatie is anders...
Wie ben jij om zulk soort dingen vies en walgelijk te vinden..
Wilde je zeggen dat de Marokkaanse meiden van tegenwoordig allen zo netjes en goed zijn :rolleyes:
Denk na voordat je nog meer onzin uitkraamt...(is niet de 1e keer namelijk)
Ik wil niks anders zeggen dan wat ik al heb geschreven, als je dat niet kan verstaan mag je van mij oprotten ====> :)
sweetlady-casa
31-03-2004, 12:12
Ik wil niks anders zeggen dan wat ik al heb geschreven, als je dat niet kan verstaan mag je van mij oprotten ====> :)
Ach wie A zegt moet ook B kunnen zeggen ...
Maar geeft niet 1e klas hypocriet :zwaai:
Sephiroth
31-03-2004, 12:19
Nou jij voel je zeker aangesproken, :rolleyes:
Ja het is vies niet moslims wassen zich niet dagelijks en het is toch hetzelfde bij een marokkaanse meisje met een nederlandse jongen....tfoe die jongens hebben niet eens een besneden pimeltje. Bah bah. En Wij marokkaanse vrouwen willen geen afgelikte boterhammen.
Vooral als hij bij een kaaskop is geweest! Al die ziektes enzo, ik vindt dat alle Marokkaanse mannen een hiv test moet doen voor dat ze met een marokkaanse zus gaat trouwen :)
Maar ik moet zeggen niet alle nederlanders zijn hetzelfde r zitten sommige goede appels tussen. :)
Ik zie dat je niet eens goed nederlands kan schrijven dus ik ga niet eens met je in discussie. piemeltje..? ik vindt met dt..marokkaanse meisje?? je bent duidelijk ongeschoold, vandaar dat je zoveel onzin uitkraamt :rolleyes:
LaLa_SoFiA
31-03-2004, 12:26
ja en?!?! wie ben jij om te bepalen met wie ze gaan!! is toch hun probleem? als ze echt van dr houden is het toch niet ergggg
Marokkaanse meisjes verwachten dat de man alles regelt. Nederlandse vrouwen niet. Daar zit denk ik een groot verschil in. Ik zelf heb enkele jaren geleden een relatie met een nederlandse gehad. Maar dat kwam doordat ik persoonlijk in de clinche zat en eigenlijk iemand nodig had om me te troosten zonder dat ik het risico liep om haar leven te verwoesten. Wat wel het geval zou zijn wanneer het een marokkaanse was. Achteraf heb ik er wel spijt van, alhoewel ik het betreffende meisje geen verdriet heb aangedaan. We zwaren toen in samenspraak weer uit elkaar gegaan.
Citaat Tasebhant:
Vooral als hij bij een kaaskop is geweest! Al die ziektes enzo, ik vindt dat alle Marokkaanse mannen een hiv test moet doen voor dat ze met een marokkaanse zus gaat trouwen
HAHAAHAHAAHAHAAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHA A
ZOIETS LACHWEKKENDS HEB IK NOG NOOOOOIT GEHOORD!
WAT JIJ HIER HEB GESCHREVEN KLOPT ECHT VAN GEEN KANT EN HET SLAAT TOTAAAAAL NERGENS OP!
IK BEN ZELF NEDERLANDS EN VOLGENS JOU ZIJN NEDERLANDERS DUS VIES?
NOU SORRY SCHAT MAAR ALLE NEDERLANDERS DIE IK KEN DIE DOUCHEN GEWOON ELKE DAG HOOR, DAMN WAT EEN BULLSHIT ZEG!
EN ZOALS JIJ HET HIER SCHRIJFT LIJKT HET EROP ALSOF ALLE ZIEKTES VAN DE 'KAASKOPPEN' KOMEN, MEID IK ZOU ZEGGEN DOE IETS AAN JE ONTWIKKELING WANT JE BENT DUIDELIJK NIET DE SLIMSTE...
BESLAMA!
Zo bedoeld ze het niet Manon. Ze vind mensen die egoitische enkel aan hun eigen plezier denken vies. Vies slaat dus op de betreffende marokkaanse jongen. Aub niet van een mug een olifant trachten te maken.
hey blue boy
ik maak helemaal niet van een mug een olifant, maar ik geef gewoon mijn mening (daar is tenslotte zo'n forum voor toch).
Ik heb haar woorden gekopieerd en je ziet toch duidelijk wat er staat, het zijn haar woorden en niet de mijne en omdat haar woorden duidelijk bullshit zijn reageer ik daar op.
Groetjesss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.